Recenze
Ford Focus C-Max 1.6 TDCi (80KW/109PS) Trend+
Technické info
Přezdívka auta Max Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:72000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1560 výkon [kW]: 80 kroutící moment [Nm]: 240 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.3 maximální rychlost [km/h]: 185 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 460 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.3 (udávaná)spotřeba naměřená:
Popis vozu
Maxe jsem koupil 16.5.2007 v bazaru v Kladně na inzerát na netu.Před koupí jsem si nechal poslat naskenované stránky ze servisní knížky,kde byly potvrzené kontroly po 20tkm,což mne trochu uklidnilo.Auto bylo dotažený z Německa,takže předpoklad používání na kvalitnějších než českých silnicích je opodstatněný.Na první pohled se mi líbila barva (šedá Sea).Sice je Maxim lehce odřenej na pravém zadním nadkolí (původní majitelka asi couvala u nějakého marketu ;o)),ale jinak je téměř dokonalej a stav odpovídá používání.Ještě je lehce poškrábaný kolem klik - předchozí majitelka zřejmě oplývala dlouhými nehty,prstýnky,nebo náramky.
Výbava (dle Forda) :
Airbag řidiče,airbag spolujezdce,boční airbagy,stropní airbagy
ABS s elektronickým rozdělovačem brzdné síly EBD a stabilizačním systémem ESP
Bezpečnostní brzdový asistent EBA (systém nouzového brzdění)
Kotoučové brzdy na všech kolech
Nezávislé zavěšení zadních kol Control Blade
Imobilizér se systémem pasivního zajištění proti krádeži (PATS)
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
Palubní počítač
Rádio/CD 6000 se šesti reproduktory
Dálkové ovládání rádia na sloupku řízení
Klimatizace - manuální
Kůží obšitý 4-paprskový volant se stříbrnou úpravou
Nastavitelný sloupek volantu
Loketní opěrka sedadla řidiče
Sedadlo řidiče s manuálně nastavitelnou bederní opěrkou
Středová konzola s mechanickou parkovací brzdou
Systém komfortních sedadel - tři zadní sedadla dělená v poměru 40/20/40 s možností sklopení opěradel, vyjmutí jednotlivých sedadel a vnějšími sedadly šikmo posuvnými
Vyklápěcí stolky na zadní straně opěradel předních sedadel
Elektricky ovládaná přední okna s jednorázovým stažením okna na straně řidiče
Vyhřívaná a elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie
Kliky dveří v barvě karoserie
Boční lišty v barvě karoserie
Přední a zadní světla na čtení
Světlo na čtení map u předních a zadních sedadel
Osvětlená zrcátka ve sluneční cloně
Schránka na sluneční brýle na straně řidiče
Kryt zavazadlového prostoru
Vyhřívané zadní sklo
Třetí brzdové světlo
Přední a zadní mlhová světla
16“ ocelová kola s krytem kol se 7-mi paprsky
Chromované lemování masky chladiče
Dvoutónová houkačka
Silné stránky
Kombinace skvělýho podvozku Focuse a dokonalýho nafťáku PSA mne uvádí při jízdě do extáze! Je to fakt smrtící kombinace - záběr už od spoda a zdvihající se ručička tachometru se ne a ne zastavit :-)
Sedadla jsou příjemně tvrdá,auto se oproti předchozímu (měkký Citroen ZX 1.6i)perfektně ovládá a i když to bylo všude možně x-krát konstatováno,překvapilo mne (příjemně) nenaklánění i takhle vysokého auta v zatáčkách.
Jako téměř dokonalý mi přijde audiosystém.Skvěle sytý basy,CD neskáče,prostě hustý !
Slabé stránky
Kromě povrzávání dveřních gum (nepříliš podstatná vada na kráse - VYŘEŠENO - viz. fotogalerie a novinky) a snad ceny předních stěračů (už jsem vyměnil JEN gumičky za stovku) o ničem podstatnějším nevím.
Jo,zamrzelo mě,že po vyndání prostřední zadní sedačky a posunutí bočních doprostřed,zůstane mezi zadními sedačkami mezera do kufru.
U toho mýho ZXka se dala posouvat celá zadní lavice,a když byla vepředu,na zadní straně zadních sedaček byly takové pruhy pevné látky,která se zacvakla do zadního plata a tím zakryla mezeru.Škoda,že u C-maxe tenhle problém neřešili :o/
Řeší to jenom zvednutí prostřední sedačky i se sedákem nahoru.Spodní plocha sedáku tak tvoří jakoby přepážku do kufru.Negativum je,že tak sedačka zabírá dost místa z kufru.
