Recenze
Ford Focus 1.6 Trend
Technické info
Přezdívka auta Fakus Rok výroby 2007 Koupeno ojeté najeto [km]:32000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1596 výkon [kW]: 74 kroutící moment [Nm]: 150 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.9 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 385 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7.5
Popis vozu
K filosofii mého auta
Vůz nižší střední třídy, v prostřední výbavě a s pohonnou jednotkou, která svými parametry patří také někam doprostřed. Pojďme si chvíli povídat o autu, které je přímým konkurentem VW Golfu, Renaultu Mégane nebo Škodě Octavii. Co je na něm zvláštní, co je jiné a co stejné?
Vůz značky Ford si lidé kupují buď z důvodu věrnosti značce (můj případ) nebo z čistě pragmatického vyhodnocení poměru ceny a užitné hodnoty. Praktičnost, spolehlivost a vysoká užitná hodnota je u posledních generací vozů s modrým oválem na kapotě opravdu vysoká. Pryč jsou motory „potkani“ a „kadláci“, pryč jsou sežrané lemy, pryč jsou neustálé netěsnosti převodového i hnacího ústrojí. Vozy Ford jsou nyní plně konkurenceschopné a svou kvalitou a spolehlivostí v každodenním provozu to dokazují. Vím, o čem mluvím. Vlastnil jsem konstrukčně velice zastaralou Fiestu i mohutné stárnoucí Mondeo. Teď mám Forda z roku 2007. Dokážu tedy posoudit, kam vývoj vozidel této značky došel.
Proč jsem si koupil Focuse?
Potřeboval jsem náhradu za stárnoucí a již trochu poruchové Mondeo 96´. Chtěl jsem novější a hlavně méně nákladné auto, se kterým bych se neobával vyrazit se na delší cesty. Lákala mne vidina jízdy v zánovním voze kořeněná výpary formaldehydu z „funglovkového“ interiéru. Jal jsem se tedy zjišťovat, čím Mondijé nahradit a logicky jsem dospěl opět k Mondeu, leč novější generace. Brzy jsem však přišel na to, že za tolik peněz, co jsem do auta chtěl investovat (do 300tis), bych se v případě koupě Mondea toho touženého formaldehydu nenačichal, neboť okolo tříset tisíc nelze zaboha koupit půl až jeden rok staré Mondeo, které by mělo najeto do dvaceti tisíc. Zde si dovolím malou vsuvku – jednalo se o srpen 2008, tedy žádná finanční krize. V současné době bych byl s nákupem asi úspěšnější. Vůz stejné značky a nižší třídy (čti Focus) se do stanovené ceny vešel a splňoval i výše zmíněný aromatický prožitek. Šel jsem tedy najisto a vybral si prověřený autorizovaný Ford bazar, kde jsou k mání pouze vozy s komplet Ford celoživotní péčí. Světe div se, okolo ceny vybavené Škody Fabie (ano, opět doba předkrizová) se nabízelo množství Focusů rozličných variant, barev a motorizací. Musím přiznat, že jsem dlouho a intenzivně zvažoval koupit variantu kombi s naftovým agregátem 1.6 TDCi, ale v závěru naštěstí převládla moje zparchantělost a ješitnost, která mi do hlavy vtloukla ideu, že snad „nejsem snad kua fotr vot rodiny abych musel mít kombíka v naftě vole,ne?“ (dialektický přepis duševního pochodu). Nehledě na to, že mi tato motorizace byla z rozličných směrů nedoporučována. Laici i odborníci z řad automechaniků se shodli, že to auto opravdu „nejede“ a že bych byl akorát nešťastný – sice za čtyři a půl litru na sto, ale nešťastný. Vybral jsem tedy benzíňák se standardním objemem a výkonem, tedy 1.6 a 1OO koní. . Třídveřovou variantu považuji za esteticky zdařilejší, ale jsem z této koncepce vyléčen (4 roky s Fiestou). Dilema skýtala barva, protože modrá se špiní, stříbrnou má každý, šedá byla hnusná a bílou neměli. Mám tedy červený v odstínu tango. Po vyřízení formalit a týdenním čekání (navymýšlel jsem si hafo věcí jako třeba zahrádku, AUX vstup do rádia nebo první garanční prohlídku) jsme se konečně vezli společně domů. S autem jsem se během několika prvních minut natolik sžil, že jsem měl pocit, že ho řídím odjakživa. Čitelné, pružné a hlavně naprosto solidní jízdní vlastnosti – špička v segmentu. Toliko snad k úvodu, čtěte dále a dovíte se nevídané.
