Recenze
Technické info
Přezdívka auta Audi S6 Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:188000 palivo: benzin počet válců: 8 počet ventilů na válec: 5 objem [cm3]: 4172 výkon [kW]: 250 kroutící moment [Nm]: 419 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 5 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 456 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 14.6
Popis vozu
Jedná se o poslední S6 této generace, vyrobená koncem roku 2004. Bez jakýchkoliv zásahů tunerů apod.
100% originál.
Co se týče motoru, tak se dá shrnout jedním slovem: ,,Paráda!"
Jako vážně, zvuk V8 je kultivovaný, ale krásně dunivý, při ,,tůrování" sebou začne kývat jak podrážděný býk.
Na jízdu si volíte D, nebo D se sekvenčním řazením buď na páce, ale raději na pádlech pod volantem a nebo pak automatický režim Sport (automat řadí ve vyšších otáčkách). S řazením F1 je to parádní automat, jinak má svoje mouchy samozřejmě. Není to sportovní vůz, je to rodinná limuzína se sportovním duchem a silným motorem. Takže můžete jet úplně v klidu a když potřebujete, chcete, tak víte že se splaší 340 koní a hodí vás do sedačky (při předjíždění víte, co si můžete dovolit).
Je to auto na dlouhé trasy, rychlé přesuny a občasné sešlápnutí
Na okresky a serpentiny si musíte vybrat něco jiného
Jsem 3. majitel, v roce 2006 bylo auto dovezeno z Německa s nájezdem kolem 50tis km, poté bylo 14let u jednoho majitele i řidiče, který se o něj řádně staral. I díky tomu vím o autě skoro vše za jeho 14let v ČR. Nikdy nebylo bouráno. Má samozřejmě spoustu oděrek z provozu a i se najde začínající rez, ale to jen na místech, kde došlo k narušení laku (kamínky, vrypy apod.).
Rozvody dělány při nějakých 165tis km.
Sedačky jsou nepotrhané, vzadu skoro nové, nejčastěji s autem jezdil sám nebo jen se spolujezdcem.
Celkově je interiér velice zachovalý, dle stavu by člověk tipoval stáří tak kolem 5-6let.
Silné stránky
Výkon (250KW = 340HP)
Spolehlivý motor
Řazení pod volantem (F1)
Pohodlí
Zpracování
Výbava
Překvapivě cenově dostupné ND (např. kvalitní kotouč již kolem 1.000Kč (FEBI), vodní pumpa 1.100Kč (FEBI), kloub poloosy 1.300Kč (SPIDAN))
Slabé stránky
Sériově trochu slabší brzdy, hlavně v poměru výkonu a váhy (340 koní a skoro 2 tuny)
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Vůz mám měsíc, takže zatím žádné.
Čeká mně STK v červnu, tak uvidím, co zjistí.
Přidat názorDiskuse: Audi S6 4.2 V8 Quattro
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy značky Audi
-
Audi S6 (2003) Majitel: - Radek -
Přidáno: 9.6.2012 119 Majitel 9.75 Uživatelé
-
Audi S6 (2007) Majitel: HanzHotride
Přidáno: 24.3.2014 67 Majitel 5.76 Uživatelé
-
Audi A6 (1997) Majitel: parkoviště
Přidáno: 13.6.2007 229 Majitel 9.93 Uživatelé
-
Audi A6 (2006) Majitel: citrus
Přidáno: 5.7.2008 15210 Majitel 9.92 Uživatelé
-
Audi A6 (2006) Majitel: parkoviště
Přidáno: 7.2.2008 13210 Majitel 9.91 Uživatelé