No,přístup k předním i zadním světlům při výměně žárovek taky nic moc.Vepředu jsem už žárovky měnil (nepodařilo se mi stáhnout konektor ze světla,takže jsem žárovky měnil na autě),vzadu jsem to ještě nezkoušel,ale podle návodu to bude pěkná pakárna a člověk bude muset dávat bacha,aby mu nezapadly ty křídlový matky za tapecíruňk (ověřeno - je to pakárna - viz. novinky)
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Po koupi jsem ho nechal proklepnout u Charouze ve Varech.Nechal jsem vyměnit filtr klimošky,dodělat přední zástěrky,dolil mi brzdovou kapalinu a celkově obhlídl auto.Akorát se nekoukl do řídící jednotky,protože to po něm chtělo kód řídící jednotky a ten je prej někde na jednotce,která se musí složitě vymontovávat.Tak jsem se na to vyprdl - jezdí to bez chyb,takže zatím nemám potřebu se v ŘJ rejpat.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
! !
Tuning :o)
Hned po příjezdu domů a zjištění,jaký žárovky potřebuju,jsem si objednal do předních světel žárovky CoolBlue od Osramu.Jsem na ně zvyklej z předchozího auta - je líp vidět dopravní značení za tmy a taky dost dobře vypadají ;o)
Protože na autě byly zimáky na plecháčích,zainvestoval jsem do letních Pirelli P7 na hliníkáčích BSA 264.
Novinky v recenzi
Stěrače
Už delší dobu jsem přemýšlel o delším stěrači před řidičem a tak jsem měřil a hledal na netu a měřil a váhal a nakonec jsem objednal stěrače Bosch AeroTwin 750mm (3397018960) a 475mm (3397008580).Dneska přišly,tak jsem je hned nasadil a sedí perfektně.
29.1.2011
Přestaly mi svítit přední mlhovky-myslel jsem,že odešly žárovky,tak jsem za relativně stejný peníze objednal tyhle (v ČR se ofiko neprodávají :o( ):
http://www.e92-lighting.com/products/NOKYA_2500K_HYPER_YELLOW_H8-223-19.html
Sice jsem nakonec zjistil,že byly jen vypadlý konektory,ale když už jsem to měl rozebraný,dal jsem tam ty Nokye.
Svítí krásně žlutě - jsem zvědavej,jak to bude vypadat v mlze.
Po servisu
Tak servis dopadl O.K. Jenom je hnus,že se nedá ložisko do náboje koupit samostatně - prodává se pouze celý náboj včetně ložiska.
Jinak rušivé zvuky po opravě samozřejmě zmizely,auto je krásně tichoučký - nádhera!
Oprava
Tak po více než roce a půl klidu jsem musel zase jednou do servixu.Tentokrát je to ložisko na poloose a ložisko pravého kola.Motor zatím zdá se bez potíží.
Gumy
Na zimu jsem Maxíkovi pořídil nový botky,konkrétně Dunlop SP Wintersport 3D
http://www.pneunet.cz/pneu/7809/dunlop-sp-winter-sport-3d-205-55-R-16-91-H-zimni/
Světla + rádio
Tak jsem do galerie na přání kolegy c-maxáka Honya přihodil pár obrázků s detaily světel pro denní svícení.Líp to Honya bohužel nejde - leda najet na rampu a to zrovna nemám kde.
Taky jsem si koupil rádio Ford 6000 CD s AUX a přidělal si ho k obrazu svému hlavně pro přehrávání z M4 přehrávače.
Jinak motor zatím šlape jak má,najel cca 5000km a vše O.K. (nepočítám-li výměnu několika těsnění po výměně polomotoru u Charouze z důvodu jejich prosakování - samozřejmě v rámci záruky zdarma).
Světla pro denní svícení
Protože světla pro denní svícení,která jsem původně pořídil (viz předchozí novinka),svítily jako světlušky a pořád na mě někdo blikal a gestikuloval,jako že nesvítím (jsou to opravdu spíš světla poziční,než DRL),pořídil jsem světla pro denní svícení nová,a sice tato : http://www.dobry-obchod.cz/produkt/detail/svetla/90-led-svetla-drl/sj-287typ2-led-svetla-pro-denni-sviceni-homologace/
Ke světlům se dá stáhnout homologace přímo na stránkách dovozce (http://www.stualarm.cz/) a hlavně - tyhle světla jsou už fakt vidět (viz nové dvě fotky v galerii).
