Recenze
Renault Clio 1.4 16V Privilége
Technické info
Přezdívka auta Cliouš Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:85000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1390 výkon [kW]: 72 kroutící moment [Nm]: 127 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.5 maximální rychlost [km/h]: 188 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 255 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.7 (udávaná)spotřeba naměřená:
Popis vozu
Clio 1.4 16V výbava Privilége, aut. klima, sportovní sedačky,vše v elektrice. najel sem na něm 27 000km a až na jednu drobnost bez závady, jinak jsem celkem spokojenej,puvodne sem měl mít 1,2,ale narazili sme na tenhle kus,mirne bourany na predek, najeto 11 000 za cenu 1,2 s mnohem větším proběhem,výbava vyhovovala,nebylo co řešit, hned se vezlo domů... A Proč zrovna Clio II?? mám rád malá lehká auta, ale na Sporta nebyli peníze a jako první auto bych nic tak silného nechtěl. Třeba někdy příště...
Silné stránky
Jednoznačně kompaktní rozměry, do města ideální,ale zvládne v pohodě i Chorvatsko, spotřeba (dlouhodobě 6,9) ale dá se jezdit i za 6,2 a na plnej plyn si vic než 9 nevezme. Taky hezky sedí na silnici, živý motor, který se rád vytáčí, a má celekem dobrej zvuk, barva co vypadá pořád čistá, sedadla co dobře drží tělo.Je bezprostřední a nemaskuje rychlost, jako velka auta u kterých člověk zapomene kolik ve skutečnosti jede. je toho hodně,až si vzpomenu tak připíšu...
Slabé stránky
Chybí tempomat, světlý interiér, špiní se, občas chybí výkon, hlavně když jede víc lidí, zpracování interiéru, trošku větší spáry, ale nikde nic nevrže, což se o jiných novějších a mnohem dražších autech říct nedá, nízký přední nárazník, několikrát jsem utrhnul ten plast dole
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Jelikož auto bylo ještě v záruce, dokoupila se prodloužená záruka o 2 roky.Byla potřeba pouze jednou, když odešla cívka, ale prý je to problém všech Clií a závada byla odstraněna.. Jinak šlape jako hodinky.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Prodejce dováží auta z Lucemburska a Clio měl jen aby zaplnil náklaďák, takže na něm nechtěl vydělat ani prodělat,takže nebylo co řešit. Auto z Prahy do HK dovezl na svoje náklady, prostě bez problémů
Novinky v recenzi
jedna z posledních pozimních prijížděk na letních, už pomalu nachazím limity auta a sou zatraceně daleko, kdo kritizuje vlečný ramena ať se sveze, není to sice zázrak,ale horizont ve 150 a nasledý dopad lehce zešikma zvládá v pohodě a díky dobře tvarovaným sedačkám není problém v auté nelítat ze strany na stranu. nedotáčivost se dá vcelku dobře řídit plynem i když na výjedu ze zatáček chybí výkon a to hodně,ale zase je menší šance že se zabiju :-)
Jeden celkem neprijemny poznatek - pri ostrikovani okna levy sterac docela nesikovne tu vodu setre na kraj okna,odkud to vsechno za jizdy pomalu ale jiste odtece na leve predni okno a neprijemne se rozmazne, je to celkem k vzteku,treba na dalnici,v levym zrdcatku pak neni skoro nic videt, to inzenyri nevymysleli dobre... dalsi vec se tyka taky stecare, ale zadniho pro zmenu. jak uz majitele clii vedi,tak zadni okno je pomerne zakulacene a sterac proste nestira tak jak by mel a chvilku je ve vzduchu a proste nefunguje uplne optimalne. stejne to auto mam ale rad :-)
po soustředění se na klady a zápory jsem vymyslel toto: velmi slabá stránka je pozice za volantem, jakmile někdo nepatrně hne se sedačkou, nelze najít zpět pracně nalezenou pozici.
Na druhou stranu auto převeze opravdu hodně,viz foto, ale co především,tak je velký akční rádius, cca 600km na nádrž a taky schopnost na dálnici v plně obsazeném autě držet 180 při 8,5l, což mi přide jako rozumá kombinace a to byly pneu podhuštěné o 0,2baru!!! jinak by byla spotřeba asi ještě nižší.
nedávo sme slavili 40 000km, myslím že v nejlepších letech,taky sem zkoušl jak moc bude brát při obzvlášť neekonomický jízdě a výsledek je 7,7. tak nevím jestli se vyplatí jezdit za 6,2 a nudit se,nebo si zablbnout a vejít se do 8, ten motor se mi čím dál víc dostává pod kůži,jen to řazení kdyby nebylo jako z gumy a řízení mělo víc citu. jo taky sem se chtěl zeptat Cliařů, jestli jim tam te zpážečka častokrát přes zuby,nebo jestli v pohodě, musím lehce přišlápnout plyn,abych srovnal otáčky a neničil zuby...jinak je v plánu nový radio, Sony CDX GT610U. nemáte s tím někdo zkušenost?? bude fungovat původní display a ovládání pod volantem?? diky za rady
přidal sem další foto, snad se budou líbit
Přidat názorDiskuse: Renault Clio 1.4 16V Privilége
- Re: Alu kola 11.04.2009 21:34 Miro_II
- Alu kola 05.04.2009 14:05 dRudi
- Re: Clio 15.05.2008 22:17
- stěrače 25.01.2008 10:43 Miro_II
- Re: 10b 25.01.2008 10:40 Miro_II
- 10b 17.01.2008 20:32 Lubosss1
- jednotka"by Renaultsport 12.01.2008 11:07
- Clio 12.01.2008 10:04
- Clio Sport 10.01.2008 22:33
- RALLY DEUTCHLAND 06.01.2008 14:06
- stěrače 05.01.2008 23:00 romaario
- Re: Re: Re: oceneni od zoufalce 02.01.2008 21:15 Miro_II
- Re: Re: oceneni od zoufalce 02.01.2008 20:32 Prase
- Re: oceneni od zoufalce 01.01.2008 23:00 Miro_II
- oceneni od zoufalce 30.12.2007 06:02 Prase
- CLIO SPORT CLUB 03.12.2007 18:20
- renaultsport 30.11.2007 20:40
- Re: Re: rencek 30.11.2007 20:31 Miro_II
- Re: rencek 30.11.2007 20:05
- rencek 25.11.2007 18:54 petr16
- Klíště 04.11.2007 10:02
- zpátečka 23.10.2007 11:20 romaario
- Radio 12.09.2007 08:55
- Re: moc pěkný 08.09.2007 19:32 Miro_II
- moc pěkný 08.09.2007 07:59
- Re: clio 07.08.2007 11:42
- 150 06.08.2007 12:54 Miro_II
- 150 05.08.2007 18:05
- Re: Re: Hlavně netunit??? 04.08.2007 22:05 Miro_II
- Re: 9b 04.08.2007 21:58
Další vozy Renault Clio
-
Renault Clio (2000) Majitel: dr.biker
Přidáno: 8.9.2019 109 Majitel 9.94 Uživatelé
-
Renault Clio (2001) Majitel: Miro_II
Přidáno: 7.7.2009 5910 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Renault Clio (1998) Majitel: Papír1
Přidáno: 2.1.2015 98 Majitel 9.82 Uživatelé
-
Renault Clio (1999) Majitel: petr16
Přidáno: 24.11.2007 8810 Majitel 9.81 Uživatelé
-
Renault Clio (2002) Majitel: dr.biker
Přidáno: 21.3.2015 2710 Majitel 9.77 Uživatelé