Recenze
Technické info
Přezdívka auta Měkáč Rok výroby 2021 Koupeno nové najeto [km]:1500 palivo: benzin počet válců: 3 objem [cm3]: 998 výkon [kW]: 70 kroutící moment [Nm]: 175 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11 maximální rychlost [km/h]: 185 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 467 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6
Popis vozu
Výběr
Auto pro manželku, vození dětí, nákupy, ordinace, návštěvy. Obvykle 2-50km jízdy. Sice není přímý vstřik ideální na krátké jízdy, ale občas ho dostanu do ruky, tak projde vypalovací procedurou od tatínka. Prostorem naprosto vítězí, hlavně na zadních sedačkách a v kufru. Ještě připadal v úvahu Hyundai i30, ale je to trochu ošklivec a prostoru tolik nemá.
Exteriér
S tím protaženým sklem vzadu mu to docela šikne
Interiér
Spousta prostoru na zadních sedadlech a v kufru. Vnitřek nevypadá zle, ale hodně věcí v něm vrže. Kvalita plastů šla velmi dolu. Hlavně nechápu proč se šetří na madlech, který máme v ruce pokaždý, když sednem a vylezem do/z auta. Je to nejzatíženější prvek a vrže ze všech nejvíc.
Všiml jsem si, že povrzávaj na nerovnostech v pomalých rychlostech všechny těsnění dveří. Přičítám to velké karoserii na malém základu. Tohle vám v žádné recenzi neřeknou. Natřel jsem to glycerinem a je klid.
Výbava
Ambition s paketem Plus. Zadní kameru žena oceňuje. Tempomat se taky hodí.
Lane Assist se zapíná vždy po restartu motoru.
Motor a převodovka
Základní 1.0 TSI 70KW zrychluje slušně do 100km/h. V ČR, kde jsou plné silnice a málo dálnic bych určitě volil silnější motor, kvůli častější potřebě předjíždět a navázat rychle na levý pruh. Na poloprázdné dálniční síti stačí. Motor mi vůbec nezní jako tříválec, jen ve vyšších otáčkách, kam se obvykle nevytáčí. Jede velmi tiše.
Obával jsem se, že při akceleraci z nuly bude zpomalená reakce na plyn, ale při povolování spojky se automaticky zvednou otáčky a motor je připraven vyrazit agilně, jen je třeba sešlápnout plyn víc, jinak sebou auto hrkne. Reakce na plyn je pomalejší ve vyšší rychlosti, kdy už to tolik nevadí.
Převodovka má jasně vymezené dráhy a rychlosti zapadají snadno.
Jízdní vlastnosti
Scala není na žádnou divočinu, ale drží v zatáčkách srdnatě. Zavěšení je tužší, ale zároveň komfortní. Občas sice zakopne zadní nápravou o větší nerovnost/díru, ale je to mezi zadníma vlečkama lepší standard. Karosérie je bohužel měkká, takže se kroutí a hlavně v rychlosti mezi 0-20km/h vržou těsnění dveří.
Silné stránky
- prostor na zadních sedačkách a v kufru
Slabé stránky
- vrzající madla
- měkká karoserie - vrzání těsnění dveří
Přidat názorDiskuse: Škoda Scala 1.0 TSI 70kw
- Re: i30 30.09.2021 20:53 Kadibouda
- Re: vrzganie 29.09.2021 16:24 umo
- Re: Re: Re: FAKE 29.09.2021 14:52 iudex
- Re: vrzganie 29.09.2021 10:02 Tielman
- Re: Re: FAKE 28.09.2021 18:14 trumbera
- Re: FAKE 28.09.2021 17:41 iudex
- Re: Re: Re: FAKE 28.09.2021 17:11 Pan_Dan
- Re: Re: FAKE 28.09.2021 16:40 trumbera
- Re: FAKE 28.09.2021 15:42 Pan_Dan
- i30 28.09.2021 15:15 pro2n
- FAKE 28.09.2021 14:15 trumbera
- vrzganie 27.09.2021 15:51 Meky
Další vozy značky Škoda
-
Škoda Scala (2021) Majitel: umo
Přidáno: 4.9.2021 409 Majitel 9.53 Uživatelé
-
Škoda Scala (2021) Majitel: VII
Přidáno: 7.2.2024 88 Majitel 7.56 Uživatelé
-
Škoda Scala (2020) Majitel: Petrcut
Přidáno: 8.4.2021 09 Majitel 5.56 Uživatelé
-
Škoda Superb (2021) Majitel: Technoid
Přidáno: 1.6.2021 629 Majitel 9.96 Uživatelé
-
Škoda Octavia (2003) Majitel: whodunit
Přidáno: 8.4.2017 68 Majitel 9.95 Uživatelé