Recenze

9 Majitel

Suzuki Ignis

9.15 Uživatelé

Hodnoceno: 154× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Suzuki Ignis, foto 1 Suzuki Ignis, foto 2 Suzuki Ignis, foto 3 Suzuki Ignis, foto 4 Suzuki Ignis, foto 5 Suzuki Ignis, foto 5 Suzuki Ignis, foto 5 Suzuki Ignis, foto 6
Suzuki Ignis, foto 7 Suzuki Ignis, foto 8 Suzuki Ignis, foto 9 Suzuki Ignis, foto 10 Suzuki Ignis, foto 11 Suzuki Ignis, foto 12 Suzuki Ignis, foto 13 Suzuki Ignis, foto 14 Suzuki Ignis, foto 15 Suzuki Ignis, foto 16 Suzuki Ignis, foto 17 Suzuki Ignis, foto 18 Suzuki Ignis, foto 19 Suzuki Ignis, foto 20 Suzuki Ignis, foto 21 Suzuki Ignis, foto 22 Suzuki Ignis, foto 23 Suzuki Ignis, foto 24 Suzuki Ignis, foto 25 Suzuki Ignis, foto 26 Suzuki Ignis, foto 27 Suzuki Ignis, foto 28 Suzuki Ignis, foto 29 Suzuki Ignis, foto 30 Suzuki Ignis, foto 31 Suzuki Ignis, foto 32 Suzuki Ignis, foto 33 Suzuki Ignis, foto 34 Suzuki Ignis, foto 35 Suzuki Ignis, foto 38 Suzuki Ignis, foto 39 Suzuki Ignis, foto 40 Suzuki Ignis, foto 41 Suzuki Ignis, foto 42 Suzuki Ignis, foto 43 Suzuki Ignis, foto 44 Suzuki Ignis, foto 45 Suzuki Ignis, foto 46 Suzuki Ignis, foto 47 Suzuki Ignis, foto 48 Suzuki Ignis, foto 49 Suzuki Ignis, foto 50 Suzuki Ignis, foto 51 Suzuki Ignis, foto 52 Suzuki Ignis, foto 53
 

Technické info

Přezdívka auta Suzuki Ignis Rok výroby 2006 Koupeno nové palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1328 výkon [kW]: 69 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.5 maximální rychlost [km/h]: 160 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 zavazadlový prostor [l]: 236 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.7

Popis vozu

V rodině vlastníme dva Ignísky. Jeden (stříbrný) ve verzi 1.3 GA a druhý (modrý) 1.3 GL.
Verze GA je základní model,který narozdíl od GL normálně nemá: digitální info. displej, zrcátko ve sluneční cloně spolujezdce, výškově stavitelné sedadlo řidiče, schránku na brýle u spolujezdce, kožený potah řadící páky, elektrické ovládání předních oken, centrální zamykání a střešní lyžiny. Tento vůz má navíc za připlatek centrál s dálk. ovl.
Verze GL se liší od nejvyšší verze GL AC v tom, že nemá: klimatizaci. Základní vybava obsahuje airbag řidiče a spolujezdce, ABS a EBD, posilovač řízení a potom podle stupně výbavy.
Jinak samozřejmě, že se tento vůz dělá i v provedení 4x4, ale to je již taky za jinačí peníz, krom toho bychom to ani nevyužili.

Tento model od Suzuki budí dojem velkého SUV, přitom velkým SUV není. Motor 1.3 VVT s výkonem 69 kW/94 k z něho činí malou raketu.
Vyráběno je v maďarském městě Esztergomu.
První generace tohoto automobilu byla zatížena poměrně vysokou cenou. S příchodem této druhé generace tento problém zmizel, jelikož se již vyrábí v Madˇarsku.
Dá se říci, že je to automobil, který klame tělem. Při pohledu z větší dálky působí jako masivní SUV. Ovšem při bližším pohledumohutnost mizí.
Tento vůz zcela bez pochyb patří do tzv. B segmentu, kde se především od svých konkurentů liší svoji vyšší světlou výškou a stavbou karoserie. Snad jediným jeho konkurentem je Fiat Panda SUV.
Ignis je standartně postaven na 14palcových kolech.
Co se týče bezpečnosti-výsledky testu bohužel nejsou k dispozici, ale předpokládám, že to bude kolem 3 hvězdiček.
Co se týče interiéru, tak zde vyniká především zajimavá palubní deska tvořená dvoubarevnými plasty-škoda, raději bych jednobarevné.
Je vyrobena z hodně tvrdých plastů-ty ovšem nejsou na dotek nijak nepříjemné-tomu odpovídá i cena:)Ignis disponuje palubním počítačem, který bohužel zaznamenává pouze okamžitou spotřebu a venkovní teplotu. Na palubní desce určitě nejvíce zaujme rychloměr s otáčkoměrem, které jsou vsazeny zvláštˇdo dvou stříbrných tubusů-s trochou nadsázky připomínají Alfu, či Mazdu 3 a další.
Sedadla jsou tvrdá se špatným bočním vedením.Mají vyšší posez, což zvyšuje výhled z vozu. Zadní lavice je posazena o něco výše, než přední řada-osoby s vyšší tělesnou výškou by mohli narazitna problém:(
CO se týče prostoru na odkládání, je na tom Ignis průměrně, do dveří se dokonce vejde i 1,5 litrová lahev.
Do Ignisu se bez problemu vměstná 5 osob, ovšem pohodlně se zde uvelebí 4 cestující.
Základní hodnota zavazadlového prostoru činí 236l, po sklopení zadních sedadel, dělených v poměru 3:2 vzroste objem na 1145 l.
Ignísek se hodí jak na silnici, tak i do lehčího terénu. Podvozek má vzpěry McPherson vpředu a vlečnou nápravu vzadu. Podvozek je tedy docela citlivý na nerovnosti.
Myslím, žš jedíným konkurentem k tomuto auti je cenově Ford Fusion. Osobní názor: Fusionu jezdí plná pr..., je to dobré auto - kvalitní a za rozumnou cenu. Co mi ale opravdu vadí, že jich už jezdí opravdu hodně - jen na naší ulici máme tři. Osobně jsem se v něm vezl, opravdu má oproti Ignískovi téměř ve všem navrh, ovšem v tom, co auto dělá autem - NENE!!! (Ted´beru v potaz Ford´áckou 1.4)Motor jednoznačně výtězí u Igníska - až je to neuvěřitelný, jak je to živý!!!Rize osobní názor - designem se mi více zamlouvá Suzuka (hlavně zadní a boční část)/Fordka (líbí se mi ze předu, co ale nesnesu je zadní část).

