Recenze
Technické info
Přezdívka auta Apostrof Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:30000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1591 výkon [kW]: 92 kroutící moment [Nm]: 160 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.5 maximální rychlost [km/h]: 192 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.9
Popis vozu
Tato prozatim mikro recenze vznikla po precteni recenze uzivatele tp2011, protoze jsem chtel znat zkusenosti nekoho s podobnym modelem. Nejsem majitel, ale s vozem jezdim casto.
*)Pro puntickare uvadim, ze fotka je stazena z internetu, protoze vlastni fotky nemam a kazdy vi, jak vypada stribrny ceed. Dale uvadim, ze hodnoty tociveho momentu a zrychleni, nemusi byt uplne presne, protoze jsem se jimi nezabyval. Ostatni udaje jsou opsane z maleho technicaku a z palubniho pocitace. Zameril jsem se na osobni postrehy, coz je podle me poslani nenovinarske recenze.
Silné stránky
Muzu potvrdit radost z chovani motoru (pruzny, tocivy, linearni...brzdi ho jen EURO IV reakce na plyn;-)), podvozku a celkove urovne jizdy.
Jen bych v mem pripade jeste zminil brzdy, ktere jsou podle me nadprumerne dobre a nevadnou ani pri brzdeni ve vyssich rychlostech.
Krome toho se mi zda, ze v opravdu ostrych zatackach ma zadni naprava tendenci tlacit zadek ven a tim padem nechat tezsi predek v pozadovanem smeru. Jen to jen muj dojem, nebo to dela obecne?
Spotreba se mi zda odpovidajici podle hesla...zere to tolik, kolik se tomu nalozi. Cili je to podle me dobre predvidatelne a regulovatelne. Pro ilustraci Ostrava-Praha 2h50min od domu k domu s prumernou rychlosti zhruba 135 za 8,1. Vse podle palubniho pocitace. Ale jen ve 2 lidech a nenalozeny.
Urcite bych vyzdvihl USB a zaroven aux vstup pro radio a ovladani na volantu. Toto v nekterych konkurencnich vozech nebyva standard a nekde ani nadstandard;-)
Interier oproti predfaceliftove verzi taky usel kus cesty. Neni sice kdovijak zdobeny, ale nepovrzava (30000km toho casu) a je funkcni.
V nasem modelu neni nutne vyslapavat spojku pri nastartovani.
Slabé stránky
Hodne mi vadi urvany parkovaci senzor a pipak, co upozornuje, ze je clovek nepripoutany. Pri popojizdeni pro parkovisti nebo jen preparkovavani je to dost otravne.
Ale nejotravnejsi se mi zda automaticke zamykani dveri pri dosazeni urcite rychlosti. To samo o sobe jeste nemusi vadit, ale pamatovat na to v momente, kdy chce nekdo pristoupit a nebo nevystoupi jako prvni ridic, ale treba spolujezdec, je dost frustrujici-Neustale hledani odemykaciho tlacitka.
Ale toto jsou podleme drobnosti, ktere by se mely dat odstranit updatem ridici elektroniky. Dulezitejsi jsou ty "Hardwarove" veci jako jiz zminene svetla, reguace steracu, chod radici paky, degresivni posilavac atd... Vim, ze to uz dneska je standard, ale malokdo to cele zabali do uhledneho balicku za 300K:D
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatim zlobi jen venkovni teplomer, ale to bude asi zalezitost par korun. Bokuzel mame smulu na oderky, ktere vznikaji od ridicu, co neumi zaparkovat do rady....
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Nebyl jsem pritomen koupi.
Přidat názorDiskuse: Kia Ceed 1,6 CVVT
- Re: Re: Re: autozamykanie 22.03.2013 13:57 Bully_
- Re: Re: autozamykanie 22.03.2013 10:08 aldenson
- Re: Euro IV 20.03.2013 18:25 aldenson
- Re: Autozamykanie 20.03.2013 18:23 aldenson
- Euro IV 20.03.2013 17:03 Mirasr
- Autozamykanie 19.03.2013 16:04 Kokino
- Re: autozamykanie 19.03.2013 13:53 Nerez
- Re: autozamykanie 19.03.2013 11:21 aldenson
- autozamykanie 19.03.2013 10:55 hipisko
Další vozy Kia Ceed
-
Kia Ceed (2010) Majitel: parkoviště
Přidáno: 11.4.2010 169 Majitel 9.84 Uživatelé
-
Kia Ceed (2010) Majitel: parkoviště
Přidáno: 5.5.2010 359 Majitel 9.83 Uživatelé
-
Kia Ceed (2010) Majitel: Flammer (RSKa)
Přidáno: 8.12.2010 1710 Majitel 9.79 Uživatelé
-
Kia Ceed (2009) Majitel: Kokino
Přidáno: 10.8.2012 58 Majitel 9.78 Uživatelé
-
Kia Ceed (2007) Majitel: parkoviště
Přidáno: 17.2.2008 1510 Majitel 9.78 Uživatelé