Recenze

Joek (muž ) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Peugeot 1007 Trendy 1.4

9.40 Uživatelé

Hodnoceno: 24× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 1007, foto 1 Peugeot 1007, foto 2 Peugeot 1007, foto 3 Peugeot 1007, foto 4 Peugeot 1007, foto 5 Peugeot 1007, foto 6 Peugeot 1007, foto 7 Peugeot 1007, foto 8
Peugeot 1007, foto 9 Peugeot 1007, foto 10 Peugeot 1007, foto 11 Peugeot 1007, foto 12 Peugeot 1007, foto 13 Peugeot 1007, foto 14 Peugeot 1007, foto 15 Peugeot 1007, foto 16 Peugeot 1007, foto 17 Peugeot 1007, foto 18 Peugeot 1007, foto 19 Peugeot 1007, foto 20 Peugeot 1007, foto 21 Peugeot 1007, foto 22 Peugeot 1007, foto 23 Peugeot 1007, foto 24 Peugeot 1007, foto 25 Peugeot 1007, foto 26 Peugeot 1007, foto 27
 

Technické info

Přezdívka auta Peeežotek Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:40000 palivo: benzin objem [cm3]: 1360 výkon [kW]: 54 kroutící moment [Nm]: 118 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14.4 maximální rychlost [km/h]: 165 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 178 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

Když jsem se v roce 2002 díval na foto z autosalonu konaného v Paříži tady na auto.cz, hned se mě zalíbil koncept s názvem Sésame od francouzské značky Peugeot. Doufal jsem, že se tento vůz bude někdy vyrábět a nezůstane jen u designérského výstřelku automobilových "dizajnérů". Do auta jsem se zamiloval a na plochu jsem si dal jeho tapetu. Paříž rok 2004 – 1007ka se konečně dočkala, její výroba začne v roce 2005. Jak rád jsem slyšel tuhle větu, a mohl jsem konečně uvidět auto, ve kterém se „někdy“ budu vozit. Oproti konceptu Sézame se podoba auta moc nezměnila. Spíše naopak vypadá mnohem, mnohem líp, sexy.

Od roku 2005 se moc věcí nezměnila. Přečetl jsem snad všechny recenze na autíčko ale pořád mě scházelo pár věcí k jeho zakoupení. Nejvíc mě zarazila cena, která se šplhala k hranici 400 000 Kč za základ.

Skončil jsem střední školu a šel pracovat. V tu dobu jsem si fakt mohl nechat o tomto autě jen nechat zdát. Takže moje první auto byla typická Škoda. Přesně Škoda 105L. No co. Je to auto – má to 4 kola a volant.

Po půl roce v práci jsem se začal dívat povšem co má kola a není starší než 5 let. Ojeté i nové. Fabie, Octávie prostě nějaké auto do 220 000 Kč. Srovnával jsem, abych za tyto prachy dostal co nejlepší auto. Samozřejmě že jsem se nezapomněl podívat i na 1007ku. Na internetu mi vyjelo asi 20 takovýchto autíček. Cena ojetého auta se pohybovala v rozmezí 180 000 až 270 000 Kč. Auta byla rozmístěná po celé ČR. Mě nejbližší bylo v jednom autobazaru v Brně. Jednou, když jsem jel z práce zajel jsem se tam podívat. Ale měli už zavřeno. Kuknul jsem přes plot a stálo tam. Světe div se, ještě úúúžasnější než na fotkách, zatajil se mě dech a já na něho civěl asi čtvrt hodiny. To zná každej automobilista…

Než bys řekl Popokatepetl, jel jsem s ním domů. Pežotek měl najeto něco málo přes 19 000 km a je skoro v plné výbavě. Rok výroby 2005. Je vybaven 7 airbagy což jen tak nějaké auto nemá – já jen doufám, že všechny fungují . ESP, ASR a další elektronické systémy a různé posilovače., palubní počítač, mlhovky, rádio s cd a 6 reproduktorů, automatické stěrače – jak příjemná to věc, nastavitelný volant a automatická klimatizace.