Motor a jízdní dojmy
Pod kapotou se nachází benzínová šestnáctistovka o výkonu 74 KW tedy 100 koní. Tito jsou zapřažení do pětistupňové převodovky a s autem si celkem snadno poradí. Zpočátku jsem byl na pochybách, zda nebude motor na auto příliš slabý. Přece jenom úplně malé auto to není. Třeba v porovnání s Oktávií je větší do šířky i do výšky. Pouze v délce mu chybí pár milimetrů. Několik prvních kilometrů mě přesvědčilo, že mé obavy byly liché. Svižné, pružné zrychlení, záběr už od dvou tisíc otáček a stejně tak i velký rozsah jejich využitelnosti. Tyto novější motory od Fordu jsou více otáčkové. U předchozích aut nebylo potřeba vytáčet více než tři a půl tisíce, tady je to všechno jinak. Sice „bere vocpoda“ ale sílu má až o hodně výš. Pro dosažení alespoň nějaké dynamiky jízdy je zapotřebí, aby otáčkoměr ukazoval od tří do pěti a půl, přičemž za číslicí pět motor táhne opravdu pěkně a to ještě za doprovodu příjemného jadrného zvuku. V rámci svižné jízdy (rozuměj – povolená rychlost + 10%) nemá motor s autem pražádnou práci. Někde vpředu vrčí a všechno je mu jedno. V případě, že chcete někoho prohnat nebo se zkrátka trochu vyblbnout, brzy narazíte na limity motoru. Musí se často řadit a hodně vytáčet. Tato varianta Focusu není pro trhání časových ani rychlostních rekordů. Pěkně, ale opravdu pěkně se s Focusem jede po klikatých silničkách, kde dává pocítit, proč se jeho podvozku hovoří s uznáním. Opravdu, není zatáčka, po jejímž projetí byste nabyli dojmu, že auto nesedí. Byť se jedná auto spíše rodinného charakteru s laděním do komfortu, dovolí Vám takové manévry, že by leckterý jiný vůz této třídy čuměl s vyvalenými světly a tiše záviděl. Je radost vrhnout se s ním do každé zatáčky. Vědomí solidnosti podvozku a relativně dostačující výkon motoru skýtají ve své kombinaci mnoho a mnoho důvodů k radosti z jízdy. Jízda po dálnici byla pro mne překvapujícím zážitkem. Zarazila mě krátká pětka, kdy motor točí při 130ce téměř čtyři tisíce. Podvědomě pořád saháte na páku ve snaze zařadit šestý převodový stupeň. Všechno je to ale věc zvyku. Ze začátku mě to dost trápilo, ale po osmi tisících kilometrů jsem si zvykl. Jezdím sice po dálnici často, přesto mi už nepřijde divné, že při mém obvyklém tempu neklesají otáčky pod čtyři a půl tisíce. Naopak to beru jako pozitivum, protože v tomhle pásmu otáček auto dost pružně zrychluje i na pětku. Kolem stopadesátikilometrové rychlosti je opravdu velká legrace předjíždět. Najednou se zdá, že má motor výkonu na rozdávání a s chutí se řítí kupředu, aby mu někde u stoosmdesátky došel dech. S Focusem jsem jel prozatím nejvíce 205 Km/h (tach.) a nepředpokládám, že by tento rekord byl nějak výrazně překonán. Byl to údaj z palubního přístroje, tedy bez záruky přesnosti. Každopádně tohle auto nikdy nepojede více, motor na to nemá. Podvozek by ustál i dvěsěpadesát, ale motor nestíhá. Škoda. Co závěrem k jízdním vlastnostem? Ve Focusu se jezdí dobře. Je to vyvážený, robustní a spolehlivý vůz. Může s ním jezdit kdokoliv a kamkoliv. Mě osobně se s ním jezdí skvěle.