Mají na sobě i požadovaný popis RL (Running Light),takže tohle je konečně to pravé ořechové - DOPORUČUJU.
Taky mám za sebou úspěšně STK.Měl jsem utržený silenblok na předním ramenu a tyčku stabilizátoru vzadu vpravo.Jinak emise a zbytek O.K.,takže zase na dva roky pokoj...
Stěrače a světla pro denní svícení
Koupil jsem nové stěrače Bosch Aerotwin a je třeba říct,že je to opravdu luxus - nedrhnou,neskřípají,jen potichounku kloužou po skle a dokonale stírají (http://www.auto-pilot.cz/list-sterace-sada-bosch/pro-3317013.html)
No a jako druhá novinka jsou světla pro denní svícení - koupil jsem tyhle (http://www.k-tuning.cz/2867/svetla-pro-denni-sviceni-s-5-led.html)- viz galerie světla pro denní svícení - první pokus.
Od odevzdání auta k Charouzovi uplynulo 3,5 měsíce (slovy TŘI A PŮL MĚSÍCE).Auto jsem dneska přivezl domů.Celkové náklady na opravu 125 tis. kč.Já platil 53 046,-kč.Charouz uznal,že tím,že závadu neodhalil při mých reklamacích,pochybil a většinu vzal na sebe.Hlavní problém bylo to,že výrobce motoru nebyl schopen dodat avizovaný polomotor a tak museli u Charouze poskládat polomotor sami.Z původního motoru my zbyla akorát hlava se vstřikama.Šel jsem do takhle rozsáhlé opravy (vlastně spíš výměny) jen a pouze z důvodu dvouleté záruky.
Uvidíme... (řekl slepej.. hehehe) Jsem asi nevyléčitelnej optimista
C_MAXŮM ZDAR!
Doufám,že tímto jsem "vyžral" veškeré potíže tohoto auta.Jesli mě potká ještě něco,tak jde auto ze skály.
Cestou z dovolené (16.8.2008) opět ztráta výkonu.Posledních 60 km domů jsem to musel nechat odtáhnout.Po spoustě průtahů a hádání se s varským Charouzem se došlo k tomu,že:
- odešlo turbo (3/4 roku staré),protože nebylo mazáno
- odešla vakuová pumpa pro brzdový okruh
Příčina : přidřená klikovka na třetím válci (pravděpodobně už od chvíle prvního problému s turbem)- šupinky,odpadávající z klikovky a ložiska ucpalo síťku na výstupu oleje z vany a motor v podstatě nebyl mazaný.Ford uznal,že měl přidření odhalit už při první opravě a že nezareagoval na mé urgence během toho roku,že něco v motoru není O.K.Takže si platím nový polomotor + rozvody (43 tis.).Na Charouze jdou náklady na práci,drobný materiál a turbo (to se podařilo vyreklamovat).
Pokud by jste někdo měl nějaké poznatky k tomu,jak správně zaběhnout TDCi motor,uvítám a budu vděčný za jakoukoli radu.
Jen tak mimochodem - vyměnil jsem FM Transmitter.koupil jsem tenhle : http://www.dnt.de/index.php?dir=produkte/detail&id=15503
Jeho výhodou je,že pokud mají empétrojky správnej formát (verze ID3-Tagu),transmitter přes RDS přenáší na displej rádia název skladby a interpreta.Moc pěkný!
