Recenze
Chevrolet Camaro SS
Technické info
Přezdívka auta Bee Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:10213 palivo: benzin počet válců: 8 objem [cm3]: 6199 výkon [kW]: 314 kroutící moment [Nm]: 569 zrychlení 0-100 km/h [s]: 4.9 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 20 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 17.1
Popis vozu
Příběh s beem se začal psát vcelku nenápadně, konkrétně na premiéře filmu transformers. Jako malý jsem koukal na původní kreslený seriál, takže vidět nové filmové ztvárnění byla povinnost. Jak všichni asi tušíte, zde jsem viděl Camaro poprvé v akci. Věděl jsem o něm, že GM možná něco takového chystá již z konceptů, co vystavovali na světových autosalonech, ale až film Transformers byl tím zlomovým okamžikem, který udělal z conceptu Camara tzv. "must have car" :) ... No jenže jak skončil film, probral jsem se zase do skutečného světa, do světa reálných aut. O Camaru jsem pořád více či méně slýchával a četl z různých zdrojů, že bude, pak že nebude a tak podobně... No tak se "rok s roky sešli" a bylo tu léto, jednoho krásného letního večera jsem šel po revoluční ulici s partou z nějaké párty, která byla "vyčerpávající"... Tu noc se to stalo, vše bylo super, nálada bezvadná, v podvědomí premiéra filmu Transformers 2, ( šli jsme kolem slovanského domu :-D) a tu na mě z noční prahy září žlutá barva z jednoho showroomu, byl tam on... svítil, laškovně se usmíval, přesně na mě koukal... okamžitě jsem šel k výloze a asi hodinu jsem prostě civěl... mé vyčerpání pominulo, okamžitě jsem v hlavě vymýšlel v povznešené náladě plány jak ho dostat domů :-D od té doby jsem se na něj chodil koukat každý den, večer, doufajíc, že tam ještě pořád bude... a vždycky tam byl, čekal, až se rozhoupám a odhodlám se zajít dovnitř a zeptat se, zda je pořád k mání nebo už je rezervován.. tak nějak jsem se smiřoval celou dobu že jen čeká na vyzvednutí a že je dávno prodaný.. ale po důrazném hypnotizování prodejce jsem slyšel : " není na něj rezervace je stále volný..." v tu ránu jsem musel jednat :) s úsměvem jsem
odešel a prodejce na mě ještě volá: " je teď v akci se slevou" ... prostě nabídka co se neodmítá... druhý den již se zálohou jsem byl zpět. Už jsem věděl že bude můj:) Ještě jistá instituce se rozhodla mi splnění snu zkomplikovat, ale i tak se podařilo a bee byl konečně doma... nikdy nezapomenu jak jsem ho poprvé nastartoval před showroomem... jak na mě vyštěkl z výfuků, jakoby mi říkal, to ti to ale trvalo :-D
tak teď k beemu samotnému,
Je to jediná připustná verze s motorem 6.2l V8, s manuálem a paketem 2SS/RS. Takže auto má všechny "potřebné" budíky před řadící pákou, trochu drsnější přední nárazník a taky obdobu angel eyes jako u bmw.
Bee se hlásí k náboženství muscle car a taky se tak chová... V8 je silný víc než dost, je taky na muscle car kultivovaný, což znamená že se mu nelíbí vůbec jízda na volnoběh nebo bez plynu, je pak celý nervozní a škube, při ubrání plynu taky hezky prská do výfuků a ve vyšších otáčkách krásně řve :) Řazení jde ve stopách motoru a tak jednička by občas chtěla posilovač, většinou se ale nechá přemluvit hrubou silou a zapadne napoprvé, jinak samotné řazení je dost precizní a přesné, jen odskok mezi 5 a 6tkou je kvuli spotřebě dost znát a 6tka je velmi těžká, skoro ji nikdy neřadím, jen opravdu na dálnici, když se jede výletně :))
Zbytek beeho je spíš moderní sporťák než klasický muscle car. Podvozek je velmi dobře naladěn a ač je bee trochu víc při tělě než by mohl být, podvozek zvládne české silnice hravě bez zásadních problému s komfortem. Překvapivě komfortní vlastnost podvozku nevylučuje sportovní jízdu, auto je na hraně velmi dobře čitelné a zvládne opravdu víc než se od něj čeká i na tak nevhodném okruhu jako je sosnová, je bee dobře ovladatelný a až překvapivě rychlý... Brzdy jsou od Bremba a vpředu jsou kotouče velké jako pizza talíře, takže na běžný provoz bohatě dimenzované, na okruhu také stačí a vadnutí přichází až po delší době opravdu tvrdého zacházení, což je uctyhodný výkon, zvažímeli jeho hmotnost která je něco přes 1700 kg... rozhodně první to vzdají pneumatiky než brzdy:)
Jízda samotná je s Beem naprosto bezkonkureční, ať už jedete pomalu a výletně, nebo ostře a sportovně pokaždé je to zážitek. Zažitek pořád stejný a přitom jiný. Nedá se to popsat, prostě se to musí zažít. Pokaždé ve Vás probudí to malé dítě, které jen když se na něj dívá obživne, snad v každém nadšenci.. Když se usadíte první co zahlédnete je kapota dlouhá a hezky tvarovaná, přejedete očima po interiéru a uvidíte ty čtyři budíky, podíváte se před sebe a je tu přistrojový panel, který vždy když dáte klíček do zapalování se rozsvítí a třikrát pípne, jakoby Vás vítal... blbost ale vždy mě to dostane :) pak už jen zbývá nastartovat ... všechno je připraveno tak jdem na to. Startuji, celé auto se oklepe pak vyštěkne z výfuků a ustálí se na volnoběhu. Nervózním volnoběhu. Vybízí tak už pojěď nestůj.. Poslechnete a jedete... jedete kamkoliv dokud Vám nádrž stačí. Plná cca vystačí na 400 km, má nějakých 68 litrů. Mohla by být větší, ale takhle vás to donutí se alespoň občas vrátit domů do garáže :-D
a popis vozu... no co k němu říct, stačí se na něj jen podívat a okamžitě se cítíte jako malej kluk, kterému se splnil sen...