S Focusem v zimě aneb aktuální postřehy
Jezdím denně, neexistuje počasí, které by mě přesvědčilo, abych zůstal doma. Nejde to. Bydlím na Příbramsku, tedy v Brdech, kde nadmořská výška osciluje mezi 500 a 700 mnm. V místě mého bydliště jsou zřídka kdy udržované komunikace, často tedy projíždím hlubokým sněhem nebo břečkou. V době, kdy píšu tento kousek recenze, jsem na Šumavě, kde už druhý den fouká silný nárazový vítr, hustě sněží a teploty klesají až k mínus osmi. Velká a drsná prověrka jízdních vlastností spolu s vysokou náročností na kvalitu konstruce. Vezměme to popořádku – studené starty – není problém. I v nejtužších mazech chytá auto napoprvé a neprotestuje. Motor je po nastartování hlučnější, ale běží naprosto pravidelně. Ohřívá se rovnoměrně a poměrně rychle. Není problém nechat jej pár minut běžet a později topením rozpustit zamrzlá okna. Horší je to s pohybem v hlubokém sněhu, kdy kompaktnost konstrukce je spíše na obtíž. Auto se rádo zahrabe a nechce se mu pak ani vpřed ani vzad. Pro úplnost uvádím, že na autě jsou obuty pneu Kléber Krisalp (levnější odnož Michellinu). Po vyjetí na zasněžené a zledovatělé silnice získáte dojem neohroženosti. Opravdu, auto se hrne zvoleným směrem a jakýkoliv blížící se karambol avizuje s dostatečným předstihem. Stačí pak pár korekcí volantem nebo pedálem plynu a je hotovo. Neznám auto, které by si i bez elektronických pomocníků poradilo se zhoršenými podmínkami tak dobře, jako Focus. Vyspělý podvozek a dobré gumy společně s kompaktní konstrukcí dělají z Focusu vynikajícího společníka do nepohody. Zcela objektivně říkám, že jsem ještě nikdy nejel v autě, které by bylo na sněhu a ledu tak dobré, jako Ford Focus.
Design vnější a vnitřní
Zvenku
Vůz nezapře svou dynamičnost. Vystouplé blatníky a rozličné prolisy na karoserii dávají tušit inspiraci sportovnem. Líbivost křivek je striktně individuální, musím říct, že já jakožto zastánce klasických linií automobilů osmdesátých a devadesátých let, se postupně s autem sžívám a snažím se na něm nacházet krásné detaily (daří se mi to). Krásná jsou čirá světla a linie kapoty přecházející do A-sloupků. Všeobecně lze říci, že přední část auta je povedená. Focus má sebevědomý look s důstojností vozů vyšší kategorie. Z bočního profilu si hloubavý pozorovatel zajisté povšimne takřka pravidelné linie střechy zvedající se od kapoty a téměř se stejným zakřivením klesající zpět k radikálnímu kolmému zakončení v blízkosti zadních kol. Tuto harmonickou linii se snaží přerušit stříška nad zadním oknem, která má zřejmě za úkol podtrhnou sportovní image vozu. Dlužno říci, že se jí to daří. Litá kola od firmy Ronal podtrhují solidnost a sportovnost celé koncepce vozu. Zadní část vozu, tedy ta, o které ještě nebyla řeč mi přijde dosti rozporuplná. Vysoká a štíhlá, což je zároveň podporováno vertikální pozicí světel a zároveň robustně a nedobytně působící spodní část spolu s nárazníkem. Nepozdávají se mi tam štítky výrobce zabezpečení a dealera, zadek je přeplácaný – jen co dopíšu tyhle řádky, půjdu je sundat.
Zevnitř
Dámy a pánové, vstupujeme do 21.století. Strohost a až německý funkcionalismus, ostatně tentýž, který již po několik lety hyzdí interiéry koncernových i nekoncernových evropských vozů, se napevno zabydlel i v zemi modrého oválu. Erogonomičnost vynikající, praktičnost ohromující a kvalita také. Postrádám však útulnost a majestátnost dřívějších modelů. Pohodlí obýváčku na kolech, kde každá sebeblbější opěrka byla měkká a hebká. Kde sedadla byla sedačkou v obýváku a nikoliv skořepinou pro závodní jezdce. Naštěstí je můj Focus vybaven vskutku krásným a anatomicky tvarovaným čtyřramenným volantem a i dalšími estetickými prvky, které ve své sumě dělají z interiéru přece jen příjemné místo po stránce vizuální, ale i té lidské-uživatelské.
Kufr nebo chcete-li zavazadlový prostor je velice dobře dostupný s nízkou nakládací hranou. Pod podlážkou se nachází plnohodnotná rezerva a přihrádky na nezbytnou povinnou výbavu. Sklopením dělených sedadel lze objem kufru mnohonásobně zvětšit. Vzhledem k jeho základnímu objemu to bude asi situace dost častá.
