Recenze
Porsche 911 Turbo
Technické info
Přezdívka auta Max Emanuel von Turn und Taxis Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:62000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3600 výkon [kW]: 309 kroutící moment [Nm]: 560 zrychlení 0-100 km/h [s]: 4.2 maximální rychlost [km/h]: 310 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 15 (udávaná)spotřeba naměřená:
Popis vozu
Po šesti letech jsem si na začátku září 2014 dovolil recenzi osvěžit novým videem.. Předem díky za shovívavost.. Nicméně nadávejte, lajkujte, sdílejte.. vše dle libosti! :)
Porsche je klasika. V současné době je ale nutno upřesnit, že 911 - ka je klasika. Všechny ostatní deriváty a komerční kompromisy, majitelé prominou (a veřím, že se mi na dálku sápou po krku), neuznávám. Tato ikona spatřila světla světa na začátku padesátých let 20. století. Jistě, to byl ještě předchůdce, typ 356, ale základní tvary, pro které je Porsche nezaměnitelné, už tu bylo možné vysledovat. Dále Vás nechci nuditi přepisováním historických dat, zejména poté, co byla tato tematika 31.3.2008 dopodrobna popsána na www.auto.cz.
Nu, první z entuziastů, který si Porsche tehdy mohl spolu se svým čerstvým řidičákem pořídit, letos oslaví 70ku.. I pro mě to byl odjakživa sen a postupem doby jsem se přes měřítka 1:43, 1:24, atd. dostal v roce 2004 k velikosti 1:1. Konkrétně se jedná o typ 996 Turbo. Prodejce v Mnichově mě přesvědčoval, že „echt“ vůz by měl mít navíc ještě rodokmen nebo nějakou solitérní výbavu. Hádáte správně, zcela náhodou zrovna jeden takový měl na salonu. V tomto případě se jednalo o ani ne dvouleté auto Maxe Emanuela, Prince von Turn und Taxis. Pan šlechtic si auto ve slušivé šedivé metalíze nechal dovybavit červenou kůží v interiéru. Zprvu jsem o tom nechtěl ani slyšet, ale nyní, věřte mi, se mi tato kombinace líbí velice. Tachometr ukazoval necelých 20 tis. Km.
Srdcem auta je přeplňovaný šestiválec o objemu 3.600 kubíků. Dává 420 koní a 560 Nm točivého momentu. Měl jsem v minulosti možnost pečovat ve své garáži o několik silných vozů (namátkou Sierra XR4i, Nissan 300ZX, Mitsubishi 3000GT, BMW 850i, Jaguár XKR) projet se v dalších u příležitosti předváděcích jízd (Mercedesy SL, Lamborghini Gallardo, Audi R8, Corvetty.. viz. youtube a klíčové slovo ve vyhledavači "Mikecars"), ale zážitky s Porschem nemají srovnání (asi jen s výjimkou Lamba). Je to o level vejš. Symbióza silného motoru, kvalitních, velkých brzd, podvozku s elektronikou a stálým pohonem všech kol, prostě auta léty laděného a vyladěného, dává tušit, že projížďce se pocitově nejvíc ze všeho podobá jízda ve vozíku horské dráhy.