Jedná se o 1.4 benzín – na mormální ježdění stačí – auto jsem si kupoval hlavně kvůli bezpečnosti. Spotřeba je v mezích normálu . Víc technických informacích si můžete zjistit tady na auto.cz. ještě bych zapomněl na barvu oficiálně žlutá tacuma ale mě se zdá že je to zelená jako brčál. Ale Pežotku sluší co říkáte?

Pežotek je docela malé auto délka je asi 3,7 metru. Denně spolu najezdíme asi 70 – 90 km. V zatáčkách sedí jako přišité, auto je to docela vysoké a tak v některých zatáčkách je náklon větší. Maximálku, kterou jsem s ním zvládl je 140 km mít motor ještě šestku….otáčky motoru někde nad 3000 a spotřeba asi 7 litrů.

Na předních sedadlech se cestu výborně. Sedadlo řidiče je výškově nastavitelné. Z místa řidiče je úžasný výhled, někdy si myslím že sedím v nějaké SUV, jak je sedačka vysoko. Auto je prosklené téměř dokola. A tak máte přehled o tom co se děje kolem vás.

Palubní deska je velice prostorná. Nahoře se nachází odkládací plochy. Když sedíte na sedadle nemáte šanci na ně dosáhnou a musíte se hodně natáhnout. Místa je tam opravdu hodně. Před sebou máte i displej palubního počítač, který vám ukazuje potřebné informace (venkovní teplota, stanice autorádia, spotřebu...). Chromovaný rámeček okolo budíků a jejich červené osvětlení a hromada kontrolek se skrývá v kapličce. Vnější zrcátka jsou elektricky nastavitelné a vyhřívaná.

Zadní sedadla nejsou tak pohldná jako ta přední ale dva průměrní lidé se na ně vlezou. Auto je totiž jen 4-místné. Dozadu se nastupuje velkým otvorem, který vytvoří dveře Sézame. No nastupování je spíše pro mladé ale vlezou se tam i starší spoluobčané.

Dveře, aneb sezame otevři se. Na celém autě asi to nejlepší. Jejich otevření nebo zavření trvá tak 5 sekund a zazní vám při tom ni písnička – spíš pípání . Koho by napadlo dát takovému malému autu dveře jako nějaké dodávce. No nápad to byl skvělý. Zvláště do města, kde se dá krásně vystoupit na každé straně od auta potřebujete asi 25 cm. Prostě tak kde se vlezete se zrcátkama, tam můžete i zaparkovat. A ještě při tom sklidíte zajímavé pohledy od kolemjdoucích. Ale abych nepsal jen samé klady někdy mě dveře pěkně štvou. Někdy mají svojí hlavu, a postaví se vám. Pak je jedno, že mačkáte tlačítko na dálkovém ovladači. Stačí i blbě uchycený pás a dveře odmítají poslušnost. Jednou jsem zaparkoval do prudšího kopce a dveře ne a ne se zavřít. Co na plat. Musel jsem přeparkovat. Kdepak soudruzi z Francie udělali chybu? Všechny nedostatky však převáží klady, které mají.

Co ještě napsat? Ani nevím. Snad jen, že komu se todle autíčko líbí ať si je pořídí. Přece jenom jich v ČR zase tak moc není – a navíc je originální a vždy když projedete kolem sklidíte pohledy kolemjdoucích…


Silné stránky

bezpečnost, výbava, elektrické dveře

Slabé stránky

auto je dost těžké

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

velké poruchy zatím žádné, akorát jsem vyměňoval žárovky u předních světel odešly obě zaráz, jo světla :)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

kupováno a autobazaru, absolutní spokojenost

 

Novinky v recenzi

19.3.2009 22:30

Parkování

přiznám se dneska jsem na parkovišti strouhl - kousek promáčklého plechu u zadního kola

3.8.2008 00:00

dnes přidáno několik fotek mého Pežotku, další budou přibývat :)


Další vozy značky Peugeot



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

zatím nesklamal

praktičnost
9

vyšší hrana u kufru

prostornost
10

pro mě naprosto dostačující

jízdní vlastnosti
10

perfektně drží i v zatáčkách

provozní náklady
9

přemýšlím o alternativě za benzín

kvalita sedadel
10

chybí snad jen vyhřívání

brzdy
10

mají svůj posilovač a fungují skvěle, při kritickém brždění se zapnou výstražná světla






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…