Silné stránky
- špičkové jízdní vlastnosti
- aktivní i pasivní bezpečnost
- vzhled vozu
- relativně výkonný motor
- prostor pro posádku
- výbava (hlavně, když už jsem dokoupil loketní opěrku)
- radost z jízdy
Slabé stránky
- malý kufr
- hlučnější motor
- vyšší posez
- bojím se, že Focus díky své úspěšnosti začíná tuctovatět
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Zatím nic, snad to tak bude co nejdéle.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Automobil byl koupený u společnosti Ford Valoušek a.s., která sídlí na pražském Chodově. Součástí prodejny je i autorizovaný autobazar, kde si mě Focus našel. Jednání proběhlo na vynikající a profesionální úrovni. Již z dřívějška mám s touto společností dobré zkušenosti ohledně servisu, tak snad to tak zůstane i nadále.
Novinky v recenzi
Nové video, aneb jak se projet cestou z práce
Bylo týden po příbramské rallye a zase mě to chytlo... Někdy holt jezdim jako magor, komu to vadí, ať se na to nedívá. Takhle blbnout s jednašestkou je sice poněkud úsměvné, přesto to může být zábava. Bratr to natáčel na mobil. Omluvte ne příliš záživné komentáře.
Jak jsem jel do Německa aneb rychlostní rekord překonán
Byl jsem pozván na Pivní festival do městečka Erlangen nedaleko Norimberku. Cestou po dálnici, kde jezdí i Simír s Tomem jsem zkoušel, kolik z Fífáka vytáhnu. Celé se to odehrávalo ve dvou vlnách. Nejprve byly takové klikaté úseky chvíli rovinka, chvíli kopec. Tam jsem dotlačil ručku rychloměru k číslu 200 (GPS navigace ukazovala 192 Km/h). Tato rychlost je udávána i v TP a není zas tak obtížné jí dosáhnout. Na chvíli jsem se uklidnil a zaposlouchal se do syčení hladkého asfaltu. Když tu náhle se cesta začala malinko rošiřovat a provokovat prázdnotou. Zadupl jsem pedál do koberce a jal se prostřelit písty kapotou. Ve finální fázi se dálnice začala mírňoulince svažovat, takže jsem dosáhl pro mne i pro mnoho zvás nepochopitelné rychlosti 215 Km/h (z GPS 206 Km/h). Otáčky byly v tu chvíli cca 6300 (v červeném, pochopitelně). Mrzí mě, že přítelkyně místo toho, aby se třepala strachy, nevzala foťák a nezvěčnila tenhle unikátní motoristický zážitek. Jestli mi neveříte, nevěřte. Já jsem si jistý tím, co říkám.
Garanční prohlídka po roce
Blížil se termín garanční prohlídky. Nejenom, že to byl skoro rok, ale z předepsaných dvaceti tisíc km jich bylo ujeto již více než sedmnáct. Vše shledáno bez závad, vyměněný olej a olejový filtr, vzduchový a pylový filtr, dolitá voda v chladiči. Další prohlídka zase za rok nebo při 52000km. Udělali mi ve Fordu cenu, nečekal jsem takovou láci.
Po dovolené
Tak jsme zpátky z dovolené. Zase Chorvatsko a tentokrát ve čtyřech lidech. Auto bylo naložené k prasknutí, na střeše byl box a klimatizace se nezastavila. Focus zvládl veškeré nástrahy tohoto náročného cestování bez ztráty kytičky. Měl co dělat, v horských úsecích Alp jsem musel do "vracečky" řadit i jedničku, při zpomalení na dálnici se těžko vracel na původní rychlost a v zatáčkách se, díky boxu narvanému k prasknutí, nakláněl jako francouzské auto. Nijak jsem ho neštval kupředu, přesto spotřeba byla podle počítače 7.6 l/100km, což není málo. Věřím, že to bylo hlavně kvůli tomu boxu a obrovské náloži. Došel jsem k názoru, že Focus je ideální na jakkoliv dlouhou dovolenou, ale ve dvou lidech. Čtyři zvládne taky, ale na úkor dynamiky a pohodlí (pro ty vzadu).
