Recenze

Happy Hippo (muž 44 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

BMW řada 3 335i E92 (2011)

9.22 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

BMW řada 3, foto 1 BMW řada 3, foto 2 BMW řada 3, foto 3 BMW řada 3, foto 4 BMW řada 3, foto 5 BMW řada 3, foto 6 BMW řada 3, foto 7 BMW řada 3, foto 8
BMW řada 3, foto 9 BMW řada 3, foto 10 BMW řada 3, foto 11 BMW řada 3, foto 12 BMW řada 3, foto 13 BMW řada 3, foto 14 BMW řada 3, foto 15 BMW řada 3, foto 20 BMW řada 3, foto 21 BMW řada 3, foto 22 BMW řada 3, foto 23 BMW řada 3, foto 24 BMW řada 3, foto 25 BMW řada 3, foto 26 BMW řada 3, foto 27 BMW řada 3, foto 28 BMW řada 3, foto 29 BMW řada 3, foto 30 BMW řada 3, foto 31 BMW řada 3, foto 32 BMW řada 3, foto 33 BMW řada 3, foto 34 BMW řada 3, foto 35 BMW řada 3, foto 36 BMW řada 3, foto 37 BMW řada 3, foto 38 BMW řada 3, foto 39 BMW řada 3, foto 40 BMW řada 3, foto 41 BMW řada 3, foto 42
 

Technické info

Přezdívka auta Mazlík Rok výroby 2011 Koupeno nové najeto [km]:980 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2979 výkon [kW]: 225 kroutící moment [Nm]: 400 zrychlení 0-100 km/h [s]: 5.4 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 430 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 10.5

Popis vozu

Jak již z názvu recenze víte, můj nový vůz je BMW odcházející generace řady 3 v provedení Coupé, s motorizací 335i a dvojspojkovým sportovním automatem. Vlastním ho od 4. března letošního roku a je to pro mě splněný sen a zároveň nádherný dárek k narozeninám. Familierně jsem si ho pojmenoval „Mazlík“ z mnoha osobních důvodů.
Ale vraťme se o kus mého života zpět. Již odmala se zajímám o vše, co má čtyři kola a voní vůní benzínu. Byl jsem, někdy šťastným a někdy zase moc ne, uživatelem již několika nových aut. Kolem roku 2005 jsem se konečně dostal do víru podnikatelského života a tu a tam se začaly pomalu objevovat myšlenky, že pokud se mi bude dařit, jednou se mé tužby naplní.
Od té doby jsem měl v garáži snů, ovšem těch reálně splnitelných, takové vozy jako Ford Fiesta ST, Ford Focus ST, jako poslední přírůstek z této stáje klenot Ford RS v jedovatě zeleném kabátku. Mimo této značky jsem po očku pošilhával po elegantním VW Passatu CC, dále Scirrocu R a tak bych asi stejně jako Vy mohl vyjmenovávat docela dlouho.
O značce Bayerische Motoren Werke alias BMW jsem samozřejmě uvažoval též, ale v této cenové hladině jsem se donedávna zdaleka nepohyboval, takže vše zůstávalo jen u pouhých snů. Reálné setkání s bavorskými vozy proto poprvé proběhlo až při příležitosti demo jízd spojených s dopravně-bezpečnostní akcí pořádanou několika státními agenturami a pod mediální záštitou Jana Železného. Do této akce se z oslovených automobilek nakonec zapojilo jen BMW. Absolvoval jsem tehdy jízdu v Coupé řady 1. To byla srdcovka. Jenže jsem také zjistil jednu podstatnou věc, tato řada je pro mě velikostně nedostačující. Proto jsem musel mířit výš a pro další den si vybral řadu 3, tentokrát byla v provedení kombi. To už bylo mnohem lepší. Na vyšší řadu již nedošlo, ale nakonec jsem nelitoval. Pro mě to bylo uzavřené, volba jasná, teď už jen tužby zhmotnit. A tak jsem čekal …
V roce 2009 si táta vymyslel udělat si na stará kolena radost a vybral si BMW 3 Coupe s dieselovou motorizací. Po několika dnech v konfigurátoru se podepsala objednávka a otec se čtyři měsíce tetelil nedočkavostí, až auto konečně sjelo před jeho očima z valníku. Na můj vkus je to taková šedá myš, což naopak mu naprosto vyhovuje, jeho krédem je mít nenápadný a silný vůz. Nicméně to byl právě ten poslední impulz pro mě, že do BMW půjdu taky. Už si zbývalo jen vybrat.
A moje volba byla jasná, chci benzín a pořádné stádo pod kapotou. Nejdříve jsem řešil dovoz ojetiny z německých dealerství, ale pak mi byla nabídnuta velmi zajímavá cena za nový, až mnou zajížděný vůz. Tomu jsem nemohl odolat. Pak už to mělo rychlý spád, podepsala se objednávka a čekal jsem na první jarní slunečné dny, kdy si pro Mazlíka pojedu.

