Recenze
Mazda 2 1.3 TE
Technické info
Přezdívka auta Magda Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:69000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 16 objem [cm3]: 1349 výkon [kW]: 63 kroutící moment [Nm]: 122 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12.9 maximální rychlost [km/h]: 172 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 250 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.4 (udávaná)spotřeba naměřená:
Popis vozu
Když jsem se ke konci roku 2008 rozhodoval o koupi prvního vlastního autmobilu, měl jsem jasno, že to bude vůz kompletně nový a se zážehovým motorem. Probírat se hromadou vrakových inzerátů mě stojí neuvěřitelný čas a věřit těm tunám Octavií, Focusů, Golfů apod., že mají nalítáno 130.000
km, jsou po prvním majiteli a nebourány může jen naivní blbec.
Měl jsem nakonec několik silných kandidátů z nižší střední třídy jako Focuse, Ceed a Volvo C30. Focus mi zpracováním absolutně nezaujal, motor 1.6 (74kw) byl spíše mdlý než všude opěvovaný závodník, a navíc Ford neuvěřitelně ztrácí na hodnotě první roky vlastnictví. Ceed je pro mě krásně prostorné auto, avšak laciné vnitřní zpracování a motor 1.4 (80kw) bylo něco tak neuvěřitelně pomalého, že jsem se raději rozhodl neriskovat několikaletou budoucí zkušenost s tímto slovenských automobilem, o jehož spolehlivosti po nějaké době se ještě moc neví. Nejvíce mě zaujalo Volvo C30, které byly v té době k dispozici u několika dealerů v akcí k dispozici s fordovským motorem 1.8 (92kw), avšak přístup dealerů Volva v ČR je něco otřesného.
V každém do posledního dealerství v Čechách mi tvrdili jak mají auta rezerovaná, jak se musím rozhodnout do zítra apod., vyplnit objednávky apod. Nejlepší byl jeden prodejce z Ústí n. Labem, který mi začal tvrdit, že mi to auto vlastně nemusí prodat, když jsem mu oznámil, že si počkám i na nabídku odjinud. V Plzni mi zase úžasný prodejce sdělil, že Volvo servis přece nepotřebuje, protože je to skandinávské BMW a poslal mi ceny servisních úkonů až po 2 dnech uhánění. Samozřejmě, že prodejcům ta auta stojí na showroomech většinou dodnes, a já jim přeji ať s tímto přístupem také dlouho zůstanou.
Odkojen Gran Turismem a tichým obdivem k Japonsku jsem se nakonec tedy vrhl na japonské automobilky a byl jsem šokován neuvěřitelně proklientským a aktivním přístupem prodejců. "Vše zařídíme, nic není problém, za chvilku to tam máte." - Kdo nezažil, nepochopí. Horší už to bylo s výběrem samotného automobilu, kdy futuristický Civic bude co nevidět nahrazen novou generací, je příliš tvrdý a motor 1.8 na převážně méstské jízdy poněkud žíznivý. Nový Lancer mě totálně odradil laciným interiérem a přeci jenom z klasické 1.8 bestiální EVO opravdu nevykouzlíte, ať si budete nalhávat co chcete. Na Subaru mi finance opravdu nestačily a tak zbyla jen rodinným známým neuvěřitelně vychvalovaná Mazda.
Není lepší reference, než když má člověk 3 auta jedné značky již několik let a nikdy nic nemusel měnit, vždy dojel kam chtěl a kdy chtěl. Mazdu 3 však očekával facelift, což by velmi snížilo cenu auta v budoucnu a navíc ceny za 1.6 (77kw) už byly trochu mimo mé možnosti. Překvapivě jsem si řekl, že zkusím ještě tu malou Dvojku, když vyhrává tolik cen a všichni ji chválí. Do maléh autíčka se mi původně vůbec nechtělo, protože to považuju za ježdění pro ženský, ale byl jsem okamžitě okouzlen, křivky auta jsou neskutečně ladné a dynamické zároveň, vnitřní zpracování na úrovni o stupeň větších automobilů a parádní motor na takto malý automobil. Při testovací jizdě jsem se bez problému dostal ve 3 dospělých lidech na dálnici na nějakých 140 Km/h, na což jsem byl samozřejme prodejcem ihned upozorněn. :) Ve finále jsem proto rozhodl pro Mazdu 2 ve výbavě TE a motorem 1,3 (63kw) v červené nemetalické barvě a pětidvéřové variantě. Jsem zkrátka lenoch, co raději otevře dveře vzadu, než by to musel pracně sklápět-odklápět kvůli pár taškám.
