Recenze
BMW M5 373 KW
Technické info
Přezdívka auta srdcezlom Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:29600 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 10 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 4999 výkon [kW]: 373 kroutící moment [Nm]: 520 zrychlení 0-100 km/h [s]: 4.7 maximální rychlost [km/h]: 250 / 330 * počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 19 zavazadlový prostor [l]: 540 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 14.7 / 18 *
Popis vozu
BMW M5 -můj sen, který jsem si splnil roku 2007. Nejdříve jsem na moje. auto M5 dávat nechtěl, ale po zkušenostech s A3 a po zjištění seriozity serveru moje. auto--- JE TU DRAVEC jménem M5.
Jen pro upřesnění M5 nenahrazuje již prodávající A3- místo audiny mám objednaného nového přírustka. M5 mám jako auto na vyřádění :)
Proč zrovna M5?
Rozhodoval jsem se mezi Audi RS6 (Avant)- (favorit do poslední chvíle), Mercedesem E 63 AMG a BMW M5.
Už jsem byl rozhodnut že půjdu do RS6, ale přišla nabídka předváděcí jízdy s M5- poznal jsem co to je Supersport. Quattro od Audi je sice výtečné, ale nějak mi to k supersportu nepasuje. M5 byla ve všech ohledech lepší. Mercedes vypadl hned, nelíbí se mi jeho design a pořád zůstává spíše luxusní limuzínou než sportovním autem.
Podvozek
Mnoho lidí říká že A3 má tvrdý podvozek- možná to pravda je, ale já si po přesednutí z tvrdé M5 připadám v A3 jak v kočáře.
Při jízdě v M5 na kostkách opravdu zjistíte co znamená tvrdý podvozek---NĚCO ZA NĚCO---naopak na hladkém asfaltu v serpentynách oceníte tento výtečný podvozek.
Motor
Jedna z nejsilnějších stránek vozu. Desetiválec s objemem 5,0 by snad stačil i na lokomotivu:) Na stovce je M5 za 4,7 sekundy a síla motoru neuvadá ani při 220 km/h když k tomuto přidáte nývykový zvuk desetiválce. RADOST NASLECHNOUT
Exteriér
Od běžného BMW řady 5 se M5 liší absencí mlhových světlometů v předním nárazníku, čtveřicí koncovek výfuků (2 a 2 na každé straně), difuzory, výdechy za koly, M zrcádky, M koly, M řadící pákou, M volantem...a motorem:))
Jinak se mi líbí selková nenápadnost. Kdo by řekl že de o auto s 507 koňmi.
Výbava
M5 jsem obohatil snad vším...nejvíce se mi líbí Head- Up displej- výtečná věc ve 330 neni nějak bezpečný se dívat dolů na tachometr:) a velmi přesný navigační systém Professional.
M- paket
Tento povedený paket zdařile napodobuje M- kové BMW, jen ty mlhovky a pár dalších věciček, ale při pohledu z blízka víte s kým máte čest.
Interiér
Přehledný, uspořádaný, ergonomicky dobře provedený a kvalitně zpracovaný - na přístrojové desce dominuje kaplička s ovládacím systémem I-drive a navigačním modelem Professional.
Interiér je vynikající, ale Audi je ještě o kousek lepší.)
Mam tam dřevo:((
Já zastánce hliníku mám v M5 dřevo. Chybička se vloudila, možná jsem omylem zaškrtl dřevo, nebo bylo v sérii?? Při předávání jsem se lekl:) Ke sportovnímu autu ten hliník patří. Ale dá se to přežít.
Omezovač rychlosti je pryč
El. omezovač rychlosti omezuje většinu výkonných vozů- naštěstí to pár firem zvládá a můžete se prohánět rychlostí takovou jakou motor zvládne, nebo jakou máte na tachometru:) M5 má na tachometru 330 a motor by zvládl víc:)
Zázračné tlačítko !M!
Na volantu se nachází tlačítko krátkodobého přidání koníků. M5 využívá 407 koní a až po zmáčknutí přidá dalších 100. Po jeho zmáčknutí se M5 natlačí na zadní nápravu a máte pocit že chce vzlétnout. A k tomu zase božská zvuková kulisa.
Klapky pod volantem
Moje další moc oblíbená věc- řazení pádly pod volantem. MILUJU TO-vjíždím na kruháč podřazuji a VRUUUM :)) A zase ten zvuk desetiválce.)
