Recenze
Technické info
Přezdívka auta Living Rok výroby 2014 Koupeno nové najeto [km]:3700 palivo: benzin počet válců: 2 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 875 výkon [kW]: 77 kroutící moment [Nm]: 145 zrychlení 0-100 km/h [s]: 12.5 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 638 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4.8
Popis vozu
Když Doblo 2007 odešlo sloužit synovi, bylo třeba doplnit park. úvahy byly různé, např. Qubo, Fiorino, nebo 2. Doblo, ale v krátkým provedení. Nakonec jsme se doma definitivně rozhodli na základě nabídek prodejců a jeli objednat do Písku Doblo Panoramu 1,6 JTD. Ale cestou žena zahlédla někde zaparkovanýho Livinga a v Písku stál na salonu v krásný červený barvě, tak jsme ho přivezli domů. S dvouválcovým benzínovým motorem 0.9 TwinAir 105 k. Auto je to docela velké, papírově to má 638 l kufr, docela příjemné sezení, sedáky jsou skutečně kratší, ale nevadí, na zadních posuvných sedadlech místa na rozdávání, jsou i pohodlná, jen prostřední má tvrdší záda. Auto je překvapivě živé, jen zvuk motoru jakoby to byl starej maluch, 126p, nebo zahradní traktor. Má zajímavou charakteristiku, docela plochej průběh točivýho momentu, chce řadit nahoru hodně brzo, už v 2500ot.
Má to tlačítko Eco, jehož aktivací motor zleniví a tolik netáhne, ale spotřeba je opravdu lepší. V běžným provozu na něj jezdíme stabilně, když potřebuju výkon třeba na předjětí, Eco vypnu, a nárůst výkonu je okamžitý a výrazný. Nárůst spotřeby taky!
Silné stránky
Prostornost, příjemný interier, výborný je výhled díky malým okýnkům před dveřmi a slabým sloupkům
Slabé stránky
Zatím spotřeba, byli jsme na Slovensku, a po cestě ukazuje 7,1l/100km v eco režimu.
ale je to syrový, snad to půjde dolů
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
JF Autocentrum Písek, mám od nich třetí auto, spokojenost. Porucha zatím žádná, jen dvouválec občas divně škubne, budu to řešit
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
JF Autocentrum Písek, mám od nich třetí auto, spokojenost
Novinky v recenzi
Po roce najeto 16 000km , výměna oleje v půlce předepsanýho intervalu - (30000km). Motor už neškube, ale spotřeba je pořád mezi 7 - 7,5l. Ale ono zase není divu, je to docela velký a těžký auto, a za ten výkon je třeba zaplatit. A jezdíme auto hlavně v kopcích po Šumavě a krátký trasy s těžkou nohou, 90 jedu spíš omylem, proto jsme brali benzín, tak mu to odpouštím. Co se týče sadadel, je to v praxi lepší, než to vypadá na první dojem, neunavují ani, když občas výjimečně vyrazíme někam dál, třeba na to Slovensko
Další vozy Fiat 500L
-
Fiat 500L (2014) Majitel: GeorgeB
Přidáno: 6.2.2016 169 Majitel 9.88 Uživatelé
-
Fiat 500L (2016) Majitel: rubus32
Přidáno: 23.8.2016 228 Majitel 9.82 Uživatelé
-
Fiat 500L (2013) Majitel: Mirda78
Přidáno: 16.1.2015 1410 Majitel 9.59 Uživatelé
-
Fiat 500L (2013) Majitel: Desmotom
Přidáno: 9.4.2015 310 Majitel 8.95 Uživatelé
-
Fiat 500L (2014) Majitel: Bican
Přidáno: 2.6.2015 69 Majitel 7.92 Uživatelé