Recenze
Technické info
Přezdívka auta Klementýna Rok výroby 1997 Koupeno ojeté najeto [km]:160000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 5 objem [cm3]: 1781 výkon [kW]: 92 kroutící moment [Nm]: 173 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10.9 maximální rychlost [km/h]: 201 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 528 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9.6
Popis vozu
Ojetá (75000 km) oktávka koupená v době, kdy jsem ještě o autech nic nevěděl.
Silné stránky
V době koupení poměrně solidní motor, který šel svižně už od středních otáček. V roce výroby to byl nejsilnější motor a výbava, které oktávka měla, dnes je to spíš rarita. Motor smotný je bezporuchový. I když je to liftback, dá se v tom odvést i psací stůl.
Slabé stránky
Raritní motor, který dřív pěkně táhnul dnes netáhne vůbec, ale pořád žere asi 9.5 litru. Prodejní hodnota auta minimální, motor sice jede, ale vše ostatní na autě se kazí, člověk by řekl, že se kazí jen zbytečnosti, ale je jich tolik že je to neúnosné furt nechat opravovat.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Stručný výčet závad: Časté výměny zadních žárovek. Zavírání všech oken pokaženo. Bylo nutné vyměnit všechny zámky, protože je otevře každý kluk se šroubovákem. Špatně těsní střešní okno. Prakticky obden svítí kontrolka nefunkčního ABS, těžko říct, jestli je to jen čidlo, když to nechám spravit, tak do druhého dne se to projeví znovu. Zadrhla se konzole ovládájící stěrače, v dešti mě to nepotěšilo. Špatně se do DIN prostoru instaluje autorádio, je tam srašně málo místa na kabeláž. Schránka před spolujezdcem se samovolně otevírá. Poutko na snadnější zavírání kufru se urhlo jakmile jsem na něj šáhnul, nahrdil jsem ho silnějším provazem. Panty od předních dveří se prověsily tak moc až je bylo potřeba vyměnit. Kolem stěračů zatéká do ventilace, pochopitelně se pak extrémně mlží přední sklo. Voda pak protéká až do prostoru před spolujezdcem. Přední hlavové opěky drží v určené výšce pouze "na dobré slovo". Při řazení lichých rychlostních stupňů (1,3,5) se špatně trefuje do určených drah. Občasné problémy s imobilizérem při startování.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Do autosalonu Araver už nikdy nepojedu, neudělali to co jsem po nich chtěl, ale uděli spoustu jiných věcí, něteré z nich špatně, takže jsem pak byl překvapený, že mě garanční prohlídka stála 17000 Kč, poté jsem na garančky rezignoval, protože auto je stejně velmi často v servisu kvůli jiným poruchám.
Přidat názorDiskuse: Škoda Octavia 1.8 20V SLX
- Re: Re: Hóóóóóódně špatně jsi natrefil. 11.04.2009 19:09 Koudy_cz
- 1.8 04.02.2009 15:01 Stejsn
- juuu 17.09.2007 18:57
- Re: Hóóóóóódně špatně jsi natrefil. 20.05.2007 19:01 mitak
- Re: Hondotenie 20.05.2007 18:52 mitak
- Hondotenie 20.05.2007 16:44 2.0VTEC
- Re: Hóóóóóódně špatně jsi natrefil. 20.05.2007 13:19
- Hóóóóóódně špatně jsi natrefil. 01.05.2007 18:25
Další vozy Škoda Octavia
-
Škoda Octavia (2003) Majitel: whodunit
Přidáno: 8.4.2017 68 Majitel 9.95 Uživatelé
-
Škoda Octavia (2002) Majitel: Matheas Ropak
Přidáno: 25.4.2009 9688 Majitel 9.93 Uživatelé
-
Škoda Octavia (2002) Majitel: talio2
Přidáno: 18.6.2008 59710 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Octavia (2009) Majitel: parkoviště
Přidáno: 21.1.2010 738 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Škoda Octavia (2001) Majitel: parkoviště
Přidáno: 22.4.2008 17510 Majitel 9.92 Uživatelé