Recenze

10 Majitel

Volkswagen Passat Variant Highline 2,0 TDI BMT 140k 6st. DSG

9.76 Uživatelé

Hodnoceno: 33× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Passat, foto 1 Volkswagen Passat, foto 2 Volkswagen Passat, foto 3 Volkswagen Passat, foto 4 Volkswagen Passat, foto 5 Volkswagen Passat, foto 6 Volkswagen Passat, foto 7 Volkswagen Passat, foto 8
Volkswagen Passat, foto 9 Volkswagen Passat, foto 10 Volkswagen Passat, foto 12 Volkswagen Passat, foto 13 Volkswagen Passat, foto 15 Volkswagen Passat, foto 16 Volkswagen Passat, foto 17 Volkswagen Passat, foto 18 Volkswagen Passat, foto 19 Volkswagen Passat, foto 20 Volkswagen Passat, foto 21 Volkswagen Passat, foto 22 Volkswagen Passat, foto 24 Volkswagen Passat, foto 26 Volkswagen Passat, foto 27 Volkswagen Passat, foto 28 Volkswagen Passat, foto 29 Volkswagen Passat, foto 31 Volkswagen Passat, foto 32 Volkswagen Passat, foto 34 Volkswagen Passat, foto 36 Volkswagen Passat, foto 37 Volkswagen Passat, foto 38 Volkswagen Passat, foto 39
 

Technické info

Přezdívka auta Passat Rok výroby 2011 Koupeno nové najeto [km]:6000 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 1968 výkon [kW]: 103 kroutící moment [Nm]: 320 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.8 maximální rychlost [km/h]: 209 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.2

Popis vozu

Jedním velkým důvodem založení tohoto auta bylo ukázat všem těm , kteří řeší jesli Mondeo x Superb x Insignia x 508 a jiné, že i Passat(ale černý :) ) může být na první pohled pěkné auto.
Osobně když jsem shlédnul všechy reportáže v Autosalonu, Amrevue .... a zde na Auto.cz nebyl Passat žádným favoritem, vše připisuji tomu, že v testech prezentovaná stříbrná barva se mi vůbec nelíbila, vůz v ní působil v mých očích jako auto o třídu jinde, ale možná jde o osobní pohled na věc. Kdyby Superb nebyl na každém rohu dostal by asi zelenou on. Mondeo si mě moc neoslovilo v interiéru, hold se mi líbí více WV koncenr-styl. Peugeot 508 v kombíku vypadá opravdu nádherně,jak interiér tak exteriér, ale je to ještě nevozkoušené auto, nemá vychytané všechny mouchy(narozdíl od nově převlečeného, lety ozkoušeného Passatu) a navíc je to Peugeot, je to jako s hezkou cikánkou je krásná ,,každej,, by ji chtěl, ale nikde byste nemohli říct, že máte cikánku.....a až by zestárla.....rozumíme si ne? :D Francouzský auta nemám rád, ale poslední dobou mě stále překvapují - dělaj je celkem pěkný (aspoň pro oko ) A nová Hyundai i40sw je krásná, ale než bude k dostání tak uběhne hodně času a navíc jedna Hyundai už doma je (Santa Fe II )tak asi tak.
V posledních fázích kupování se objevila hrozná věc a to sportovnější brácha Passat CC , drze si stál v autosalonu a řikal si vezmi si mě! Vše rozhodnuté bylo pasé a přeměnilo se v rodinnou hádku jesli Varianta nebo CC, ale praktičnost a novejší vzhled po dlouhých bojích vyhrál. A hlavně CC prej zamrzaj bezrámová okna a to se u auta, který by bylo v zimě z lenosti garážovaný jenom někdy velkým problémem, protože u nás bývá hodně šněhu.
Kdybych si auto konfiguroval sám, tak bych změnil leštěný kovy a dal místo toho ořech nebo něco jiného co vypadá luxusněji.... i sedačkám by slušela více hnědá a to vše za stejnou cenu

Jízda
Kombinace automat + fce Auto Hold je pro clověka zvyklého z manuálu celkem nezvyk, je to věc na kterou si během pár minut ošaháte a nechcete již nic jiného.Bez připoutání se ale nerozjedete, auto vás prostě nepustí. Automat s rozumem reaguje na vaše lechtání plynu. V režimu D motor řadí dříve vyšší stupně , ale i pro plném sešlápnutí plnu vám ukáže, že ty koníci pod tou kapotou jsou.Řadit si můžete i ,,manuálně,, a to bud páčky na volantu(vhodné na podřazování) nebo pomocí řadící páky v režimu D +- Režim S vytáčí motor do vysokých otáček , že si řikáte proč tak dlouho,když to ale přijde, jste překvapeni jak vás ta další rychlost ,,poslala do sedaček,
Při sešlápnutí nadoraz je ještě rozdíl mezí tím, jesli šešlátnete silou, nebo normálně nadoraz, při sešlápnutí silou se pedál ještě více šešlápne a motor více vytočí
18 palcová kola sice netlumí jako 20cm vrstva gumy, ale podvozek je nastaven tak, že co nepohltí kola uklidní podvozek (první dojmy) .Při nájezdech do zatáček jsem nevěřil až co to auto vydrží bez toho aby pískaly,hrnuly pneu, nebo se prostě něco zásadního dělo, zde jsou 18´ velkým plusem.