Silné stránky
-brutální výkon desetiválce
-supersport vhodný k běžnému používání- velký kufr, prostornost-- (jen nesmíte jezdit na kostkách)
-výtečné a nevadnoucí brzdy
-zvuk (pokud se snažim, jsem středem pozornosti.)
-interiér (sedadla...
-do ruky skvěle padnoucí M volant
-zadokolka (driftíky atd...
-v běžném provoze přijemně nenápadné auto
-IMAGE značky BMW
Slabé stránky
-provozní náklady (neskutečný pojídač vysokooktanového paliva)
-jízda po nekvalitním povrchu (občas M5 lituju)
-dřevěný dekor interiéru (tohle jsem neměl dělat, já zastánce hliníku)
-trhající převodovka (ke sportovnímu autu patří)
-v zimě radši M5 nepoužívám, nemám na ni zimní kola
-bojim se ji nechat přes noc venku
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
-naštěstí žádné poruchy- uživatel Fito upozorňoval na nespolehlivé bi- xenony. Snad ty mé vydržej.
-pravidelné prohlídky
-extrémně krátké servisní intervaly
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
-nejmenovaný prodejce BMW- bezproblémů
-před koupí při testovací jízdě M5 utrpěla mírný karambol (né ta má.)
Novinky v recenzi
V NEJBLIŽŠÍ DOBĚ PŘIDÁM DŮKAZY O PRAVOSTI BMW M5
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: BMW M5 373 KW
- Proč tu má Fingl... 28.06.2010 17:35 Chobot
- sedadla 01.12.2009 09:31 Wiii
- forever M5 09.08.2009 16:37
- Prostě B.M.W 14.07.2009 00:19 Bl@de
- 330KMH? 22.06.2009 16:00
- Čus... 11.06.2009 21:18
- Výborná volba 25.03.2009 09:22 bose
- Re: nastycrew atd. 30.04.2008 21:28 Fingl
- Re: Re: nastycrew atd. 30.04.2008 21:26 Asphalte MoDo
- Re: KONEC FINGLŮ V ČECHÁCH... 30.04.2008 21:26 Fingl
- Re: nastycrew atd. 30.04.2008 21:24 Hory
- Re: Inteligenti v Čechách! 30.04.2008 21:23 Hory
- Re: Re: nastycrew atd. 30.04.2008 21:22 Asphalte MoDo
- Re: KONEC FINGLŮ V ČECHÁCH... 30.04.2008 21:21 Fingl
- Re: KONEC FINGLŮ V ČECHÁCH... 30.04.2008 21:18 Hory
- Re: Re: nastycrew atd. 30.04.2008 21:18 Asphalte MoDo
- Inteligenti v Čechách! 30.04.2008 21:17
- Re: KONEC FINGLŮ V ČECHÁCH... 30.04.2008 21:15 Fingl
- Re: Re: KONEC FINGLŮ V ČECHÁCH... 30.04.2008 21:15 Asphalte MoDo
- Re: nastycrew atd. 30.04.2008 21:15 Hory
- Re: nastycrew atd. 30.04.2008 21:13 Fingl
- Re: KONEC FINGLŮ V ČECHÁCH... 30.04.2008 21:12 Hory
- Re: Re: nastycrew atd. 30.04.2008 21:10 Asphalte MoDo
- Re: nastycrew atd. 30.04.2008 21:10 Hory
- Re: nastycrew atd. 30.04.2008 21:08
- Re: Re: nastycrew atd. 30.04.2008 21:02 Asphalte MoDo
- Re: nastycrew atd. 30.04.2008 20:59
- nastycrew atd. 30.04.2008 20:57
- Re: KONEC FINGLŮ V ČECHÁCH... 30.04.2008 20:55
- Re: Re: Jak to vlastně chodí... 30.04.2008 20:51
Další vozy značky BMW
-
BMW M5 (2007) Majitel: parkoviště
Přidáno: 22.12.2008 21010 Majitel 9.80 Uživatelé
-
BMW M5 (1999) Majitel: M5E39
Přidáno: 20.5.2017 610 Majitel 9.92 Uživatelé
-
BMW M3 (2016) Majitel: stealth01
Přidáno: 13.12.2016 6310 Majitel 10.00 Uživatelé
-
BMW řada 8 (1991) Majitel: s-mike (RSKa)
Přidáno: 8.11.2009 63610 Majitel 9.97 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2017) Majitel: stealth01
Přidáno: 24.5.2017 1110 Majitel 9.96 Uživatelé