Přípravy na dovolenou
Zase po roce je tu kolotoč zvaný přípravy na dovolenou. Už mám zase ten zvláštní nervózní pocit. Vždycky se bojím, aby se nestalo něco s autem, hned se pak uklidňuji, že tutéž cestu ujelo moje staré dvanáctileté Mondeo se 140tkm na kontě a to z něj celou dobu tekl olej. Focus je novější a nemá tolik najeto, snad to bude v pohodě. Později dám fotky se střešním boxem a nějakou tou mořskou scenérií.
Konečně fotky s´fóliemi
Už skoro měsíc mám zadní okna vč. kufru zatmavená foliemi SunTek. Na fotografiích posuďte sami, jak to vypadá. Mě samotnému se to líbí. Původně jsem chtěl dát i dopředu, ale jezdím občas do Rakouska a Německa a tam to švestky moc nemusí. Instalaci provedla firma Alter-autofolie - http://www.autofolie-alter.com/
Období tepla
Již dnes jedu na přezutí bačkor! Konečně zase litá kola a normální vzorek! Foto bude hned. Počítadlo kilometrů se dere k hodnotě 25000, takže cca do dvou týdnů budu slavit 10000cí kilometr s Fífákem(tak se mu někdy říká).
Budou zatmavená okna
Zhruba za měsíc nechám dát fólie na okna. (70% vpředu a 30% vzadu. Rohodl jsem se pro firmu ALTER-Folie. Mají pobočku v Praze a v Berouně. Pokud máte s nimi někdo zkušenost, řekněte prosím.
Budou zatmavená okna
Zhruba za měsíc nechám dát fólie na okna. (70% vpředu a 30% vzadu. Rohodl jsem se pro firmu ALTER-Folie. Mají pobočku v Praze a v Berouně. Pokud máte s nimi někdo zkušenost, řekněte prosím.
Nová zimní galerie
Šumavské ježděníčko.
Pravděpodobně díky stooktanovému palivu a nízkému provozu se mi podařilo včera vyhnat ručku rychloměru na cca 203 Km/h. Kolik je to v reálu, nevím. Motor byl těsně před zásahem omezovače (nejdřív se rozsvítí kontrolka). Bohužel nebyl, kdo by udělal fotku, musíte mi prostě věřit. Aspoň, že aspoň můžu říct, že jsem jel s tímhle autem dvěstě. Už to asi mockrát zkoušet nebudu, bylo to fakt na hraně, ne snad podvozku, ten by zvládl daleko větší kalup, ale motor měl už dost (cca 6300 rpm).
Ajta krajta! S nástupem zimy se změnila spotřeba z 8 na 9.5L na sto. Jo a taky se stala taková věc, nemůžu o ní konkrétně mluvit, ale začal jsem mít Fofika konečně rád, už je to člen rodiny, jako byla všechna moje předchozí auta.
Nové video - vlastně první video. Omluvte zhoršenou kvalitu projevu - vždycky se na kameru nechám strhnout k lumpárnám, jinak jsem naprosto slušný a normální člověk :)
Loketní opěrka! Udělal jsem si radost a na www.doplnkynaauto.cz koupil opěrku prémiové značky Armster. Za snesitelných 1990,- Kč jsem získal dlouho postrádaný kus nábytku a pocit finálního uspokojení z jízdy. Na fotografiích můžete posoudit sami, jak skvěle pasuje do interiéru.
Přezuto na zimu. Kleber Krisalp 195/65/R15 - jsou to vynikající gumy za slušnou cenu (1280,-). Taky jsem vyštrachal fotku svého prvního motorového vozidla - Jawa Dandy 50 - byla nádherná, koukněte.
Měl jsem blbou náladu, tak jsem se jel vyjezdit a při té příležitosti jsem na podvečerní potemnělé dálnici zkusil maximálku. Stodevadesát a ani o ň víc. Blbou náladu mám pořád, protože vím, že budu tři roky splácet auto, které vůbec nejede rychle :(
Dneska bylo krásně a kupodivu i chvilka času - přibyla nová fota.
