Recenze
Technické info
Přezdívka auta Kačica Rok výroby 2005 Koupeno nové najeto [km]:38000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 83 kroutící moment [Nm]: 152 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.1 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.4
Popis vozu
V roce 2005 mě napadlo,že bych si mohl po delší době zase koupit nějaký nový kočár a to do objemu 1.6,jelikož auto bude převážně používané v městským provozu a +- v nějaké střední výbavě (klima,rádio,povícero airbagů).
V konečným výběru nakonec skončil:megane II,octavia II combi,mazda 3.Jak to tak ale bývá,vše nakonec končí u penězích a tak vyhrál celkem s přehledem megane II grandtour .MAZDA 3 byla v obdobné výbavě dražší o 50 tis. a OCTAVIA II combi a to jsem si musel sednout o 120 tis dražší (unglaublich) a to ještě s archivním motorem 1.6 MPI,který byl oproti těm dvěma pocitově hodně línej.
S barvama na to byla tenkrát dost potíž,protože tam měli plno různých odstínů šedi,červenou nesnáším.Nakonec to vyhrála zelená metalíza.Kačica je v edici sportway,což znamenalo sportovní sedačky obšitý bílou nití,klimu a cd-rádio za tuším 40.tis.kč.
Zajímavou zkušenost mám s leštěnkou s teflonem ws paint protector s teleshopingu,po naleštění barva dostala jakoby kovový lesk a co víc i po 3 měsících po umytí je lak pořád na omak kluzký.Bohužel na starší zvětralejší laky už tak nefunguje.
Na léto jsem přikoupil "16" alu kola od Alessia (tuto značku už nikdy více,kola jsou těžký jak cent a přitom měký jak blato)
"Kačica" celkem splňuje to co jsem od ní čekal a to dostat se z bodu A do bodu B a aby se do vnitř vměstnalo pět osob a dvě děcka na výjezdy do hypermarketu,kdy tchán s tchýní jsou schopný zaplnit kufr až po střechu apod.
Jelikož jsem ale na silnici tak trochu "dravec",tak jsem si opatřil HH od mojí zamilované značky Alfa Romeo,který vyhovuje mýmu naturelu (viz.foto),takže s "kačicí" teď jezdí moje choť.
Silné stránky
-Vnitřní prostor,hlavně na zadních sedačkách,kde místo pro nohy je oproti octávce II grandiozní
-Boční vedení sedaček v bederní části
-Praktický kufr,kde jeho podlaha je zároveň s nárazníkem,takže všechno se krásně jen vykutálí
-Rejd,auto se otočí na pětníku
Slabé stránky
-Jízdní vlastnosti v zatáčkách
-Elektrický posilovač,který nedává žádný informace od kol co se
děje na silnici
-Palubní počítač,který začne měřit spotřebu po přesáhnutí 30 km/h
-Spojka,která zabírá kdesi nahoře,ale to bude možná jen o zvyku
-Po přejezdu větších nerovností volant mlátí do ruk
-Nekvalitní materiál věnce volantu,protože po 80.tis. vypadá děsně.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Jen měním olej (5w-40 magnatec),filtr a vzducháč po roce nebo 15 tis.km,záleží co je dřív,protože těm jejich "pohádkám" o 30 tis. km nebo 2 rokům jsem nikdy nevěřil.
-První závada ve 45 tis.km:Výměna všech 4 cívek
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Dobrý
Novinky v recenzi
85 tis.-výměna rozvodů s vasr pumpou,výměna čidla na klice
Megane dostal svýho nástupce (foto v galerii).Recenzi nové káry dodám,až s ním něco pojezdím.
Najeto 80 tis. a jen měním olej,filtr,vzducháč
Kuna
po výměně oleje po zahřátí šel z výdechů smrad jak když se něco pálí.Shodou okolností to bylo krátce po výměně oleje,tudíš jsem diagnostikoval,že mě ti čuňata ten olej rozlili všude možně a teď se někde vypaluje.Jezdil jsem s tím 2 měsíce a když auto už začalo doutna,tak jsem to dal do servisu.Zjištěno,že kuna mě vyrvala kobereček a na výfuku si chtěla stavět hnízdo,ludra jedna :-).
http://www.youtube.com/watch?v=CVN-tiik6Yo
Další vozy Renault Mégane
-
Renault Mégane (2008) Majitel: Ozzman
Přidáno: 9.6.2021 838 Majitel 9.93 Uživatelé
-
Renault Mégane (2006) Majitel: parkoviště
Přidáno: 1.11.2007 61610 Majitel 9.93 Uživatelé
-
Renault Mégane (2004) Majitel: LadikRS
Přidáno: 17.4.2008 999 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Renault Mégane (2005) Majitel: Prase
Přidáno: 12.5.2008 5510 Majitel 9.89 Uživatelé
-
Renault Mégane (2005) Majitel: diva
Přidáno: 27.3.2011 79 Majitel 9.87 Uživatelé