Recenze

Integran (muž 40 let) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Acura Integra 1.8i 96kW

8.90 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Acura Integra, foto 1 Acura Integra, foto 2 Acura Integra, foto 3 Acura Integra, foto 4 Acura Integra, foto 5 Acura Integra, foto 6 Acura Integra, foto 7 Acura Integra, foto 8
Acura Integra, foto 9 Acura Integra, foto 10 Acura Integra, foto 11 Acura Integra, foto 12 Acura Integra, foto 13
 

Technické info

Přezdívka auta Okurka Rok výroby 1993 Koupeno nové najeto [km]:242000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1796 výkon [kW]: 96 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 14 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

Předně chci poukázat na to, že vozidlo není mé, jen se o něj pomáhám starat a jelikož jeho stále první (!) majitel ani netuší, že nějaké recenze existují, tak se pokouším jednu recenzi dát dohromady. Když odjel za prací do evropy a chtěl tu rychlé a vybavené vozidlo s automatem, nabídli mu Škodu Forman LX. Po zkušenosti s tímto vozem a jeho manuální převodovkou nebyl spokojen, jelikož jako Kanaďan je zvyklý na úplně jiný komfort vozidel.Po několika dnech utrpení odjel zpět, aby si v Kanadě zakoupil komfortní vůz s automatem. Volba padla na červený sedan Acura Integra. Poté šla Acura do kontejneru a byla dovezena do přístavu Kdaňsk v Polsku, kam si pro ni majitel musel osobně přijet a vůz tam činil značný obdiv.Vůz jezdil po ČR i PL na Kanadské značce. Majitel, ale žil v ČR a tak dostala v 90.letech okresní převozové značky, aby následovně dostala opět polské SPZky, které má dodnes. Jedná se o vůz Acura Integra Sedan 1.8i LS, který většina z nás když už, tak zná jako kupé. Za velkou louží se jich pár prodalo,ale do Evropy se nikdy nedovážel. Toto vozidlo jezdí od počátku v ČR a bez mimořádných oprav a tak se na něm sůl za těch 20let podepsala. Nyní je na GO karoserie a laku v jednom servisu na Vysočině a zase bude jako nové. Myslím si,dle pohledů lidí, že zde v Evropě je to naprostý unikát, který jinde než v americe a v Japonsku není, leda že by ho měl také někdo doma. Auto v životě nevidělo garáž, péči o karoserii,interiér atd., krom jednoho krupobití kdysi, kdy oprava stála 60.000,-

Silné stránky

-Vozidlo u svého jediného majitele najelo svých 242000km po dálnicích i silnicích Evropy a krom tekoucího topení a problém s vyťukávacím kódem a rez se nidky nic nepokazilo, takže silnou stránkou je určitě spolehlivost.
-Dále se povedl dezign automobilu, neboť i nadále připomíná z některých úhlů kupé včetně všech čtyř bezrámových dveří.
-Další silnou stránkou je spotřeba. Může s tím člověk jak chce a většinou jezdí za 6-7,5l.
-Originální Acura rádio na kazety, tkeré spolu s vysouvací anténou stále funguje.
-Dále je to auto velice tiché a krom škubnutí automatu vás nic neruší. -Komfortní příjemné sedačky, dostatek místa na všech sedadlech a výbava na úrovni včetně originálního denního svícení, nebo samootvírání kufru po zatáhnutí za páčku.
-Zavazadelník je velký, ale například kolo by jste tam asi nedali.Ale pár kufrů na dovolenou v pohodě.
-Na tu dobu dobrá bezpečnostní výbava včetně ABGů apod..
-Silný motor 96kW, který s autem dost zacvičí a i na dálnici potrápí nějaké to zakomplexované TDI.