Dnes v 18:20 jsem natrvalo smazal recenzi Mondea. Je to dost bolestný krok, protože to pro mne nebylo jen auto, ale byl to kus mé osobnosti. První pořádné auto, které jsem si koupil. Silné, solidní a spolehlivé. Auto, se kterým jsem poprvé sám dojel k moři, auto které mě nikdy nenechalo stát u krajnice, auto, za kterým se lidé otáčeli, když bylo nablýskané. V žádném jiném autě se už nebudu cítit tak dobře jako v Mondeu 96, bohužel. :(
V posledním týdnu jsem najel pracovně hodně kilometrů. Utvrdil jsem se v dojmu, že Focus je to nejlepší auto, které jsem za dané peníze mohl sehnat. Inženýři z fordu jsou opravdu dobří. Zvykl jsem si i na vyšší vytáčení motoru a dokonce ho začal chápat jako pozitivum, neboť pružnost okolo 130 kilometrové rychlosti je daleko lepší než mělo moje předchozí auto. Předjíždění v této rychlosti se tedy obejde bez dříve nutného podřazování, což má za následek podstatně pohodovější pocit z cestování.
Litá kola. Jedná se o značku Ronal, kola o průměru 15". Vím, že 16" by byly lepší, časem tam určitě přijdou. V duchu názoru "všechno lepší než poklice" jsem byl velice potěšen, jak auto na nových kolech vypadá. Troufám si tvrdit, že tento design podporuje základní teze tohoto auta, tedy solidnost, robustnost a sportovní šmrnc.
Už se mi povedlo vzít párkrát plnou nádrž, takže jsem mohl propočítat spotřebu. Tak tedy: svižnější jízda + neznalost auta + 90% s puštěnou klimou + 50% město + 50% dálnice = 7,76 - 8,02 l/100 km. Dle mých měřítek jsou to vynikající výsledky. Škoda, že má focus nádrž jen na 50L, dojezd by byl při větší nádrži opravdu skvělý.
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Ford Focus 1.6 Trend
- zdravim Konwi 22.07.2010 14:56 WNC1988
- Zdravím věrného Forďáka 06.07.2010 22:08 Bekstorm
- Re: zaujimava recenzia 28.09.2009 10:04 Konwi
- zaujimava recenzia 28.09.2009 09:13
- Re: max rychlost 08.08.2009 13:51 Konwi
- max rychlost 08.08.2009 13:33 PeT-a (RSKa)
- Re: Re: Re: Re: Re: svatba 22.06.2009 18:49 Konwi
- Re: Re: Re: Re: svatba 22.06.2009 15:33 WNC1988
- Re: Re: Re: Re: Re: svatba 14.06.2009 14:43 Konwi
- Re: Re: Re: Re: svatba 14.06.2009 11:43 Poustnik
- Re: Re: Re: svatba 14.06.2009 07:05 Konwi
- Re: Re: svatba 13.06.2009 17:52 WNC1988
- Re: svatba 13.06.2009 10:43 Konwi
- svatba 11.06.2009 16:41 WNC1988
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VS 11.05.2009 13:54 WNC1988
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VS 10.05.2009 09:37 Konwi
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: VS 07.05.2009 14:39 WNC1988
- Re: Re: Re: Re: Re: VS 03.05.2009 23:06 WNC1988
- Re: Re: Re: Re: VS 03.05.2009 17:06 Konwi
- Re: Re: Re: VS 03.05.2009 13:06 WNC1988
- Re: Re: VS 02.05.2009 19:05 Konwi
- Re: VS 01.05.2009 19:30 WNC1988
- VS 01.05.2009 07:22 Konwi
- Outů vs. Fakus 29.04.2009 19:26 WNC1988
- Re: Re: Michelin Energy Saver 05.04.2009 20:08 Nicco
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rating 05.04.2009 18:41 Brandon Walsh
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rating 05.04.2009 18:39 Konwi
- Re: Re: Re: Re: Re: Re: rating 05.04.2009 18:31 Brandon Walsh
- Re: Re: Re: Re: Re: rating 05.04.2009 18:28 Konwi
- Re: Re: Re: Re: rating 05.04.2009 16:36 Chobot
Další vozy Ford Focus
-
Ford Focus (2006) Majitel: tesnav
Přidáno: 26.4.2010 3010 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Ford Focus (2009) Majitel: LukasRS
Přidáno: 18.10.2009 25410 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Ford Focus (2010) Majitel: Mates81
Přidáno: 29.11.2010 1119 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Ford Focus (2010) Majitel: parkoviště
Přidáno: 25.7.2010 9910 Majitel 9.91 Uživatelé
-
Ford Focus (2008) Majitel: doktorbartollo
Přidáno: 1.9.2008 299 Majitel 9.90 Uživatelé