Motor si vyžaduje 98 oktanů a olej Mobil1, tedy nejvyšší standard. Za zadní kapotou ho skoro nevidíte. Ono ve skutečnosti ani není moc co ukazovat, neb Porsche je „jen“ šestiválec. V tomto místě se omezím na první a zřejmě i poslední kritická slova na adresu těchto aut. Právě pro ten omezený počet válců a odklon od vzduchového chlazení ke kapalinovému má Porsche poněkud nevýrazný zvuk. Ono se to zlepší při akceleraci a při vyšších rychlostech na dálnici, ale přeci jen. My, co jsme odkojeni Bullitovým případem, případně když máte možnost pokochat ušní boltce desetiválci v Gallardu nebo osmiválci v Audi RS4, cítíte malý hendikep.. No, ale pak už Vás uchvátí zrychlení a pružnost, takže na Vaši malou bolístku příjde pofoukání síly uragánu. Otáčky jdou bez jakéhokoli zpoždění za plynovým pedálem, turbo zabírá odspodu a s ohromující silou. Pro ty, kteří jsou schopni sledovat kromě dění mimo vůz ještě i budíky, je plnící tlak turba zobrazen digitálně pod hlavním středovým analogovým ciferníkem. Pokud se nacházíte mimo město, sázíte tam jednu rychlost za druhou (stovka na dvojku za 4.2s) a zjišťujete, že auto má stálou tendenci pružně zrychlovat a stále Vás tlačí do sedačky. Maximálka je nad 300, jednou jedinkrát jsem to zkusil (viz. foto). Šílenost.. Přibylo pár šedivých vlasů a ruce se mi klepaly ještě druhý den. Tohle auto těžko hledá soupeře a to včetně pánů v kůži, sedlajících jen jednu stopu (i když asi ne všech, samozřejmě - to podle individuálního vztahu k riziku a k míře ochoty případně darovat své orgány).
Převodovka je v tomto autě manuální, šestistupňová, přesná. Těžko hledat nějaké další body k hodnocení. Snad jen, že jednička a zpátečka jsou velmi blízko sebe. Pokud někam parkujete a potřebujete manévrovat rychle tam a zpět, pak je to vymyšleno šikovně. Pokud se s autem teprve učíte jezdit a věnujete pozornost i dalším činnostem, může se Vám stát, že nevyrážíte směrem ku, ale od..
Podvozek. Kvatro, quattro, 4x4, allradantrieb nebo jak kdo chcete. Můžeme o tom vést diskuze, můžeme s tím i nesouhlasit, ale že pohon všech čtyř kol je to nejlepší, co Vás může na podvozku potkat, je pravda do mramoru vytesaná. A pokud ještě akceptujete elektronickou kontrolu prokluzu tím, že necháte v klidu ukazováček pravé ruky a nemačkáte čudlík, který ji vypíná, zažijete řidičskou nirvánu. Nebo alespoň pocit, který znáte z motokár. Auto neutrální, zcela pod kontrolou. Zažil jsem dvě ne úplně klidné situace, kdy jsem si sílu podvozku uvědomil. Poprvé, když jsem celkem rychle vjel do zatáčky, kde bylo po dešti nečekaně ještě mokro, ačkoli úsek před ní byl již suchý. Spolu s prachem je to situace, kterou dobře znám ze Sierry. Tehdy jsem udělal v nejbližších svodidlech dva vkusné velbloudí hrby, jak se auto roztáčelo v šílených hodinách. V Porschi jsem jen ucítil snížení výkonu a otáček motoru, a pak v pohodě a po prakticky nezměněné trajektorii pěkně ven ze zatáčky. Druhý případ byl, když jsem ve městě předjížděl kolonu tří aut po tramvajovém pásu a při přejezdu kolejí došlo k něčemu podobnému. A i tady se to opakovalo, snížený výkon, auto se srovnalo a jakmile byly známky prokluzu pryč, zase plnou silou vpřed! A to bychom se ještě dlouho museli bavit o tom, jak majitelé kvatra netrpělivě vyhlížejí sníh, na rozdíl od majitelů aut jen s jednou poháněnou nápravou..
