Recenze

10 Majitel

Ford F-150 XLT Triton V8 5.4l (NA PRODEJ!!)

9.85 Uživatelé

Hodnoceno: 86× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford F-150, foto 1 Ford F-150, foto 2 Ford F-150, foto 3 Ford F-150, foto 4 Ford F-150, foto 5 Ford F-150, foto 6 Ford F-150, foto 7 Ford F-150, foto 8
Ford F-150, foto 9 Ford F-150, foto 9 Ford F-150, foto 10 Ford F-150, foto 11 Ford F-150, foto 11 Ford F-150, foto 12 Ford F-150, foto 12 Ford F-150, foto 13 Ford F-150, foto 14 Ford F-150, foto 14 Ford F-150, foto 15 Ford F-150, foto 16 Ford F-150, foto 19 Ford F-150, foto 22 Ford F-150, foto 23 Ford F-150, foto 26 Ford F-150, foto 29 Ford F-150, foto 33 Ford F-150, foto 40 Ford F-150, foto 42 Ford F-150, foto 43 Ford F-150, foto 54 Ford F-150, foto 150 Ford F-150, foto 200 Ford F-150, foto 202 Ford F-150, foto 203 Ford F-150, foto 204 Ford F-150, foto 205 Ford F-150, foto 206 Ford F-150, foto 207 Ford F-150, foto 208 Ford F-150, foto 209 Ford F-150, foto 211 Ford F-150, foto 212 Ford F-150, foto 213 Ford F-150, foto 214 Ford F-150, foto 215 Ford F-150, foto 216 Ford F-150, foto 217 Ford F-150, foto 218 Ford F-150, foto 219 Ford F-150, foto 220 Ford F-150, foto 221 Ford F-150, foto 222 Ford F-150, foto 223 Ford F-150, foto 224
 

Technické info

Přezdívka auta Bizon Rok výroby 2001 Koupeno nové najeto [km]:30000 palivo: benzin počet válců: 8 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 5408 výkon [kW]: 260 kroutící moment [Nm]: 490 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9 maximální rychlost [km/h]: 195 počet rychlostí: 4 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 20

Popis vozu

Auto je dovezené z USA a následně zakoupené v ČR.

PRAKTIČNOST je na velké úrovní. Převeze a uveze snad všechny běžné věci. Má velký nákladní prostor (1995x1230mm), na který se dají pohodlně naložit a vyložit rozměrné předměty. Je to automobil jak do terénu, tak do města. Menší handicap je v jeho rozměrech. Zaparkovat ve městě při odpolední špičce je kolikrát nemožné, ale díky jeho nadprůměrné světlé výšce se dá zaparkovat tam, kde se běžné vozy ani nedostanou.

PROSTORNOST u tohoto automobilu je obrovská. V přední časti vozu je rozměrově srovnatelný interiér třeba s Transitem. Má tři místa k sezení, kde po sklopení sedadla vedle řidiče vznikne velká opěrka s různými úložnými prostory např. držáky pití, schránka na CD, mobil...Ale pohodlně se na těchto sedadlech svezou dva lidé.
Na zadních sedadlech je ale naopak málo místa, je spíš určeno pro osoby menšího vzrůstu. Ale většinou jsou využívána nouzově, takže to zase tak moc nevadí. Tento prostor je spíš využíván jako kufr u osobního automobilů, protože umístit něco na korbu bez kabiny a nechat auto chvíli bez dozoru, je celkem risk.


JÍZDNÍ VLASTNOSTI v terénu jsou vynikající. Dokáže si až překvapivě hravě poradit s řadou překážek. Tam, kde řada off-roadu končí, Ford pokračuje dál bez jakýchkoliv problémů. V zimě na horách se určitě neztratí, nikdy mě nenechal na holičkách např. když je v zimě ucpaná silnice od zapadnutých aut, stačí vjet mimo silnici a celou kolonu předjet. V podobných kolonách často potkávám plno "terénních automobilů" s majiteli, kteří si neví rady.
Na běžných silnicích se chová jistě ale jen do určité míry. Při vyšších rychlostech totiž ztrácí stabilitu. Ne, že by se kymácel ze strany na stranu ale třeba v 180km/h předjíždět, vyžaduje určité řidičské schopnosti. Zkrátka umanévrovat skoro třítunového off-roada je někdy pořádná fuška.
Při nájezdech do zatáček se musí dávat pozor na přidávání plynu. Tady se auto dá lehce dostat do smyku (při zadokolce).

JÍZDNÍ KOMFORT je výborný. Automobil je pohodlný a velmi kvalitně odpružen. Průjezd terénem je doslova příkladný, natožpak jízda po městě. Je zkrátka velmi komfortní, kostky, koleje absolutně necítíte. Dokonalému komfortu brání snad jen délka a šířku vozu. Projet i s posilovačem takové městské sídliště aniž by jste poškrábali auto vyžaduje určitý cvik. Dále musím podotknout, že kabina vozu je slušně odhlučněná. To se pozná, když je na pravé straně vozu (zde jsou umístěny koncovky výfuku) stažené okno a prudce se přidá plyn. Ihned do kabiny pronikne ohlušující zvuk, ale při zataženém okně slyšíte jen tlumené zvuky.