Silné stránky

plusy: velmi živý motor-auto akceleruje zejména v oblasti 3 000 otáček , vyšší světlá výška, slušná základní výbava, regulace podsvícení palubní desky,dobrá svítivost světel,v zimně- rychlé zahřátí motoru, auto budí zájem pozornosti
S tímto autem je doslova radost předjíždět

Slabé stránky

mínusy: tvrdý podvozek, mnohdy vyšší spotřeba, tuhé řazení, šptané boční vedení u sedaček, u verze GA nevyskytující se střešní lyžiny a
elektrické stahování předních oken,
u verze GL nesmyslný údaj okamžité spotřeby místo průměrné spotřeby a možná pouze vkusně působící vestavěné rádio na CD-to bylo okamžitě vyměněno za radio s CD na MP3.
Dále bych řekl, že přední dveře by mohly mít větší úhel otevření,
nedostatečná antikorozní ochrana podvozku-nátěr byl opravdu nutný!,sklápění zadních sedadel-při složení se vytvoří schodek,
nemožnost jakékoliv úrovně nastavení volantu, snad možná příliš u sebe pedály
Ovšem všechno to sou pouze maličkosti, které se dají přehlédnout. Motor a praktické využití tohodle vozidla vše vynahrazují.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

u verze GA jdou hůře zavírat spolujezdcovy dveře-věc reklamace, jinak žádné problémy - problém vyřešen, ovšem lidém neznalým to dělá stále problém - nechápu??

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

prodejna CanoCar v Brně-Bohunicích, velmi ochotní, bezproblémové jednaní,...

 

Novinky v recenzi

18.7.2008 00:00

Po nějaké době přidávám nová fota z mé letní dovolené ve Vysokých Taurách v Rakousku. Auto jsem opravdu nešetřil - vyjelo opravdu všechno :) Nadmíru spokojen

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Suzuki Ignis

Další vozy značky Suzuki



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

Až na jedno selhání dálkového ovládání centrálu OK!

praktičnost
10

Jo, velikostně optimální s vyšší světlou výškou. Co více chtít:)

prostornost
8
jízdní vlastnosti
8

Má to posilovač, ABS a EBD, tak snad jo:)

jízdní komfort
7

Až na ty přední sedačky v pohodě, snad jen docela výrazný aerodynamický hluk při rychlosti nad 150km/h (ale to mě opravdu netíží)

provozní náklady
9

Normálka...

náhradní díly
0

Nevím, co říci. Zatím jsem žadné nekupoval, ale co jsem slyšel, tak prý docela cenově mastný.

výkon motoru
10

Nemá chybu, zatím každý žasl. Prostě paráda!!! Předjíždět se dá:)

spotřeba
8

K poměru výkonu uspokojivá.

hlučnost motoru
7

Japonský vysokootáčkový (VVT),takže hlučnější, ale přiměřeně.

kvalita sedadel
4

To je věc, která mě opravdu hodně mrzí - sedačky mají mizerné boční vedení, to musím bohužel přiznat. Jinak spokojenost: sklon zadních dělených opěráků se dá štelovat/sedák se zklopit nedá vůbec.

brzdy
7

Dostačující, nikdy nebyl problém.

zavazadlový prostor
7

Přiměřený k velikosti auta (ovšem poněkud mělký). Vypínatelná lampička nad kufrem (v případě vyjmutí plata nemá chybu).






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…