Karoserie a interiér. Exteriér je krásný, léty prověřený a dovedený k dokonalosti. Umývat jej Vám nepůsobí pocit povinnosti, ale radosti. Turbo má od běžné 911 ještě několik specifických designových prvků. Přední nárazník se spoilerem zaujme asi nejméně (mnozí se pouští v hodnocení přímo do kritiky, ale je to prostě typický prvek pro řadu 996), pak ale přichází rozšířené přední blatníky, ještě bachratější zadní blatníky s nepřehlédnutelným přídavným sání vzduchu do motoru a nejhezčí odlišnost od základního modelu – zadní vysouvací křídlo a zvětšené zadní světlomety. Mám takovou lehce důvěrnou příhodu, važící se k exteriéru. Kdo se nechce nechat unášet na vlně sentimentu, nechť přeskočí na další odstavec.. Viděl jsem před časem ve zpětném zrcátku, stojíc na červené na křižovatce, za sebou v řadě osobák, který řídila paní o generaci starší, nežli jsem já, odhadem po šedesátce. Očividně si vyměňovala názory s vedle sedící spolujezdkyní, kterou jsem tipoval na její maminku. A v tom koukám, že ta starší dáma zvedla obě ruce před sebe, dlaněmi dolů, ukazováčky vedle sebe, a pak je nechala ve dvou vlnkách, vzdalujíc je nejdřív od sebe, zase klesnout dolů. Ona na dálku opisovala siluetu kabiny a mohutných blatníků mého auta! Měl jsem moc hezký pocit z toho, že to, co někdo má jen za prostředek pro dopravu z místa na místo, dovede u jiných probudit emoce, napříč generacemi, a navíc u žen, které by tomu, dle názoru nás mužů, vůbec neměly rozumět!
Zpět k tematu. Interiér. Uvnitř je auto řešeno ergonomicky, zdařile. Musím uznat, že nová verze Turba - 997, která přišla na trh vloni, je řešena moderněji a vypadá asi i lépe, než ta předešlá 996. Ale jednak je to věc názoru a za druhé, pokud máte výkonné auto, pak je interiér věc sice důležitá, ale podružná..
A na závěr ještě ke spolehlivosti, k provozním nákladům a k servisu. Statistiky TUV uvádějí, že 911ka čím je starší, tím je spolehlivější (relativně - v porovnání k ostatním autům). Moje zkušenost? Za čtyři roky, co jezdím, jsem vyměňoval akumulátor se zkratovaným článkem (výměna proběhla bezplatně v rámci 1-leté záruky, poskytované celosvětově na auta z programu Porsche – ojeté vozy od oficiálního dealera) a dále pak dvě žárovky parkovacích světel, kus za 87 korun.. Vypadá to příliš hezky na to, aby to byla celá pravda. Další peníze dáte v originálním servisu, samozřejmě pokud jste zodpovědní a nechcete se pokusit ušetřit v neoriginálním. V mém případě to byla Vídeň, Praha a teď už i Brno. Ale na druhou stranu, velká prohlídka auta (40 tis. Km) spojená s výměnou oleje (12 litrů!), svíček, filtrů, diagnostiky, atd. Vás příjde na 27 tisíc. S ohledem na pořizovací cenu auta to zas není takový ranec. Já se navíc dozvěděl, že s výměnou brzdových kotoučů, destiček a výfuku si dalších 40 tis. Km nemusím dělat starosti. Opotřebení je v současnosti pouze na 50ti procentech.. Pokud někoho zajímají zkušenosti se spotřebou, pak je to věc individuální, závislá na druhu jízdy. Ve sportovním režimu 15 až 20, ale při ustálené jízdě na dálnici podle předpisů se dostanete i pod 10 litrů. To se Vám ale nestane moc často. Pokušení ovládající pravou nohu je totiž příliš velké!! Pokud jde o olej, byl jsem připraven na podstatně horší hodnoty, než reálných cca. 0.4 litru na 1.000 km.
Dalším příjemným momentem je poprodejní péče, kdy jste informováni o nových modelech, zváni na předváděcí jízdy, případně si můžete zaplatit cca. Týdenní tréninkový kurz jízdy na sněhu ve Finsku.