Tak jsem včera přivezl auto ze servisu.Převodovka,spojka a setrvák O.K. Prej se o tom servisák bavil s kamarádem,kterej dělá u Peugeota a ten mu řek,že to zná,že to je takhle O.K. a že u těchhle motorů PSA je ta převodovka takhle hlučná.Sice to stálo balík,ale zase jsem v klidu.Co se světel týká,tak skutečně v tom místě hned vedle mlhovky v tom černém krytu je to o hubu.Prostě tam na to není místo.Takže jdu do varianty 2 - světla pro denní svícení půjdou pod SPZku do vstupu vzduchu k chladiči.Ještě změřím,kolik max. můžou mít světla na výšku,aby se tam vešla, a objednám to.Až mi přijdou,tak jsme domluvený,že mi je namontujou.Co se týká STK,kdyby to nemělo projít,stačí světla přelepit (přelepený můžou být prej na autě dokonce nehomologovaný světla),vypojí relátko,který to ovládá,a technickou projdu.Navíc jsem někde na fórech četl,že jsou často technici u STK rozumný a na nějakej cenťák nekoukají.Ale na to dlabu - kámoš to má na Laguně stejně a taky bez problémů...Akorát prej cajti pruděj,že svítí mlhovkama :-) Prej sebou musí furt tahat homologaci >:D
Dneska mi volal serviceman,že rozebrali převodovku,a že vypadá,jak kdyby to auto včera sjelo z výrobní linky - ozubený kola jak nový ! ! ! Jsem z toho trochu na květák ! Teď demontujou synchrony,jestli nejsou v tahu ty.Subjektivně jsem měl někdy pocit obtížnějšího řazení některých rychlostí,takže by to mohlo být ono.I když... Bůh ví. Uvidíme... :o/
Tak jsem se rozhoupal a na doporučení spolupracovníka odvezl Maxe do servisu.Jsou schopní sehnat mi jetou převodovku.Teď v sobotu nebo v pondělí to rozhodí a zjistí,kde je chyba,a jestli jsou schopni to opravit jenom výměnou několika dílů (ložiska,synchrony ?),nebo jestli je to natolik v háji,že to chce komplet převodovku.Tak uvidím.Každopádně jsem se na Charouze vyprdl - prostě z toho servisu nemám dobrej pocit.Ten současnej servis nevypadá sice tak nafintěně,ale podle komunikace s majitelem bych řekl,že je na vyšší úrovni-aspoň když se s nim bavim,mám dojem,že mu opravdu jde o to člověku pomoct a ne ho vydojit do bezvědomí za každou cenu.
Taky uvažuju o světlech pro denní svícení - líbí se mi tyhle : http://www.rusmich-tuning.cz/JOM/LED-osvetleni-pro-denni-sviceni-provedeni-s-5LED-diodami_g12463.html
Na radu několika lidí jsem do převodovky nalil přípravek H.P.L.S. od firmy Wynn´s.Má odstraňovat hlučnost,vibrace,vylepšit tvorbu olejového filmu na činných částech a také zabraňuje a zastavuje prosaky.Nutno říct,že jsem tomu až tak nevěřil,ale po ujetí asi 50m z rampy na výjezdu na hlavní,kdy je potřeba motor vytočit,protože je to do kopce,jsem pochopil,že to byl krok správným směrem.Jak hlučnost,tak vibrace téměř ustaly.Tipl bych si na zlepšení tak o 95-98% !
Je mi jasný,že to problém neodstranilo,ale je nějaký čas k přípravě na opravu převodovky.
Po výměně dvouhmotového setrvačníku,spojkové lamely a ložiska chrastění neustalo.Navíc se objevily problémy s ERG.... Pomalu opravdu začínám uvažovat o provaze... No nic,zajel jsem k jednomu servismanovi,kterej se mimo jiný uplatňuje i jako soudní snalec v oboru,a ten po krátkém zjišťování prohlásil,že motor je O.K. a že je to otázka převodovky.Tak jsem ještě sjel k Charouzovi se domluvit co a jak.Spočítali mi,že při kompletní výměně střev převodovky bych zacálnul 42tis. jenom za materiál.Takže nejdřív zkoušim chemii - mám objednaný přípravek,který by měl "zahustit" olej v převodovce a tím vymezit vůle + lépe udrží vrstvu olejového filmu na činných částech.Uvidíme... Už mě to pomalu přestává bavit.
Jinak jsem přes známého v Německu pořídil střešní box THULE Atlantis 600 a vyšel mě o cca 2tis. levněji,než jsem ho viděl na netu v Čechách.
Tak po nějaké době doplňuji informace.To klepání,které jsem avizoval posledně,je zřejmě loučící se dvouhmotový setrvačník.Už ho mám objednanej - spolu s ním nechám vyměnit spojkovou lamelu a ložisko.Zítra to vezu do Varů do Forda.
Sice už se manželka ptala,jestli by nebylo lepší to prodat,ale teď,když už mám sestavený skoro nový auto... :o) Bane,ale je fakt,že teď,když je tam x zásadních věcí nových,by to asi nemělo moc smysl.Zatím prachy jsou...