Silné stránky
zvuk motoru
síla motoru
podvozek
jedinečnost ( zírají na něj všichni bez vyjímky )
Slabé stránky
mohl by zhubnout
mohl by mít větší nádrž
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
bez poruch, takže v pohodě
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
prodejce bez výhrad, dělal svou práci
Novinky v recenzi
Interier
Včera večer, jsem měl dlouhou chvíli a tak jsem natočil jak vypadá interier v noci :)) link
http://www.youtube.com/watch?v=_7MvonN3NC0
je to točeno mobilem, tak se omlouvám za případnou zhoršenou kvalitu, ale myslim že to celkem jde
pár fotek
dnes jsem po dlouhé době přidal pár fotek z léta, čerstvě po pořízení beeho ještě bez spz a pak nějaké ze sosnové, a jednu ( nyní jako hlavní) po umytí a naleštění :))
letiste
jeden z poslednich hezkych vikendu v roce jsem stravil na letisti, vysledek na videjku... ps: omluvte kvalitu zvuku V8 a integrovany mikrofon si moc nerozumi ...
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Chevrolet Camaro SS
- Re: Camaro 18.10.2012 14:45 šmoula nešika
- Re: Nádhera 18.10.2012 14:39 šmoula nešika
- Fakt pekny kusok 19.09.2011 20:38 Luigiko
- Re: Re: bomba 21.07.2011 10:49
- yes 21.06.2011 18:21 salazar
- Re: Dotaz 24.03.2011 12:20 The_Stig
- Dotaz 24.03.2011 10:14
- Vtipný auto 27.02.2011 22:43 MAP2009
- BMBLB 18.02.2011 00:40 Mafi Riderr
- Nádhera 16.02.2011 19:15 Twinsen
- Konečně zas pořádné dělo,ta 15.02.2011 21:19 samael
- olej 12.02.2011 20:35 janodespota
- Re: Letim si pro cabrio 02.02.2011 10:40 The_Stig
- Letim si pro cabrio 31.01.2011 16:06 acALIEN
- Nádhera! 06.01.2011 11:33 Lebka87
- Camaro 05.01.2011 16:12 ManInBlack
- Muj druhý, zatím nesplněný sen :) 04.01.2011 22:23 prochySBK
- Re: "Americká síla" 04.01.2011 16:45 Thomasino
- +1 10.12.2010 17:57 FISHkaa
- "Americká síla" 25.11.2010 06:56 Giorgos
- Re: Dôkazy 19.08.2010 19:13 Katikakus
- Re: total brutal!!!!!!!!!! 18.08.2010 13:38 Johny.Rico
- Konečně zas pořádný auto na garáži 18.08.2010 12:09 Barrichello
- Re: Dôkazy 18.08.2010 11:42 Charger
- Re: bomba 18.08.2010 11:21 twistedTSD
- Dôkazy 17.08.2010 23:19 jancula9
- Re: bomba 17.08.2010 23:15 _david
- Diky 17.08.2010 23:11 The_Stig
- Tak zatím nevím... 17.08.2010 21:50 d.a.m.
- total brutal!!!!!!!!!! 17.08.2010 19:40 tomikadze
Další vozy Chevrolet Camaro
-
Chevrolet Camaro (1976) Majitel: Zlumik
Přidáno: 5.4.2007 12310 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Chevrolet Camaro (1979) Majitel: parkoviště
Přidáno: 31.3.2008 1210 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Chevrolet Camaro (2013) Majitel: Barrichello
Přidáno: 16.4.2018 289 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Chevrolet Camaro (1987) Majitel: JirkaS
Přidáno: 25.7.2011 3810 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Chevrolet Camaro (2012) Majitel: mabarcz
Přidáno: 28.11.2012 1710 Majitel 9.71 Uživatelé