Na závěr bych rád ještě zmínil jeden článek jistého tuzemského denníku v letošním roce. Týkal se zpochybňování čelných příček 911ky v testech spolehlivosti aut v rámci měření TUV s poukazem na to, že majitelé těchto aut s nimi moc nenajezdí. Možná na tom něco je, u mě a mnoha dalších kolegů nikoliv. Každopádně ale platí, že ten, kdo si podobný sporťák kupuje, jej hodlá provozovat v podmínkách, pro které je vůz určen. Takže většina života takového auta probíhá ve sportovním režimu jízdy, ve vysokých rychlostech a otáčkách motoru, za neustálého brždění a zrychlování jak dopředného na rovině, tak příčného v zatáčkách. A to jsou režimy, které pro auto rozhodně přívětivé moc nejsou. Takže pokud v nich uspějí tak, jako legendární 911ky, pak jim jejich místo bez jakéhokoli zpochybňování patří. Co říkáte?!
Silné stránky
Dynamika jízdy, brzdy, podvozek, spolehlivost, image
Slabé stránky
zvuk motoru v nízkých otáčkách
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
minimum poruch - viz. článek. Servis drahý, ale bez jakýchkoli připomínek
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
autosalon - i při prodeji ojetého vozu se Vám dostane přístupu a komfortu jako v případě nákupu vozu nového. Vzorná je poprodejní péče a informace o novinkách zasílané prostřednictvím specializovaného magazínu..
Novinky v recenzi
Nové VIDEO!
Z úplně jiných důvodů jsme s kámošem natáčeli jakési sentimentální video. V jedné jeho polovině si ale zahrálo moje Porsche, tak proč to nakonec nedat sem na MACZ.. Přeji ostrý obraz, dobrý zvuk a taky.. shovívavost při sledování.. :)
https://www.youtube.com/watch?v=YSeTLH0AK0E&list=UUJIciRPvmXq-qPGEUOeldaQ
Výročí
Dnes, na den přesně, jsme spolu 10 let! Najeto 45.000 bezporuchových kilometrů.. Zde tedy němečtí soudruzi chybu neudělali.. :)
Olej Mobil1 0W-40
nevím jak ostatní, ale já jsem teprve teď přišel na to, že Mobil1 přestal svůj olej 0W-40 označovat dodatkovou specifikací "Protection Formula" a přešel na termín "New Life". Jakmile jsem měl od Porsche potvrzeno, že se po stránce složení jedná o totožný výrobek, objednal jsem.. a byl jsem překvapen podruhé..! V současné době lze tento špičkový olej koupit za cenu 199 Kč za litr!!
Pirelli 295/30/18
u kamoše jsem koupil zánovní Pirellky, 2.000 Kč / ks. Předchozí, které jsem kupoval 5.12.2007, mi tedy vydržely téměř 5 let.. Inu, pozérské ježdění se sice neslučuje s obrazem Porsche efektně se ztrácejícího v oblacích kouře ze spálené gumy, zato je však o "něco" efektivnější.. :))
výměna brzdových destiček
Na oslavu 60.000 ujetých kilometrů mi Board computer dal nemilý dárek. Nesmlouvavě mi oznamil, že život původních destiček se chýlí ke konci. I tak je příjemné, že vydržely 8 let a 40.000 km. Inu, když moc nebrzdíte.. :) Nechal jsem si udělat kalkulaci kompletní výměny v Porsche Brno a u Vonka Racing. Nabídky byly následující: PB 18.850, Vonka 20.000. Po zvážení obou cifer jsem opět zajel do HuFi za panem Hurtíkem. Zadní desky se mu jevily ještě obstojně, takže jsme je ještě nechali bez výměny. Předek jsme udělali hned (TEXTAR - viz. foto), tam opravdu nebylo na co čekat. Výsledná cena je 3.400 Kč s tím, že "zadek" bude levnější. Závěr si udělejte sami.. Fotodokumentaci vkládám pod BMW, tady na Porschi mi to stále hlásí, že není pro nové foto místo..
