Recenze

ZM-dentist (muž 45 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Renault Clio 1,2 16V AIR

9.60 Uživatelé

Hodnoceno: 10× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Clio, foto 1 Renault Clio, foto 2 Renault Clio, foto 3 Renault Clio, foto 4 Renault Clio, foto 5 Renault Clio, foto 6 Renault Clio, foto 7 Renault Clio, foto 8
Renault Clio, foto 9 Renault Clio, foto 10 Renault Clio, foto 11 Renault Clio, foto 12 Renault Clio, foto 13 Renault Clio, foto 14 Renault Clio, foto 15 Renault Clio, foto 16 Renault Clio, foto 17 Renault Clio, foto 18 Renault Clio, foto 19 Renault Clio, foto 20 Renault Clio, foto 21 Renault Clio, foto 22 Renault Clio, foto 23 Renault Clio, foto 24 Renault Clio, foto 25 Renault Clio, foto 26
 

Technické info

Přezdívka auta Bobeš Rok výroby 2004 Koupeno nové najeto [km]:94000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1149 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 105 zrychlení 0-100 km/h [s]: 13 maximální rychlost [km/h]: 175 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 255 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.5

Popis vozu

Mé první auto bylo ojeté Twingo Easy (Žabák), rok výroby 1994, pak jsem podědil Mégane RN 1,6e (r.v. 1997). Bobeš je moje první funglovka.
Auto bylo zakoupeno v listopadu 2004 v Hlučíně a od té doby nám dělá jen radost podle hesla: Ať je léto nebo zima s Bobešem je vždycky prima! :-)
V době koupě se jednalo o speciální limitovanou a pochopitelně i slevněnou verzi Clio AIR. Celá ta sleva byla v tom, že klima byla "zadarmo", doplácelo se tuším pouze za metalízu (zelená Abysse), Medvěd blok a lepší autorádio. Kapku se zabudlo na přední mlhovky, takže se pak domontovaly. Trochu jsem postrádal i litá kola, ale už jsem si za ty 4 roky nějak zvykl a teď už je kupovat nebudu.
Kdysi jsem prohlásil, že zelené auto teda v žádném případě! A Bobeš je zelený! :-) Trochu jsem se návrhu prodejce bál, ale pak jsem viděl barvu Abysse na VelSatisu a nadchla mne. Je taková temně zelená s jemným nádechem tmavě modré. Když je Bobeš po koupeli a svítí slunce, tak se na něm krásně tyhle dva odstíny střídají. V noci a v zimě (když je od soli) dělá dojem černého auta. Škoda, že už ji Renault dává jen na Espace a VelSatis, bral bych ji zase.

Silné stránky

MOTOR: sice "jen" 1,2 16V, ale 55kW umí s tímhle lehkým autem pěkně cvičit. Starý reklamní slogan opravdu nelhal, tohle auto je Anděl ve městě a ďábel na dálnici. Motor má pěkný tah a s lehkým Bobešem si umí pěkně pohrát. A když dostane Shell Racing... to se pak bojím o body. :-)));
PROSTORNOST: hlavně v přední části naprosto bez problémů;
PRAKTIČNOST: ideální auto pro dva mladé lidi, jak pro běžný městský život, tak pro výlety a volný čas;
VELIKOST: zaparkujeme skoro všude

Slabé stránky

PODVOZEK: je jasně patrné, že nejde o žhavou novinku, ale o podvozek, který se používá už snad více než 10 let, na běžnou jízdu ale bez problémů stačí;
SEDADLA: silně na delších cestách postrádám bederní opěrku;
ZADNÍ MÍSTA: za mnou si nikdo moc neposedí, ale věcí se tam vleze habakuk :-)));
3 DVEŘE: vypadá to sice líp než 5, ale praktičnost je praktičnost... příště rozhodně 5 dveří;