-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
Zkušenosti po roce
Tak mazdička má za sebou první garanční prohlídku a já mohu konečně začít trochu sumarizovat svoje zkušenosti po roce a cca 18.000 najetých kilometrech. Obecně nelze říci proti auta nic špatného. Vždy a za jakýchkoliv podmínek mě bez problému dovezlo tam, kam jsem potřeboval, a to i klidně přes celou ČR a zpět. Startování v -25 bez nejmenšího škobrtnutí, jen řazení chvíli trvalo, než se zahřálo na provozní teplotu. Do servisu jsem se dostal během prvního roku jen dvakrát, jednou pro „lupající“ pedál spojky – utažení plíšků pod pedálem, a podruhé pro nezavírající se víko od nádrže. Tankuji na benzínové pumpě, zavřu hrdlo a chci i víko, ovšem blbý plastový kousek, který ho drží, nechce nechat víko zacvaknout. Následovala bezproblémová domluva na servis druhý den ráno v Aspektě v Plzni a trivální neformální pětiminutová operace. Suma sumárum nic co by bránilo sednout do auta a nedojet kam potřebujete, zkrátka ideální pro lidi jako já, co jen lijí benzín a vodu do ostřikovačů.
Garančka v Aspektě proběhla bez nejmenšího problému tento týden, jednoduchá domluva, předání ráno v 8 spolu se seznamem mých připomínek (utáhnout pod pedálem spojky plíšky, aby to zase „nelupalo“ a zbytek jako výměna oleje Dexelia 5W30, filtrů a kontrola náplní bylo klasickou součástí prohlídky). Před 12:00 přišla sms, že auto je již hotové a můžu si ho vyzvednout, největší „opravou“ byla zřejmě korekce geometrie, kdy se přeci jen asi D1 projevuje. Suma sumárum stála kontrola po prvním roce a 18.000 najetých km 5120,- Kč.
S Magdou jsem během prvního roku zažil i jednu krizovou situaci v lednu 2010, kdy jsem brzy ráno na „skvěle odhrabané“ D1 dostal brutální smyk v cca 100 km/hod., avšak díky rychlé reakci a našim úžasným silničářům jsem se absolutně nesmyslně odrazil levým předním bokem od sněhu nahrabaného na středová svodidla zpět do pravého pruhu a po uklidnění auta i sebe jsem kontroloval škody. Díkybohu v tu dobu nikdo nejel okolo, a mně ani autu se nic nestalo - ani nejmenší škrábaneček, jen o jednu hnědou čárku víc. Obecně se o chování v zimě dá říct, že se musí velmi opatrně s plynem a změny směru (ale u kterého, ne?) a i trošku počítat s velmi silným nárazovým větrem na otevřenějších prostranstvích, který vám dokáže trochu zamávat s autem. Rozhodně nic pro fanoušky „1hand 11:55 štýlu“.
Následující věci berte spíše jako shrnutí věcí, co jsem při delším používání vypozoroval, než jako nějaký souhrn nedostatků. Jsem zkrátka spíše hnidopich, co raději vypíchne něco ne dle gusta, než aby pochválil.
- Lak na předním nárazníku je měkký. Prosté konstatování, na českých silnicích se prostě nevyhnete pár stopám po malých kamíncích.
- Parkování chce trochu cviku, předek a zadek nejsou zevnitř příliš viditelné, takže zejména díky za chytře umístěnou SPZ před předním nárazníkem. Rozhodně trvalo, než jsem se dostal pocity jistoty a odhad vzdáleností abych se mohl dostat i do těch menších pozic.
- Vytápění uvnitř dokáže rozehřát auto a skla po nějakých 8 minutách, v zimě to chce též při nastupování trochu pozoru na napadaný sníh na střeše, který díky tvarům karosérie a dveří rád při otevírání padá dovnitř.
- Mám trochu problém se stěrači a předním A sloupkem, kdy tah levého stěrače nekončí až přímo u sloupku, ale nechává tam cca takových 5-10 cm neudržovaného prostoru a tím A sloupek opticky rozšiřuje, což může být např. u čerstvě napadnutého sněhu a při přejíždění přechodů trochu zrádné.
- Opravdu hodně se špiní prahy dveří.