porucha stahování řidičova okna II
tak ne, po dnešku vím, že není chyba v mikrospínači, ale že je nutno objednat a vyměnit celý zámek dveří. Touto operací jsem pověřil pana Hurtíka z HuFi Racing. Přijel až do mé garáže, zámek vyměnil k mé úplné spokojenosti a účet zní: 3.500 Kč za materiál a práci. Velmi přjemná suma na to, co jsem s obavami očekával..
porucha stahování řidičova okna
po sedmiletém používání a téměř desetiletém jubileu od data výroby mého Turba se objevila první porucha. Boční okno (jedná se o řidičovu stranu) má při správné funkci po otevření, resp. poté, co sáhnete na kliku, zajet cca o 10 mm do dveří. A tak zůstat po celou dobu až do opětovného zavření. Jakmile dojde k úplnému přivření dveři, okno má povyjet zpět do horní úvratě a kompletně dveře utěsnit. Porucha se projevuje tím, že se okno zasune pouze při manipulaci s klikou a pak se po otevření dveří předčasně navrací do horní úvratě. Není pak možné dveře zabouchnout. Chyba je zřejmě ve dveřním mikrospínači. Problemem bude, že mikrospínač je součástí celého zámku, takže haléřová položka bude stát pár tisíc. Čili mikrospínač za makro cenu.. :)) o výsledku (potvrzení závady a cena opravy) budu informovat
Kleine Wartung
jak jsem psal v minulé novince, absolvoval jsem "malou" prohlídku auta, která připadá na 60.000 km (u mě o něco dříve - při 58.000, přišla totiž ke slovu "časová" preference prohlídky pro relativně malý nájezd kilometrů). Olej Mobil1 0W-40 jsem si objednal na netu (cena 440 za litr vers. 930 v servisu). Uplatnil jsem dále jednak benefitní kartu "servis klinik" (kredit na servisní práce do výše 2.700 vč. DPH) a rovněž kartu z "youngtimer programu" pro auta 7 let a starší. O této eventualitě se více dočtete na strankách Porsche Praha, ve zkratce - podstatně nižší hodinová sazba servisních prací a 20% sleva na originální díly.
Celkové náklady po započtení všech slev byly následující (vč. DPH):
olej 9 litrů
3.960,-
olejový filtr, šrouby, práce, prohlídka, diagnostika, zk. jízda
1.835,-
dohromady
5.795,-
Délka prohlídky nepřesáhla dvě hodiny. Na auto čekáte ve společnosti sympatického personálu a malého občerstvení (myšleno z gastronomického pohledu).. :)
Grosse Wartung - Velká prohlídka
v poslední době jsem tady, lokálně, i mimo MACZ drobným dílem přispěl k rozšíření řad hrdých majitelů 911ek. Pro další případné zájemce, kteří nad podobným krokem třeba ještě váhají, přináším informace týkající se zejména vyčíslení nákladů servisních prohlídek na takovémto autě (detaily o přesném seznamu úkonů najdete na internetu nebo Vám je zašle servis na vyžádání).
Začnu velkým servisem, který jsem absolvoval v lednu 2007 v Porsche Praha. Celková částka vč. DPH byla 27.342,- Kč
Jen pro úplnost, "velký" servis je nutný u 40.000, 80.000, 120.000 km atd.
Motivem pro mou dnešní "novinkovou" publikační činnost je fakt, že stav kilometrů na mém autě je na dohled hranici 60.000 km a tím se tedy blíží "malý" servis, o jehož průběhu a ceně Vás budu informovat koncem měsíce. Každopádně už teď vím, že to budou náklady, které rozmetají Ricardův mýtus o tom, že kdo si koupí opici, musí mít i na banány.. :)) :))
Přední pneu a STK
jéé, já úplně zapomněl připsat do novinek, že jsem v pátek konečně přistoupil k výměně předních "textilních" kol (najeto 36.000 km) za nová, pryžová, Pirelli P Zero 235/40/18. Nu, a hnedle jsem to také spojil s absolvováním STK. Auto jsem po delší době i umyl, takže průjezd linkou na TK byl jen formalitou. Tak jako u každého nového auta.. :))
Defekt na pravém zadním kole
dnes se mi "podaril" druhy nejhorsi defekt v mem zivote na prave zadni pneu 295/35. Uprostred běhounu mi gumu prorizl kamen, celkova velikost otvoru na delku je asi 15 mm..
