Recenze
Technické info
Přezdívka auta BMW 320D Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:150000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1997 výkon [kW]: 120 kroutící moment [Nm]: 340 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 5.5
Popis vozu
PREDEM SE OMLOUVAM
TOTO JE PAHYL, TENTO CLANEK JESTE OPRAVIM DOPLNIM A DOPISU, PRIDAM FOTKY, HACKY, CARKY, SEM TAM VYMENIM I ZA Y ATD...
Dobry den
Tak uvodem bych napsal jak sem k nemu vubec prisel. jednoho dne uz padlo rozhodnuti ze Mazda Mx-5 rv.:99 neni uplne idealni auto pro chlapa ktery uz lehce dospel(25) a proto sem musel zacat pokukovat po necem jinem. S bratrem jsme sedli do auta a jeli objet autobazary, cely zmozeni od celodeniho prolezani bazaru s tim ze ani nevim presne co chci a za kolik proste cloveka zmuze a tak jsme se vratili na kampu do Luhacovic posedet odpocinout a pokecat. Bratr zapnul notas a zkouknul co noveho na netu a hop nasel jedno auto ktere by celkem odpovidalo zadani v rozumne cenove relaci a uz jsme zase sedeli v aute a pelasili do brna. Tam stalo lehce odrene ale jinak v perfektnim stavu BMW 320d. Za dva dny uz bylo u me doma :-) .
No mam v nem najeto teprve par set kilometru(cca do 2000) ale uz si na nej zvykam. Clovek jak roky posloucha od fanatickych priznivcu znacky(kterych ma BMW opravdu extra moc) ze ten motor paradne jede, vubec nic nezere, podvozek proste neurves, razeni ze jedna basen atd atd tak trosku znejisti. Ono kdyby to bylo tak dokonale tak to kupuje kazdy.
Osobne jsem znacku BMW nemel vubec rad prave kvuli temto fanatickym zastancum, jeden muj kamarad jim byl take, pak si bmw koupil a jezdil. Jednou jsme takhle sedeli ve zline v hospode a on tvrdil a porad dokola opakoval ze to bawo proste neurves, dva tydny na to ho "urval" budiz mu zeme lehka bylo mu necelych 25.
No a tak jsem ke svemu autu poprve pristupoval nejiste a mit to na kapote cokoliv jineho nez napis BMW bral bral bych ho hned, takhle muselo den pockat :-)
k samotnemu vozu, zacneme interierem. Co me maximalne prekvapilo bylo, ze interier vubec ale vubec nevrze(a to ma najeto pres 150k) pri nasednuti do auta jsem mel pocit ze snad pretocili tachometr na druhou stranu nez je zvykem. Dale co me potesilo tak byl vzhled interieru, jako zadna extra parada(audi je proste audi) ale celkem povedene. rozlozeni ovladacich prvku normalni clovek to zachvilku dostane pod kuzi. Jsou ale veci co se me pod kuzi nedostanou snad nikdy. Jsou to takove detaily, napr.: pritelkyne chtela ubrat hlasitosti radia protoze chtela telefonovat no a ja v tu chvili radil 5ku. Sem ji malem tou sajtr pakou zlamal ruku protoze nekdo umistil ovladac hlasitosti na ridicovu stranu(jako by ridici nestacil ten na volante).
dalsi vec co me donekonecna vytaci je ovladani tim jejich "inteligentnim" koleckem, clovek nez se proklika jenom k tomu aby z CD prepnul a naladil FM tak je to hromada kroku(pokud to auto nekdy nabouram tak pri tomhle)
Celkove ale musim ohodnotit dojem z interieru a ovladani kladne hlavni veci jsou vychytane a ty mouchy snad clovek casem zkousne.
exterier. E90ka je snad jedine BMW ktere se me libi(jeste teda Z4) ostatni me prijdou agresivni a 1ka zase takova holcicka. Kavlita slicovani atd to je proste nemecky standart, nic vic nic min tak jak u ostatnich znacek. Mrzi me teda ty zazloutle andelske oci a ze v zadu taky nejsou diody ale to ja uz si vychytam.