- Jezdím jako prase (přece nebudu točit 1500 jako u dieselů!) a tak je moje spotřeba taková jaká je. Holt město dělá svoje, ovšem nyní po výměně oleje a přezutí na letní gumy očekávám sestupnou tendenci.
Mimochodem jako náhradní vůz jsem při garanční kontrole měl zapůjčenou novou Fabii HTP. Něco tak otřesného jsem snad ještě neřídil. Na nepohodlné a malé sedačky jsem byl tak trochu připraven, ale totálně mrtvé řízení, vyčvachtané řazení jak u Felicie po 250.000 km, stísněný interiér s nulovou možností nastavení, a panel plný „kvalitních“ plastů s volnými čudlíky mě budou strašit s totálně legračním zvukem něčeho, co měl asi být motor, ještě dlouho. Těch pár km s Fábií opravdu „stačilo“. Ano, nemám koncernová vozidla příliš v lásce, ovšem tohle si koupit dobrovolně jako nové, tak si po zkušenostech s Mazdou půjdu asi rovnou hodit mašlí.
-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
Faceliftovaný model a motor 1.3 55kw s výbavou CE Pro - srovnání změn a postřehy
- Ošklivější maska, nemůžu si zkrátka pomoci :)
- Jiný tvar předního nárazníku v oblasti dolní části
- Zřejmě vylepšen mechanismus zavírání nádrže (kovovější zvuk)
- Standardně obuty pneumatiky Yokohama, které jsou oproti mým starším Toyo výrazně hlučnější při pronikání do kabiny
- Sedadla mají na svých potazích plastické reliéfy, design beze změn a jsou jinak stále velmi výborná
- Manuální klima není tak výkonná jako automatická
- Chybí automatické rozsvěcování, pro navyklého člověka jako já, poměrně velké riziko :)
- Změněny design tachometru, bohužel digitální zobrazování obsahu nádrže zachován
- Změněn styl otvírání schránky u spolujezdce á la koncern
- Jiné kryty napájení a konektivity u ruční brzdy, též lehce nižší držák nápojů-popelníku
- Slabší brzdy, které neposkytují tolik účinku
A samozřejmě co se motoru týče: Musím si dát sám sobě pomyslný políček, kdy mi moji argumentaci, že silnější motor je vždy lepší, slabší 1.3 vrací s plnou parádou. 55kw se projevila jako plně dostačující pro jakékoli ježdění, po městě se tak málokdy stane že zahrabate když pikosekundu netrefíte spojku a plyn, což je občas ještě můj problém s 63kw. Po dálnici neexistuje žádný výkonový propad a v klidu se dá cestovat pohodlných 130-140 km/h, a motor točí oproti 63kw jen o pár set otáček navíc. Kdybych měl vybrat příště motor a měl minimálně cestovat delší vzdálenosti, tak 55kw je jasná volba i pro něco příjemnější zpřevodování v nižších rychlostech. Chce to jen opatrně s těmi brzdami, moje starší mi přijdou o mnoho účinnější. Spotřeba mi činí v průměru u nezajetého motoru v kombinaci město-dálnice 7,5l/100, což je o cca 0,5l méně než u 63kw, avšak já prostě neumím jezdit ekologicky. :)
Dojmy z FL jsou pozitivní, a i když nic zásadního nepřinesl, vyjma pár drobných kosmetických změn, tak jsem rád, že mi aspoň ukázal jak dobrý motor ta 1.3 55kw je.
Silné stránky
+ Vynikající motor
+ Ergonomie vnitřního prostoru
+ Vnitřní prostornost vzhledem k celkové velikosti auta
+ Pocit při řizení - spíše hatchback než mini
+ Pohodlné sedačky
+ Zpracování
+ Líbivý design
+ Bohatá výbava
+ Není na českých cestách příliš rozšířená
+ Elektronická servisní knížka
Slabé stránky
- Spotřeba by mohla být o litřík či dva menší
- Chybí kryt motoru zespodu
- Chybí podélně nastavitelný volant
- Akcelerace by mohla být lepší
- Brzdy by mohly mít účinnější nástup
- Není vidět předek a zadek - tzn. nutnost pořídit v blízké době senzory, ač je 2 nejmenší auto jaké jsem kdy řídil
- Chtělo by to více odkládacích prostor v kufru
- Místo vzadu (ale jak často tam někoho vozím, že)
- Sklopení sedaček nevytváří rovnou plochu vzadu
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Aspekta Plzeň, vždy bezproblémová domluva a jednoduché vyřízení.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Kupováno v Aspektě v Plzni, prodejce pan Bureš. Na čem jsme se domluvili, to platilo, žádné velké zkoušení prodejních okecávaček a ukecávaček. Bez dlouhého okecávání velice příjemná sleva, ochotné zpracování snad deseti různých návrhu financování, přislušenství a doplňky zdarma bohužel žádné (sic byly původně slíbeny), ale jednalo se jen o zástěrky a boční lišty. Testovací jízda více než dostatečná, po městě, okreskách i dálnici, dokonale k předvedení automobilu a jeho vlastností. Při předání automobilu podrobné vysvětlení všech funkcí automobilu, nátankováno cca 15 l paliva.