na netu jsem nasel mozny zpusob odstraneni defektu opravnou vložkou - tzv. "hříbkem" (vlepuje se zevnitr pneu po demontazi gumy). Mate s tim nekdo zkusenosti?? Predem diky za zpravu
Lak a zkušenosti s provozem
Zjišťuji, že jsem "Novinky" v záplavě všech prohlášení a informací organizačního charakteru dlouho neobohatil o zkušenosti s provozem samotného auta. Čili tomu učiním přítrž ve dvou odstavcích..
1. pro zájemce o ojeté P 996 mám doplnění informace z recenze, která se týkala mé spokojenosti zejména se spolehlivostí a s nízkými servisními náklady této značky. Za rok a půl od uvedení recenze se objevily jen tři malé pižky na kráse tohoto tvrzení - objevuje se (několikrát za rok) hláška o chybě vysouvání zadního spojleru, ač funguje bezvadně. Přepínač světel z parkovacích na potkávací zlobí, musí se s ním otočit poměrně razantně, aby k rozsvícení xenonů skutečně došlo, nicméně pak už zase fungují bez problémů. A za třetí, pokud natankujete do prázdné nádrže méně, než cca 20 litrů paliva, plovák a palubní počítač tento fakt nezaznamenají a stále hlásí kritický nedostatek paliva s nulovou dojezdovou vzdáleností.
2. jak vyplynulo z fotodokumentace posledních dní, rozhodl jsem se k dlouho odkládanému kroku a přistoupil jsem k přelakování předního nárazníku. Jak jsem již avizoval, auto, ač je striktně používáno jen ve fetišisticko-masírkovském režimu Kavárenského povaleče s velkým "K", mělo kupodivu velmi oprýskaný čumák, prý od kamínků. Neumím si to vysvětlit, ale s ohledem na použití auta jsou na vině snad spíš ony kramflíčky, jak jsme se o nich bavili v několika akademicko-pornografických diskuzích. Ono je to jedno, jednalo se prostě o holý a neestetický fakt, objektivně podložený štítivými pohledy brňanů. Také počet dětí, fotících si mé auto, v mých pečlivě vedených statistikách začal "padat" jako podzimní listí pod 50 denně. Rozhodl jsem se tedy k rychlému jednání. Počty, respektive neklesající součty, jsou totiž pro můj život a duševní zdraví velmi důležitým faktorem.
Turbo bylo předáno k nápravě neúnosných poměrů do Porsche Brno. Během týdne mi sundali nárazník a já mezitím získal pár dnů času na výběr barvy. Nabízela se samozřejmě nenápaditá, až otrocká idea použít stejný lak, jako byl původní, a já to dlouho z pohodlnosti preferoval. Nakonec jsem ale po dohodě s odborníkem nejpovolanějším, t.j. s majitelem kavárny, kde trávím většinu svého volného času, vybral z koncernových barev tu nejlepší. Jedná se o poměrně velmi podobnou tzv. Capuccino metalízu, která je jinak tolik populární u koncernových kolegyň, Octávií.. a já teď, co už je auto zpět v garáži, věřím, že děti a i řada dospělých, ve kterých rysy malých dětí poznávám, se zase chopí mobilů, či foťáků, a s tím svým prostým, nezáludným úsměvem si zase najdou k mému Turbu cestu, zase jej začnou fotit v dostatečném počtu a že zase budeme kamarády :))
Prohlášení
Na posledním srazu v Bratislavě dne 30. května t.r. se sešli, spolu s dalšími nezařazenými sympatizanty, také lídři dvou významných skupin při MACZ. Pro názorovou blízkost a respektování identických modelů chování došli k předběžnému závěru, že pro svou další identifikaci nebudou dále používat dvou rozdílných názvů klubů, ale že se dobrovolně sloučí do klubu jediného..