Podvozek. No tady me BMW mile prekvapilo. co se tyce trakce tak jsem nemel jeste poradne tu cest ale pripada me lehce horsi nez napr v audi TTS s elektromagnetama a pritom si zachovava jeste nepatrnou ale opravdu nepatrnou spetku zabavnosti(srvonavam s Mx-5 kterou jsem dlouho vlastnil pred tim). Takze trakce Ok(na to ze jsou to klasicke tlumice) a zabavnost tam moc neni ale to se u tohoto auta cekat moc neda no a prekvapeni nakonec je ten komfort toho podvozku. Pokazde kdyz ted jedu tak chrochtam blahem, kde se hrabe TTS, C30, Mx-5, A6 proste celkove ma E90 podvozek ktery je krasne vyvazeny v pomeru komfort/trakce.
Motor. No tohle by melo byt tema ve kterem BMW exceluje. Spotreba parada, papirovy vykon taky, horsi je to s realitou. Tento motor nema nikde zadny extra Nmetrovy vrchol a jede v celem spektru tak nejak stejne, aspon se teda snazi. Timto ale prisel o ten brutalni zatah ktere takove motory konkurence zpravidla maji takze ridic jasne vi v jakych otackach se ma drzet a jak ma radit. Tady ne. Abych rekl pravdu tak mladsi bratr ma CEED 1.6 crdi a ten motor je v nizsim spektru otacek vybusnejsi a !zabavnejsi!. takhle plocha krivka kroutaku se hodi do benzinaku s naftou si tak jisty nejsem. No uz sem se objednal do kladna na chip a snad to vylepsime.
Co se tyce prevodovky, mozna sem byl leta rozmazlovan tim co ma MX-5 ale i tak jsem cekal ze BMW umi vic. Krasne tuhy chod to je ok, spojka taky funguje presne tak jak si predstavuju, jen ty drahy toho razeni. Ty drahy jsou proste dlouhe a to hodne, pred nekolika lety jsme meli doma Pesrota 206 a ten mel podobne dlouhe drahy. Ke cti teto prevodovky jde fakt ze i pres to co ma nelitano tak je porad tuha a presna.
Ono jako celek to auto funguje dobre, muzu rict ze velmy dobre. Mam z neho radost
Proste kazde auto ma sve slabiny, kdyz si pujcim od matky TTS tak je proste tvrde a pritom nudne, v brachove C30 zase vsechno vrze a nema to kufr, kdyz me mladsi bracha pujci CEEDa tak tam chyby 6ka nema to navigaci a otcova A6? to je uplna extra nuda pro 25ti leteho salata jako ja...
MX-5ka bude asi milenka navzdy ale tohle to je svazek z rozumu.
Ma minimum slabych stranek a vsechny ostatni vysoce nadprumerne.
Silné stránky
podvozek, jinak obecne ve vsem je nadprumerne, ale taky si to nekde nejak pokazi.
takze vlastne vsechno co neni napsane ve slabych strankach vozu.
Slabé stránky
prevodovka a ty drahy-u takoveho motoru(cca 2l nafta) me prijde napr koncern dal. navic vzhledem k motoru by to asi sneslo delsi 6ku(tenhle pocit mam ale u vsech aut)
male bocni zpetne zrcatka
umisteni nekterych drobnosti
napr.:
cerveny blikajici nesmysl na stredovem zrcatku
ovladace oken moc vepredu
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
prozatim jenom zkolabovala ridici jednotka a satelitni vyhledavani. proste neslo nastartovat oprava 15 euro bo sem byl v bratislave na letisti pri ceste z Londyna.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Renocar brno. Jo slo to celkem dobre. Male nesrovnalosti v kupni smlouve
Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 320d
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy BMW řada 3
-
BMW řada 3 (2005) Majitel: ypsilon
Přidáno: 5.6.2009 24309 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2006) Majitel: Wiii
Přidáno: 4.10.2009 117159 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2007) Majitel: Vampix(Diesel Power)
Přidáno: 4.9.2009 2549 Majitel 9.93 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2005) Majitel: Loki
Přidáno: 9.5.2010 2810 Majitel 9.92 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2010) Majitel: Radkos
Přidáno: 17.5.2010 18410 Majitel 9.92 Uživatelé