Good Luck
Tak anabáze s turbem a spol. zřejmě skončila.Z bazaru nakonec vypadlo 20tis.Kč,takže aspoň něco.
S autem jsem od opravy najel zhruba 1500km a až na nějaké klepání od motoru (na tom už taky dělám - prasklý držák výfuku - už mám objednán nový) je vše o.K.
Dokoupil jsem FM transmitter kvůli přehrávání hudby z flashky (http://www.alza.cz/bezdratovy-mp3-vysilac-emgeton-wireless-carpack-1-fm-transmitter-d67750.htm) .Zkusil jsem to teprve jednou - včera cestou do Prahy.Je to dost dobrý,kvalita je dostačující,akorát je problém,že v každém místě jsou volné jiné frekvence,takže to,co je u Varů free,mi začalo u Prahy něco rušit.Celkem zážitek při jízdě v koloně hledat volnou frekvenci :o)
Tak jsem 31.10.2007 definitivně přivezl auto ze servisu.Proběhla výměna turba,olejového čerpadla,rozvodů,a pár dalších drobností.Materiál a práce necelých 45tis.Kč.
V bazaru mi řekli,že by opravu zvládli za 15tis. a že to je tak všechno,co od nich můžu čekat.Co se týká kilometrů,tak taky nic - koupil jsem auto jak stojí a leží a není šance z nich i právnickou cestou cokoli dostat.Můžu dosáhnout toho,že si klidně vezmou auto zpátky a budou mi ho po tisícovce měsíčně splácet.
Takže v našem právním demokratickém státě pravda opět zvítězí - sice jde jednoznačně o podvod,ale nemám sebemenší šanci uspět (byť mi servis v Německu písemně potvrdil,že měsíc a půl před koupí auta mělo najeto těch skoro 150tis. km).
Tohle byl můj poslední kup v českym autobazaru !!!
Tak po objednání špatného typu turba museli objednat (z Německa)ještě jednou to správné,čili tři týdny čekání jen na turbo.Když přišlo turbo,zjistili,že to auto nemaže,takže v současnosti demontujou olejový čerpadlo,aby na něj mrkli.Jinak po doblokování ŘJ a napojení na systém Fordu zjistili,že měsíc a půl před koupí měl můj Maxim záznam,že má najeto necelých 150000km... :o((((
Koupě byla podložená servisní knížkou,potvrzující stav 72000km.
Je to v pytli - je to turbo.Osa,na který se točí lopatky,která má být pevně stabilizovaná,při stažení přívodní hadice a uchopení je volná tak 5mm na každou stranu.Nový turbo od Forda 16,5 klacku s tim,že není v čechách a že se musí objednat z německa :-(
To se na to vys...
Po cestě k doktorovi náhlá ztráta výkonu při akceleraci a podivně syčivý zvuk,provázející zvyšování otáček;žádná varovná kontrolka nebo hlášení na PP se neobjevilo.Pravděpodobně mi praskla hadice turba - podobné průvodní jevy měla prasklá hadice u služebního Passata.Tenkrát chtěli v Praze v autorizovaném servisu 3,5 tácu za výměnu.Zítra to vezu do Varů k Charouzovi,tak uvidim,co bude. Ach jo...
Přidal jsem fotku gumového těsnění (fotka č.23 - zatím poslední v galerii),jehož namazáním přestaly vrzat gumy.
Použil jsem silikonový sprej,který jsem už dříve koupil v Kauflandu.Nastříkal jsem to v pátek kolem poledne a dodneška ani vrznutí - je to nádherně tichý.Cesta ke garáži je poměrně hrbolataá a vždycky tam ta těsnění vrzala,ale od pátku ani ťuk !
Přidal jsem deflektory bočních oken.Navíc k funkci,kterou zastávají to (podle mě) ještě k tomu vypadá dost dobře (viz fotky).
Proběhla avizovaná cesta na dovolenou - 3 dospělí + dcera v sedačce + plný kufr.Podle předpokladů vše skvělé,potvrdila se mi i pohodlnost vyššího posezu.Téměř celou dobu běžela klima,najeli jsme i s výlety po okolí cca 800km a spotřeba byla 5,5 l/100km,takže naprostá spokojenost.
Přidal jsem fotky DefendLocku a třetí sluneční clony
Tak jsem si do Maxima dodělal střední sluneční clonu nad zpětné zrcátko (fotky dodám co nejdřív).Koupil jsem jí normálně v autosalónu Škoda jako na Octavii.