Silné stránky

Motor s výkonem, jehož hranic se snad ani nedá dosáhnout.
Dvojspojkový automat.
Spotřeba.

Slabé stránky

No..., možná..., asi... žádné mě ani nenapadají. Snad jedna, na českém tankodromu zvaném dálniční síť, M podvozek dost trpí a tím pádem i posádka a hlavně řidič.
Málo odkládacích míst v kabině.
Podařilo se mi zamčít si auto s bezklíčkovým vstupem a náhradní klíče byly až o 100 km dál!!!

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Vynikající přístup prodejce v plzeňském dealerství Invelt.

 

Novinky v recenzi

20.1.2012 10:33

Zimní spánek

Od listopadu po důkladné očistě a naleštění si Mazlík užívá zimního spánku v garáži a vzbudím ho až zas bude na cestách sucho.

20.1.2012 10:33

Svatební kočár

Tak jsem byl požádán, zda bych nedělal s mazlíkem panského kočího nevěstě a posléze novomanželům. A tož proč ne? Tak jsme 12. srpna 2011 zdobili.


Další vozy BMW řada 3



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Je to nové, je to německé, je to BMW. Tak za ty prachy by to snad mělo být, ne? Po 15 tisících začíná něco chrastit v palubce! :-(

praktičnost
8

Je to přeci coupé, praktičnost tady opravdu nehraje prim. Na druhou stranu, tři sličné spolujezdkyně spolehlivě odveze kamkoli (ta nejvyšší si sedne vedle řidiče) a do kufru se dají poskládat i jejich větší kabelky.

prostornost
7

Zejména na pozici řidiče je auto tak akorát, být o fous menší, už se tam nevlezu, více místa okolo by nenavozovalo ten závodní pocit stísněnosti a obklopení vozidlem.

jízdní vlastnosti
10

Zatím se s Mazlíkem jen seznamujeme, ale vypadá to VELMI slibně ... Hmm, dobré, dost dobré,... :-)

jízdní komfort
8

Sportovní M podvozek + 19" kola a rozbité české silnice spolu opravdu moc dohromady nejdou. V létě ho chci protáhnou autobahnem, dle mých předchozích zkušeností to tam bude o něčem jiném.

provozní náklady
9

Uvidím, co na to budou říkat zadní gumy. Brzdy jsou dimenzované k výkonu motoru, takže by neměly zásadně víc trpět. Olej platí BMW.

náhradní díly
0

Zatím bez zkušeností.

výkon motoru
10

No po cestách jezdí i silnější auta, ale když se N55 rozvášní, tak to rozpumpuje každé motoristické srdíčko.

spotřeba
8

Je stále v záběhu, ale už jsem mu i párkrát popustil uzdu. Spotřeba kolem 10 litrů. Nu což, kašlu na krizi a liju tam 100 oktan, ale za tu zábavu to přeci stojí.

hlučnost motoru
10

V kabině je vnější hluk dobře odizolován, když jdou okna dolů, je to paráda už jen nastartovat. Motor se vytočí do cca 2tis. otáček (v podzemce super), na volnoběh krásně bublá a když náhle ubere plyn, odprskne si jak závoďák.

kvalita sedadel
9

Mám vše v elektronice, vše se dá krásně nastavit, včetně dofuku bočnic. Ty však nedrží tělo v oblasti ramen. Ideální poloha by měla být ale o něco níž. Vyhřívání topí ihned po nastartování na první stupeň tak, že na třetí to musí grilovat steak.

brzdy
10

Zatím jsem nebyl na okruhu, takže o vadnutí nemůžu sloužit. V běžném provozu to stojí na fleku. Ještě zajíždím gumy, tak mám pocit, že to trošku plave, ale stabilizace vše okamžitě srovnává. Origo Performance brzdový kit se na tuto motorizaci ani nedělá.

zavazadlový prostor
8

Vstupní otvor není dvakrát velký, vlastní prostor mi plně dostačuje. Na stěhování skříně jsou jiná auta.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…