Novinky v recenzi
Rozloučení s Magdou
Vzhledem k životním změnám jsem Magdu po téměř 70.000 km a 8 letech poslal dál do rodiny, aby nahradila téměř 20 let starou Octavii. Stále slouží na jedničku bez nejmenšího problému, na cestu dostala komplet nové pneu, a bohužel od neznámého fanouška i krásnou rytinu Tří sester na kapotu. Náhrada z Mnichova už je na dvoře, a lekci mi budiž investovat masivněji do ochrany. Byly to ale krásné roky!
Bizarní problém s řízením vyřešen za 5 minut
Řada majitelů Mazdy okolo roku 2010 se potýkala či potýká s jistým pocitem "přeskakování" volantu/ řízení při malých rychlostech. Nejedná se o nic zásadního či nebezpečného, spíše nepříjemnost a nepohodlí, když víte, že něco není jak má být. V autorizovaném servise vám navrhnou rozebrat celé řízení, a popř. ho vyměnit za bratru 40.000 Kč, což zní jako skvělá investice za nejistý výsledek. Dokud nezačnete projíždět servisní bulletiny.
Zde se mi po delším pátrání podařilo nalézt, že se jedná o triviální problém vysychání maziva ve sloupku řízení, známý výrobci již řadu let, snadno odstranitelný za 15 normominut. Nebyly by to ale zlaté české ručičky, aby si práci ještě více neusnadnili, a nenašli pohodlnější způsob. Stačilo do tyče řízení vstříknout a rozprostřít roztahovatelné mazivo. Od té doby bez problému. Snad tato informace někomu v budoucnu pomůže, obrázek prostředku jsem přidal do galerie.
Crashtesty malých vozů
Tak technologicky 7 let stará stávající generace Mazdy 2 je pořád jedním z nejbezpečnějších vozů ve své třídě - příjemné zjištění.
Viz. http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nove-crash-testy-iihs-s-velkym-odsazenim-odhalily-zranitelnost-vetsiny-malych-aut/
Přezuto na zimu
V týdnu jsem přezul na další zimu, už jsem nechtěl riskovat nechat se zaskočit prvními mrazy a sněhem. Tato sezona bude pro mé GoodYeary UG7+ zřejmě poslední. Pár dní před přezutím jsem zaregistroval nepříjemný plechový zvuk od výfuku při rozjedech a brzdění. V plzeňské Aspektě tento narezlý tepelný štít výfuku zatím vypodložili, aby nedělal bordel, a na jaře zřejmě mrknu po novém. Taky se budu muset mrknout na přední dveře a nechat je asi přelakovat. Od dobytku z parkoviště jsou tam 2 solidní šrámy, z toho jeden do železa a u řidiče si někdo léčil komplex klíčem... "Češi jsou prostě v chování k cizím věcem kun**" jak mi jednou řekl jeden známý ze SRN.
1. STK a 55.000 km
Tak po 4 letech a téměř přesně najetých 55.000 km mě čekala první STK+emise. Mazdička prošla bez nejmenší ztráty kytičky a můžu se pomalu chystat na každoroční jarní servis s výměnou pneumatik, až nás trochu opustí ta zimní kláda. Plánuji dle doporučení preventivně vyměnit gufero kvuli těsnění a klasick olej+filtry, možná koupit nové disky a gumy o stupeň větší, tzn 16, ale pořád o tom nejsem ani za mák přesvědčen. K autu samotnému se jinak nedá nalézt žádná připomínka, stále perfektně jezdí a já jen tankuji - do servisu jsem zatím musel všehovšudy neplánovaně dvakrát a to kvůli špatnému ukotvení sedačky z výroby a nedovírajícímu víku nádrže kvůli ohnutému plastovému zobáčku. Vše opraveno během 5-10 minut a auto stále plní roli dostavníku jak po městě, tak i při přesunech napříč ČR s plnou grácií.