Při té příležitosti jsem se mrkl na přístup k zadním světlům při výměně žárovky (s křídlovejma matkama fakt pakárna - je tam málo místa a lidi jako já,co mají silnější prsty se (stejně jako já) pěkně pomordujou) a zjistil přitom příčinu,proč se levý zadní pás nenavíjel až do konce - přímo v tom "navijáku" byl překroucenej,takže tam nebylo místo na plnou dýlku pásu.Sice maličkost,ale potěšilo mě,že to nebylo na servis.
Nejpodstatnější novinkou je naskenování českého manuálu na C-maxe :
http://rapidshare.com/files/45560713/Ford_Focus_C-max_manual_CZ.pdf.html
Ve středu 20.června mi namontovali ve Varech u Charouze Defend Lock.Zámková vložka je na středovém panelu ze strany spolujezdce,takže se při zamykání a odemykání musí člověk dost naklonit,na druhou stranu je zjednodušené zamykání,a to tak,že se jenom pootočí obruba vložky proti směru hodinových ručiček a zámek sám zaskočí.Odemykání klasicky klíčem.Zamyká se při zařazené zpátečce.Nedělám si iluze,že mi takhle nikdo auto nemá šanci ukrást,ale aspoň pro ten pocit,že proti tomu člověk něco dělá...
Přidat názorDiskuse: Ford Focus C-Max 1.6 TDCi (80KW/109PS) Trend+
- Světla denního svícení 03.10.2009 06:52 xsnakex
- Světla denního svícení 02.10.2009 18:22
- Re: Světla pro denní svícení 18.09.2009 16:51 xsnakex
- Světla pro denní svícení 16.09.2009 20:09
- Re: Re: Denne svetla 03.06.2009 18:35 xsnakex
- Re: Re: Denne svetla 03.06.2009 18:31 xsnakex
- Re: Denne svetla 03.06.2009 18:28 ghotic.ghotic(new Mazlík)
- Re: Re: Denne svetla 03.06.2009 18:25 xsnakex
- Re: Denne svetla 03.06.2009 17:19
- Re: Denne svetla 03.06.2009 17:18 ghotic.ghotic(new Mazlík)
- Re: Re: Denne svetla 03.06.2009 17:13 xsnakex
- Re: Denne svetla 03.06.2009 16:46
- Re: Denne svetla 03.06.2009 16:22 ghotic.ghotic(new Mazlík)
- Re: Denne svetla 03.06.2009 16:18
- Re: Denne svetla 03.06.2009 15:33 ghotic.ghotic(new Mazlík)
- Re: Denne svetla 03.06.2009 15:20 xsnakex
- Re: Denne svetla 03.06.2009 11:22
- Denne svetla 03.06.2009 10:20
- Re: Re: Re: Re: smolař 09.10.2008 18:12 xsnakex
- Re: Re: Re: smolař 09.10.2008 17:43 preston
- Re: C-max - hluk nad 100km/h 30.09.2008 16:42 xsnakex
- C-max - hluk nad 100km/h 31.08.2008 21:32
- Re: Re: smolař 01.05.2008 10:03 xsnakex
- Re: smolař 29.04.2008 10:06 preston
- smolař 29.04.2008 04:10
- Re: BSA 264 13.04.2008 09:55 xsnakex
- BSA 264 07.04.2008 13:04 ivanhoe_s
- Re: Manuál - Pomoooooc!!! 27.03.2008 09:02
- Manuál - Pomoooooc!!! 24.03.2008 14:08
- Re: manuál 12.02.2008 06:33
Další vozy Ford Focus C-Max
-
Ford Focus C-Max (2004) Majitel: rx3333
Přidáno: 27.10.2012 310 Majitel 9.79 Uživatelé
-
Ford Focus C-Max (2005) Majitel: parkoviště
Přidáno: 24.5.2007 6210 Majitel 9.76 Uživatelé
-
Ford Focus C-Max (2005) Majitel: freeman
Přidáno: 28.4.2007 129 Majitel 9.73 Uživatelé
-
Ford Focus C-Max (2005) Majitel: parkoviště
Přidáno: 15.8.2008 3610 Majitel 9.73 Uživatelé
-
Ford Focus C-Max (2004) Majitel: parkoviště
Přidáno: 7.6.2007 399 Majitel 9.67 Uživatelé