PROVOZNÍ NÁKLADY bych asi shrnul v jedné větě. Jsou prostě vysoké.

NÁHRADNÍ DÍLY jsou určitě slabou stránkou. Naštěstí zatím nebyla potřeba jakékoliv díly shánět snad jen mimo čelního skla.
Pokud není díl v republice, musí se nechat skoro pokaždé dovést z USA.

VÝKON MOTORU je opravdu excelentní. Tady nepoznáte, že za sebou něco táhnete nebo že máte plně naloženou korbu. Jede úplně stejně jak naložený, tak i prázdný. Vždyť motor disponuje výkonem okolo 260kw a určitě to o sobě dává vědět nejen ohromnou zvukovou kulisou vycházející z útrob samotného agregátu ale i z laděného výfuku. Je to skutečně parádní zvuk.
S tímto automobilem o takovémto výkonu se rozhodně nudit nemůžete. Stačí si jen přepnout náhon na zadní nápravu a zábava může začít.
Při takovýchto hrátkách vás muže odrazovat jen ručička nádrže, která klesá a klesá.

SPOTŘEBA je opravdu hodně vysoká. Po dálnici s tempomatem při 150km/h si vezme 18,5l (náhon na zadek) ale po městě a v terénu...
Tady se spotřeba vyšplhá hodně rychle a hodně daleko za hranici hodnoty z dálnice. Tady si bez problému dovolím napsat hodnotu 35l ne-li víc.

HLUČNOST MOTORU shrnu opět v jedné větě. Je to lahůdka. Nic víc není potřeba dodávat. Pravdou ale je, kdo nezná, neví.

KVALITA SEDADEL vepředu je dostačující, elektricky ovládaná, pohodlná, jenom by mohly mít větší boční vedení.
Zato vzadu je to celkem bída, mají nízko umístěné sedáky a opěradla mají sklon do pravého úhlu. Ale jak jsem zmínil v úvodu, jsou využívaná spíše nouzově.

BRZDY jsou na váhu vozu a na normální ježdění dostačující. Rozhodně nejsou stavěné na opakované a prudké rázy.

ZAVAZADLOVÝ PROSTOR je nadměrný (valník). Dá se na něm převážet řada nejrůznějších věcí. Dobrá věc na hory. Vejde se do něj opravdu hodně. Nevýhodou je instalace kabiny a horší dostupnost, obzvlášť v zimě, kdy plastové nášlapy značně kloužou.

CELKOVÁ SPOKOJENOST je rozhodně za 10 bodů. A plný počet bodů dávám i přes některé nevýhody. Zkrátka je to jedinečné auto s pro nás Evropany nevídanými tech. parametry. Je to prostě "Amerika" a je to úplně něco jiného.

Silné stránky

+ robustnost
+ výkon motoru
+ jízdní vlastnosti v terénu
+ vnitřní prostornost
+ bezpečnost

Slabé stránky

Na první místo bych zařadil jeho "výjimečnost". Zkrátka, zaparkovat tohle auto do řady stojících vozidel se rovná zvýraznění jeho venkovních rozměrů. K tomu se připočte jeho vzhled (neevropské tvary) a na světě je hned několik zvědavců, kteří samozřejmě přistoupí až k samotnému automobilu. Na tom by nic nebylo ale když druhý den zjistíte, že chybí přední SPZ, jste vzteky bez sebe.
Dále je to spotřeba, slabší brzdy, dlouhá prodleva mezi 3. a 4. převodovým stupněm...

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím nebylo potřeba nějaké rozsáhlé opravy. Tady se snad měnilo jen čelní sklo, a pak proběhly pouze menší opravy jako např. oprava klimatizace, zámků.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto bylo zakoupeno bez sebemenšího problému.

 

Novinky v recenzi

11.8.2012 22:31

Auto je NA PRODEJ!!!

2.3.2008 00:00

Přidána videa http://www.youtube.com/watch?v=pHbujK5E46Q

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Ford F-150 XLT Triton V8 5.4l (NA PRODEJ!!)

Další vozy značky Ford



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

zatím bez vetšího problému.

praktičnost
10

je to auto jak do terénu, tak i do divadla.

prostornost
9

9 bodů kvůli zadním sedadlům.

jízdní vlastnosti
8

v terénu 20, na silnici 8.

jízdní komfort
9
provozní náklady
4
náhradní díly
3

dostupnost není moc dobrá (USA).

výkon motoru
10

20 bodů

spotřeba
4

je to sice větší žrout ale u takového typu auta se s vyší spotřebou musí počítat. myslím ale že to stojí za to ;-)

hlučnost motoru
10

osmiválec 5,4......;-)

kvalita sedadel
9

mohly by mít větší boční vedení.

brzdy
7

tady jde poznat nějaké to kilo navíc.

zavazadlový prostor
10

valník, takže místa dost.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…