Nehoda
Ach jo, tak to potkalo i mě. Přesně den potom, co jsem si říkal jak je ten stotisícový limit pro volání PČR nesmyslný, tak mi vjel 100m od práce cestou do ní do cesty nepozorný pán s Renaultem a já to už nedobrzdil. Renault to odnesl lehce poškozeným blatníkem a já mam v pytli nárazník, světlo, blatník a kolo - viz. galerie. Aspoň že to nebylo v žádné rychlosti, nevylétly mi airbagy a není poškozen motorový prostor. Teď jen doufám, že pojišťovna nebude dělat cavyky a co nejrychleji vše v pořádku servisu uhradí a já budu moci opět jezdit svým. Díky Aspektě v Plzni mohu využívat zapůjčenou faceliftovanou Mazdu 2, jejíž stručné srovnání jsem přidal ke konci recenze.
2. garančka, najeto 38.000 km
V týdnu jsem absolvoval 2. garančku při najetých necelých 38.000 km. Proběhla výměna oleje, filtrů a brzdovky, celkem jsem platil cca 4300,- Kč. Přístup v Aspektě v Plzni super, auto zkontrolované a můžu zase jezdit. Situace "Máte s autem nějaký problém?" "Ne." "Nic jsme nenašli, vše je v pořádku." bych chtěl zažívat ještě dlouho. :) Auto po zimě v pohodě, stále perfektně zvládá denní tůry napříč celou ČR, pouze jsem díky našim skvělým silničářům musel měnit čelní sklo (neorigo 6500,-, origo 9000,-, díkybohu za připojištění) a kapota asi bude za rok zrala na přelakování. S folií jsem těžce zaspal a nyní vypadá jak obličej malé zrzky...
Zimní novinky
Vadný rám sedačky vyměněn v rámci záruky, konec viklání sedačky a už se nemusím bát, kdy to pode mnou všechno praskne. Bohužel jsem dneska zjistil, že mám solidně povolenou ruční brzdu, asi bude potřeba dotáhnout. :( Plánovaná garančka v lednu-únoru to jistí. Auto zatím až na tyhle drobnosti pořád jezdí a jezdí.
Kontrola před zimou, přezutí, oprava sedačky
V rámci přípravy na zimu proběhla kontrola provozních kapalin, přezutí na zimní GoodYear UG7+ 185/55 R15 a kontrola geometrie (D1 dává zabrat). Vše proběhlo v pořádku, jako jediná nepříjemnost se ukázala závažnost lehce se viklající sedačky řidiče - nejde o povolený šroubek, nýbrž o (zřejmě hromadně problematický) prasklý rám uchycení o kterém se nyní začíná šířit info do servisů a měl by být měněn. S tímto problémem jsem prý byl v Aspektě Plzeň první, a tak mě čeká ještě jedna návštěva příští týden na výměnu. Ale aspoň se Mazda nekroutí, nevymlouvá a opravuje.
Pár nových fotek
Přidáno pár nových fotek, které jsem nalezl zapomenuté na disku. Jinak autíčko má už najeto přes 30.000km, takže plánuji že do konce října provedu druhou garančku a výměnu pneumatik na zimní.
Nové stěrače
Staré stěrače putují do popelnice, jízda s nimi je v současném počasí vyloženě hazard. Upgrade proběhl na doporučované Bosch Aerotwin AR 605 S, s kterými je déšť opět radost a co se týče zvukové projevu, tak o nich skoro není slyšet. Magda za poslední 2 měsíce najela cca 6000 km bez nejmenšího zaváhání či problému, a dokonale plní svoji roli městského přibližovadla a dálničního expresu. :D
Letní gumy
Přezuto zpátky na letní gumy (původní R15 Toyo) a jarní drandění může začít. :) Provedeno v Autoslužbě Plzeň za 600,- a bezproblémová domluva.
Zkušenosti po roce
Recenze decentně upravena, doplněna a přidána na začátek textu zkušenosti po roce užívání. Vesměs totální spokojenost, není co vytýkat a ve spoustě věcí se dost shoduji s Majkim, který má ty nejlepší info Mazdě 2 (http://moje.auto.cz/majki/dvojka.html).