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

AUTOMOTOLAND Renault Hlučín a Auto Kubíček Olomouc, zatím vše v pododě. 1.12. 2007 do nás nacouval blb, který měl v 10 dopoledne 2,5 promile v žíle... sebral nám celý pravý bok. Oprava proběhla u Kubíčků v Olomouci. Naprosto profesionální přístup, spokojenost. Jinak všechny vozy pravidelně servisujeme v Hlučíne bez nejmenších problémů.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

AUTOMOTOLAND Renault Hlučín (autorizovaný prodejce Renault), naprosto bez problémů, velmi ochotní a příjemní. Bobeš rozhodně není první auto z tohoto autosalonu a určitě ani poslední.

 

Novinky v recenzi

26.11.2009 19:23

Bobeš má nového majitele

Přítelkyně šla nedávno z práce domů a na parkovišti potkala Bobeše. Prý kolem nadšeně poskakoval nějaký mladý klučina. Tak ať dobře slouží!!! :-)))

4.9.2009 23:25

Poslední sbohem...

Včera jsme se po skoro 5-ti letech věrné služby s Bobešem rozloučili. Zůstal v Renaultu v Olomouci. Na tachometru ma poctivých 102247 km. Doufám, že se o něj bude nový majitel starat aspoň tak dobře jako já. Fantastické auto. Nikdy na Tebe nezapomeneme!!!

23.6.2009 16:30

AUTO JE NA PRODEJ!!!

Nastal čas pro výměnu strojů a Bobeš bude v září na prodej. Má někdo zájem???

4.5.2009 16:20

Servis 90000 km

Takze mame za sebou 90000km. Sice ne bez nehody, ale jinak naprosto v poho. Kluci v Renaultu Hlučín vymenili jen kotouce a desky a udelali kontrolu po 90000km. Jinak zadna zavada neni a prdime si to vesele dal.

14.2.2009 17:48

Fotky dodám později


Další vozy Renault Clio



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

Zatím můžu být spokojen, auto má přes 80.000 km a žádná nečekaná porucha nás nepotkala. Kromě pravidelných prohlídek a jedné autonehody jsme zatím do servisu nemuseli.

praktičnost
9

Pro dva mladé lidi naprosto postačující autíčko, které s lehkostí zvládá každodenní městský provoz a není pro něj žádný problém vyrazit si na výlet, ať už do hor nebo kamkoliv jinam.

prostornost
9

Prostornost na předních sedadlech je dobrá, dokonce i já se svými 193 cm nemám žádný problém.

jízdní vlastnosti
7
jízdní komfort
8

Koncepčně starší vůz, takže ještě klasický Francouz, což mi vyhovuje. Mám rád komfort a po pracovní zkušenosti s Fábií a Polem jsem se rád vždy vracel do pohodlí.

provozní náklady
9
náhradní díly
7
výkon motoru
9

Starý reklamní slogan opravdu nelhal, tohle auto je Anděl ve městě a ďábel na dálnici. Motor má pěkný tah a s lehkým Bobešem si umí pěkně pohrát. A když dostane Shell Racing... to se pak bojím o body. :-)))

spotřeba
9

Odpovídá tomu, co jsem čekal. Bobeš umí jezdit za 5 litrů a ale za 7,5... Př.: cesta Olomouc-Bormio-Olomouc, asi 2000km, lyže na střeše, v autě 2 lidi a jejich věci a zásoby na týdení pobyt na horách. Výsledná spotřeba: 6,75 l / 100km. Spokojenost :-)))

hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
7

U sedadel při delších cestách postrádám bederní opěrku, jinak jsou ale pohodlná a nemám problém se na nich srovnat i se svými 193 cm.

brzdy
9

Překvapivě ostré... jen ABS občas zabírá až moc, hlavně na sněhu.

zavazadlový prostor
7

Na každodenní potřeby stačí, problém nastává až při potřebě převozu více věcí. Ale Bobeš už zmákl i cestu na lyže do Bormia s lyžema na střeše.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…