Recenze
Technické info
Přezdívka auta šmolko Rok výroby 2017 Koupeno nové najeto [km]:500 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1 výkon [kW]: 66 kroutící moment [Nm]: 120 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.9 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 250 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.3
Popis vozu
Srdce zapišťalo po novej káre. V minulosti som mal A, B aj C. Dnes voľba padla na B. Ego nenaháňam, B mi vyhovuje. Máme skladné rozmery aj počet ks. Východisková pozícia: žiadna koncernová nuda, žiadna kórea, poriadna značka, poriadna história, nový neokukaný model. Užší výber C3, M2, svišť. Mazdu vyradila cena, C3 slabší motor trojvalec a neisté jazdné vlastnosti. A svišť? Super uvádzacia cena, super základný motor atmo 90 k, super dizajn, super priestor v kabíne, super jazdné vlastnosti. Podpísané, kúpené. Je v zábehu, tak momentálne nemôžem posunúť komplet info, jazdím s prevádzkou úplne v pohode. Som vo fáze nadšenia, takže sa to asi prejaví na texte, ale fakt to auto splnilo presne to, čo som čakal a nemám výhrady.
Udávaná priemerná spotreba je 4,3 l a na PP svieti 4,3 l. Až som si nebol istý, či funguje meranie, ale po kratšej defenzívnej
jazde klesla na 4,2 l, takže funguje. To, že sa bude udávaná a PP zhodovať som nečakal ani vo sne. Nechápem. Na dotankovanie som zatiaľ neskúšal, nie je treba, ani si nechcem kaziť dojem. Pri bežných rýchlostiach do 110 stíha s premávkou a je tichý. Ľuďom sa páči a stále sa za ním ako za novinkou obzerajú. Známi to komentovali často s prekvapením, či už menšie nemali a prečo nie C a prečo nie suv a prečo nie dízel, ale ja sa len usmejem, fakt netrpím potrebou mať veľké auto, pocitovo nám viac sedí svišť, je útulný, šikovný a sympy. Stredná výbava s hmlovkami, ledkami v nárazníku, cúvacou kamerou a vyhrievanými sedačkami. Interér vyzerá skvelo, parádny obšitý volant, tubusy na tacháči, veľká obrazovka, kruhové výduchy, bielo čierna kombinácia, žiadna socka, ja to auto žeriem zvonka aj zvnútra. Na 5 pri 110 tacho točí 3000 - 3100 otáčok. 55 tacho v meste na 4 asi 2000, pri 90 cca 2500 na 5. V meste a pri 80 km je absolútne tichý, s vyššou rýchlosťou pribúda hluk, ale ako som už spomenul, do 110 je to stále príjemné a vyššie som netestoval. Zišla by sa krujzovacia 6 a elektrika vzadu, ale čo už, za tie prachy je to super auto.
Silné stránky
suverénne jazdné vlastnosti, dobré radenie a riadenie v kombinácii s motorom, priestranná kabína, dostatok miesta aj na zadných, geniálna spotreba
Slabé stránky
trochu tvrdší podvozok, ale poskytuje istotu, zišla by sa udržiavacia 6.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
nové bez opráv
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
dobré
Další vozy Suzuki Swift
-
Suzuki Swift (2019) Majitel: woody-alien
Přidáno: 28.4.2020 2910 Majitel 9.71 Uživatelé
-
Suzuki Swift (2019) Majitel: Pawell77
Přidáno: 2.2.2020 710 Majitel 9.70 Uživatelé
-
Suzuki Swift (2017) Majitel: seify47
Přidáno: 26.11.2017 310 Majitel 4.67 Uživatelé
-
Suzuki Swift (2013) Majitel: woody-alien
Přidáno: 3.4.2013 1529 Majitel 9.93 Uživatelé
-
Suzuki Swift (2005) Majitel: Marcelino
Přidáno: 5.7.2007 689 Majitel 9.87 Uživatelé