Po pulroce
Prezuto na zimni pneumatiky GoodYear UG7+ 185/55 R15, prozatimni pocity vice nez dobre, uvidime po vice km. Rozhodne ale nedoporucuji pneuservis Chara v Plzni, za stupidni prezuti a vyvazeni si nauctovali 1137,-! Holt mladej blbecek s novou karou, co pospicha a nezjisti si cenu predem, dobre mu tak...
Behem prvniho pulroku jsem navstivil servis zatim jen jednou z duvodu obcasneho "lupani spojky". Pristup servisu v Aspekte v Plzni dokonale profesionalni a diky rade meho prodejce doslo k okamzite jednoduche naprave - utazeni maleho plisku pod pedalem, pry celkem bezne se vyskytujici. Nyni se to zas trosku vratilo ale to budu resit na garancce v breznu, jedna se jen obcas o trosku rusici pocit pri seslapnuti spojky. Olej dany z vyroby je v soucasne dobe na polovine rysky, planuji vymenu a doplneni zase az pri garancce. Zadny dalsi problem s autem nenastal, dolevam jen benzin, vodu do ostrikovacu a muzu se spolehnout, ze me Magda bez problemu doveze behem dne pres celou republiku a zpatky.
Auto mi zatim nikdo nenaboril ani nevykradl (TUKTUKTUK), ale uz mi 2x zmizely ventilky a zrejme nejaka sikovna slecna mi nechala u prace svoji cernou "rtenku" na povrchu zadniho narazniku - nastesti rozlesteno a bez stop.
Sobota
Dnes jsem stravil pres 100 km cestovanim po okreskach jen tak, paradni zabava na vypnuti mozku :) Uzivam si prijemne procitnuti motoru po prekroceni hranice 1000 km a stale se snazim pochopit lidi, co si musi dokazovat se svymi saxy, 106 apod. kdyz predjizdeji na okreskach cca ve 140 km/h. Jinak velice prijemne zjisteni je, ze u Magdy se lidi zastavi a poklabosi jaky je to pekny auto a jak to jezdi, osobne je to pro me trosku necekane, ale rad se kazdemu predvedu. Zdravim pany motorkare. :)
Prvních 1000km
Mám za sebou prvních 1100km a zatím vše bez problému, motor začínám konečně pouštět ke 4-5000 ot. a užívat si příjemného vrčení 1,3. Jen spotřeba by se mohla dostat pod 7.
Automobil je momentálně ještě v zájezdu, proto si nemůžu ještě plně vychutnat pořádné vytáčení a živost motoru. Snad se to co nejdříve změní.
Zde umístěné fotografie nejsou moje, protože ještě nebyl čas vyfotit automobil pořádným foťákem. Do neděle to napravím, zatím pro přehled jen stejná výbava a barva z sauto.cz - liší se jen lištami na náraznících.
Přidat názorDiskuse: Mazda 2 1.3 TE
- magdička 2 20.09.2015 12:08 Verny_2013
- Re: Nazdar 05.07.2010 21:52 burnfly
- Nazdar 21.06.2010 21:37 Chobot
- Hodnocení 03.01.2010 21:47 berustina
- Re: Spotreba 21.11.2009 19:24 burnfly
- Spotreba 19.11.2009 15:10 majki
- Re: Re: gratulacia 05.05.2009 13:18 majki
- Re: gratulacia 05.05.2009 13:02 burnfly
- Re: gratulacia 05.05.2009 12:51 burnfly
- Re: Re: gratulacia 05.05.2009 11:58 majki
- Re: gratulacia 05.05.2009 11:43 burnfly
- Re: Re: Re: Re: gratulacia 04.05.2009 22:49
- Re: Re: Re: gratulacia 04.05.2009 22:25 majki
- Re: Re: gratulacia 04.05.2009 21:02
- Re: gratulacia 04.05.2009 09:15 majki
- gratulacia 03.05.2009 23:36
Další vozy Mazda 2
-
Mazda 2 (2008) Majitel: majki
Přidáno: 7.3.2008 24710 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Mazda 2 (2009) Majitel: parkoviště
Přidáno: 19.4.2010 309 Majitel 9.33 Uživatelé
-
Mazda 2 (2009) Majitel: parkoviště
Přidáno: 31.8.2009 109 Majitel 8.47 Uživatelé
-
Mazda 2 (2008) Majitel: parkoviště
Přidáno: 10.4.2010 167 Majitel 6.17 Uživatelé
-
Mazda 2 (2007) Majitel: parkoviště
Přidáno: 22.4.2007 439 Majitel 9.65 Uživatelé