S platností od dnešního dne tedy s radostí oznamujeme, že se
KaaTeam
a
Rib Scanners Golden Club
slučují do jediné entity s označením
RSKa (čtěte ereska)
Zároveň v tento významný den nevyhlašuji soutěž o 10.000 příspěvek na mém diskuzním fóru. Toto časově se kryjící jubileum nechť je věnováno a spojováno s dnem vzniku našeho sloučení!!
TRAMTADADÁ, vítězem soutěže o 1000 příspěvek v diskuzi se dle oficiálního počítadla stává a výhercem hlavní a jediné výhry je:
D A D Á N E K
gratulujeme!!
Katalog zboží a služeb Supermiketu není z nejobsáhlejších, přesněji, obsahuje jen dvě položky:
- projížďka na sedadle spolujezdce v 911 Turbo na 1 hodinu včetně instruktáže dravé a bezohledné jízdy
..... 1.000 korun českych Supermikových
- projížďka na sedadle řidiče v 911 Turbo na 1 hodinu včetně instruktáže ohledně cen nahradních dílů
..... 100.000 korun českych Supermikových
splatno v Brně za pekného počasí
podepsán Supermike
HLAVNÍ, přesneji jediná, VÝHRA v soutěži o TISÍCÍ příspěvěk v diskuzi..
Vážení! V případe pětistého příspěvku jsem přislíbil jako výhru model Fiatu 500 v měřítku 1:500, ale bohužel jsem jej omylem vdechl. Takže cena nebyla předána.
V případě tisícího příspěvku to bude jiné. Výherce se může těšit na jednu bankovku v hodnotě jeden tisíc korun supermikových. Tento značný obnos pak může dotyčný šťastlivec směnit ve specializovaném SUPERMIKETU. Katalog zboží resp. služeb mohu na požádáni zveřejnit. Tedy, po skončení soutěže.
tak, malá změna. Vaše "gramotnost" v oblasti počítačů a informačních technologií je o mooooc vyšší, než jsem předpokládal (soudil jsem dle sebe..), někteří z Vás již sami odhalili druhou část na youtube. Nuže, vlastně, proč to komplikovat s nějakým odkládaným oficiálním zveřejňováním, pro pokračování videa můžete použít tento odkaz:
http://www.youtube.com/watch?v=4JBuksQU5aw
abych předešel případným poznámkám k jedné scéně ke konci videa, prohlašuji, že fetišista typu Fero Fuko (viz. postava v jednom českým filmu) nejsem. Jak jsem již předesílal, video totiž mělo původně jiné určení, než pro MACZ, a tak hlazení mého auta má jistou ironickou souvislost s jinou mou tvorbou (brzy rovněž na Youtube..)
VIDEO.. vážení a milí. Jak jsem některé z Vás v chatu lákal na video, tak už je to tu. Mám ale lehký problem. Původní video, které má za cíl vzpomenout na všechny mé osudové vozy od mých řidičských začátků po současnost (mezi prvním a zatím posledním autem zeje propast neuvěřitelných 26 let), má celkem 12 minut. Jediné médium, které mám v tuto chvíli k dispozici pro zvěřejnění, a sice youtube, ale zatím neumožňuje prezentaci takhle dlouhé sekvence (max. 10 minut..), takže bylo nutné rozetnout video na dvě poloviny. Dostávám se do mírně schizofrenní situace, protože předmětné Porsche, jako moje poslední auto, je pochopitelně v druhé polovině, ale logicky a chronologicky bych Vám rád ukázal nejdřív tu část první, která ovšem s Porschem nemá nic společného. Tak doufám, že to pochopíte a že budete souhlasit s tím, že po několika dnech, kdy bude k vidění první část (a která může sloužit jako předkrm před hlavním chodem), umístím za článek část druhou.. Ještě dovětek ke kvalitě. Právě pro větší objem dat je video hodně komprimované, t.j. rozmazané. Kdyby se stala ta příjemná věc, že by se někdo z Vás chtěl ještě znovu podívat na originální a tudíž kvalitnější verzi, mohu Vám ji předvést na některém ze srazů na svém noťasu.. Tak, dobrý obraz a zvuk!