Auto bylo autosalonem nakonfigurováno na částku 928 000kč, jakožto předváděčka mělo najeto 3000km a bylo zlevněno na 765 000kč s DPH

Pár těch zajímavějších informací o výbavě
■Alarm s ostrahou interiéru, nezávislým zdrojem, senzorem naklonění vozu a komfortním zavíránímTempomatPalubní
■Elektronický stabilizační program ESP s impulsem do řízení a s komforním brzdovým asistentem, ABS, EDS a ASR
■Systém sledování únavy řidiče
■Vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou
■Dálkově ovládané odjištění víka zavazadlového prostoru
■Posilovač řízení s proměnlivým účinkem
■Elektromechanická parkovací brzda, funkce Auto Hold, asistent pro rozjezd do kopce
■RNS 510" s barevným dotykovým displejem a rádiem 4x 20 W s 8 reproduktory
■Zpětná kamera, "parkpilot" se signalizací dopředu i dozadu
■Ztmavené zadní sklo a boční skla vzadu, absorbující 65% světla
80% by taky už nikoho nezabilo
■Multifunkční 3ramenný volant v kůži k ovládání automatické převodovky, palubního počítače, rádia a telefonu, hlavice řadicí páky v kůžiMetalický lak / Lak s perleťovým efektem

Maximální rychlost je jen papírová, u nás na dálnici jsem vezl vždy osoby, které neholdují vyšším rychlostem :D vše se ale změní

Další informace najdete na pravé části stránky pod jednotlivým hodnocením

Silné stránky

Ticho
Materiály
Neokoukaný exteriér
Velký kufr
V noci je v couvací kameře vidět téměř jako ve dne.
Analogové hodiny, jako v Mercedesech :)
Elektromechanická parkovací brzda, funkce Auto Hold, asistent pro rozjezd do kopce
Automat, možnost manuálně kecat automatu do řazení na volantu díky ,,pádlů,, na volantu.

Slabé stránky

Černá barva, je na ní vidět každá špína
Okýnka vzadu nesjednou uplně !
Pod pojemem :Rekuperace kinetické energie při brzdění si představuji spotřebu 3 l/100 km
Malá zrcátka..octavia II je má větší

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Zatim jenom dobré, aby taky ne, když prodávali oni zboží nám

 

Novinky v recenzi

8.7.2011 19:09

2. jízdní dojmy

Lehce jsem upravit pár detailů a přidal další fotky


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Passat Variant Highline 2,0 TDI BMT 140k 6st. DSG

Další vozy Volkswagen Passat



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Z mála najetých km nemůžu napsat nic špatného

praktičnost
10
prostornost
10

Místa v zádu je určitě víc než řikají reportéři...... tedy pro člověka se 183cm

jízdní vlastnosti
9

Podvozek snížený o 15mm, 18´ kola, z toho všeho jsem měl strach, ale opak byl pravdou, oproti faceliftovaný Octavii II obutých na 16´ tlumí více nerovnosti, zároveň i lépe sedí...... na 17´ zimákách to určitě bude ještě lepší kafíčko....

jízdní komfort
10

Auto má navíc přední sklo se zlepšeným tlumením vněšího hluku a to určitě přišpělo k tomu tichu které v autě panuje

provozní náklady
10
náhradní díly
10
výkon motoru
10

103Kw je pěkný čílo ale s 125Kw by to bylo asi o fous zajímavější. Na okreskách se těch 140 koní ani pořádně nevyužije,. ale když se splašej je to radost

spotřeba
10

Na to s jakou pružností umí auto zrychlit je spotřeba při normální jíždě kolem 5l/100km. Při 130km/h kolem 6l a to ve 4 lidech a zapnuté AC

hlučnost motoru
10

1+ CR je neuvěřitelně tichý,že se jedná o diesel víte pouze při 0km/h pokud tedy zrovna není zapnutý Stop/Spart :), Krásný zvuk mi připomíná nějaké autíčko na setrvačník než dvoulitrový diesel asi to je tím BMT u jichých CR jsem tento zvuk neslyšel

kvalita sedadel
10

Sedadlo se ovládá elektrikou, až na vypumpování se nahoru (WV koncern style) opěradlo se dá dofouknout.Kůže je příjemná a sedák z broušené kůže nebo co se je přímo bomba :D jen to odvětrávání kdyby to mělo

brzdy
10

Jsou nový, takže zatim Ok..100% i po opakovaném brždění

zavazadlový prostor
10

Kurf dostačijích ,+ má VW za to, že se dá po sklopení sedadel vytvořit úplná rovina. Jelikož má auto samozacelovací pneu, plnohodnotná rezerva ztrácí význam a zabírá místo...jo ale čemu :)






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…