Slabé stránky

-Nejspíš nekvalitní lak, který již je nějakou dobu po smrti, neb je smrtelně bledý a auto tak působí ne rudě, ale růžově.
-Na to jak má relativně silný motor a váží by auto mohlo mít lepší brzdy a lepší dosah světlometů i když to je způsobeno spíš zakalením skel i čoček uvnitř, než výrobou.
-Chybějící funkce světelné houkačky tzv probliknutí.
-Slabá antikorozní ochrana, když se s autem jezdí dlouhá léta a s nulovou péči prostě zhnije na prach.
-Absence mlhových světel vpředu i vzadu.Tam řešeno "Škodamlhovkou".
-I když je auto téměř shodné s Hondou Integra 3D a trošku s Hondou Civic, tak velice špatná dostupnost náhradních dílů a neochota mezinárodní (mezikontinentální) spolupráce.
-Špatně sehnatelná baterie jak do motorky..
-Aerodynamický svist okolo bezrámových oken a zrcátek. Škubání automatu při akceleraci.
-Hodiny pouze do 12h (AM/PM)
-Auto se samo zamyká, nebo alespoŇ zalarmuje,přesto nelze radši nechat klíčky uvnitř+ po projetí chooperu jako jediná z aut na parkovišti probouzí v 5 ráno všechny svým pronikavým a otravným alarmem.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Oprava topení přestalo před cca dvěma roky topit.
Zblázněný vyťukávací kód-odpojeno.
Kompletní GO karoserie,zadní nápravy a laku.

Jinak vozidlo vždy věrně bez nehody sloužilo a servisované nikdy v ČR nebylo.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Prý velice dobré, dostal na památku i přední reklamní registračku Autosalon ACURA, Kanada, vozidlo prý připravili během chvíle, nic nezamlčovali, neprodlužovali. Ostatně koupit v roce 1993 auto v přepočtu kolem 400.000,- Kč v hotovosti, taky bych zákazníka jen obskakoval. Pouze se mu pokusili jako každému mladému klukovi doporučit spíš Acuru Integru kupé, ale on chtěl praktické auto pro třebas budoucí rodinu a tak koupil sedana. Po procházení skladu s auty Acura, mu z těch pár sedanů padla do oka v rohu stojící červená Integra.Ze sedanů byl všeobecně menší výběr, než z více prodávaných kupé. Během pár dnů pak šla do Evropy.

 

Novinky v recenzi

14.11.2012 15:46

Již po renovaci

Nyní je auto defacto již po renovaci a lze s ním normálně jezdit. Zatím bez foto.Kompletní oprava karoserie, laku, předních světel, poklic a disků kol, olejové vany apod.. Příští rok už jen ložisko od klimatizace a vysouvací anténu od rádia a bude frčet jak nová. Každý se teď za ní ohlíží, když to jede mezi EU auty a rudě svítí.


Další vozy značky Acura



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

na 99 procent

praktičnost
7

Sedan je přeci jen víc praktičtější než kupé

prostornost
9

Až na to na/vystupování. Jak z Formule 1..

jízdní vlastnosti
9

I přes svůj věk, korozi, kilometry na CZ silnicích a původnost všech dílů velice dobré. Minimálně některé malé sedany z Francie by se mohli stále ještě hodně učit.

jízdní komfort
5

O co tvrdší podvozek o to měkčí sedačky :-)

provozní náklady
10

Doteď téměř nulové, ale letos to vydá peněz jak za ojetou Octavii i víc.

náhradní díly
1

Nejsou a když už jsou tak se nevyplatí dovézt.

výkon motoru
8

Plně dostačující, vzhledem k váze auta skoro i překypující.

spotřeba
9

za těch 6-7l to opravdu jezdí.

hlučnost motoru
6

Nízká, ale pokud se automat rozhodne že podřadí o dva tak vysoká,ale aspoň že pěkná.

kvalita sedadel
8

Sedačky i jejich textilie patří do kategorie těch dost povedených. Dokonce i ty vzadu. jen jsou proklatě nízko.

brzdy
4

Mohly by být účinější,nebo alespoň navozovat ten pocit,ale za ty roky..

zavazadlový prostor
7

Velký s odklápěním,ale pračku jako do liftbacku Octavie, Avensisu, nebo SAABu 9-3 nenarvete






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…