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Porsche 911 Turbo
- Re: Výročí 12.05.2014 20:30 šmoula nešika
- Re: Výročí 12.05.2014 20:23 s-mike (RSKa)
- Výročí 12.05.2014 17:23 šmoula nešika
- Re: UŽ JSTE HLASOVALI V PETICI ZA FERDINANDA??? 12.01.2014 17:58 samael
- Re: UŽ JSTE HLASOVALI V PETICI ZA FERDINANDA??? 29.11.2013 18:20 Dylan McKay
- Re: UŽ JSTE HLASOVALI V PETICI ZA FERDINANDA??? 29.11.2013 17:17 s-mike (RSKa)
- Re: UŽ JSTE HLASOVALI V PETICI ZA FERDINANDA??? 29.11.2013 17:10 Dylan McKay
- UŽ JSTE HLASOVALI V PETICI ZA FERDINANDA??? 29.11.2013 16:23 s-mike (RSKa)
- Re: Porsche :-) 17.11.2013 10:06 s-mike (RSKa)
- Porsche :-) 16.11.2013 18:48 soreljulien
- Porsche 16.11.2013 18:46 soreljulien
- Stahovačka 16.09.2013 22:42 Prometheus3000
- Re: Legenda 29.05.2013 11:53 s-mike (RSKa)
- Legenda 29.05.2013 02:24 Milos330
- Legenda 29.05.2013 02:19 Milos330
- Re: Cadillac ATS 23.05.2013 13:45 Barrichello
- Re: Cadillac ATS 23.05.2013 12:18 mirro007black
- Re: Cadillac ATS 08.12.2012 16:48 Novic (Porsche team/GT-R team)
- Cadillac ATS 30.11.2012 20:15 Novic (Porsche team/GT-R team)
- Re: hudba z filmu 23.04.2012 17:57 ub
- Re: video 11.01.2012 17:57 s-mike (RSKa)
- video 11.01.2012 13:45 Mireon
- hudba z filmu 01.01.2012 11:25 Dylan McKay
- Re: Paráda 28.12.2011 08:50 Mireon
- Re: Paráda 27.12.2011 09:02 s-mike (RSKa)
- Paráda 27.12.2011 08:43 Mireon
- Re: něco pro příznivce HDR 22.12.2011 15:53 Dylan McKay
- Re: něco pro příznivce HDR 22.12.2011 14:10 s-mike (RSKa)
- Re: něco pro příznivce HDR 22.12.2011 09:53 ypsilon
- Re: něco pro příznivce HDR 22.12.2011 07:57 Dylan McKay
Další vozy Porsche 911
-
Porsche 911 (2002) Majitel: Saku
Přidáno: 12.7.2014 69 Majitel 7.56 Uživatelé
-
Porsche 911 (1998) Majitel: TGreat
Přidáno: 22.6.2018 1610 Majitel 0.00 Uživatelé
-
Porsche 911 (2005) Majitel: Dylan McKay
Přidáno: 7.8.2010 991510 Majitel 9.98 Uživatelé
-
Porsche 911 (2009) Majitel: concorde
Přidáno: 24.3.2011 10110 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Porsche 911 (2013) Majitel: LP911991
Přidáno: 6.4.2014 2510 Majitel 9.90 Uživatelé