Recenze
Audi Q7 AUDI Q7 3.0 TDI
Technické info
Přezdívka auta Audi Q7 Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:146666 palivo: nafta počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 výkon [kW]: 176 kroutící moment [Nm]: 550 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.5 maximální rychlost [km/h]: 216 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 pohon kol: 4x4
Popis vozu
Rozhodl jsem se psát recenzi vozu jako autentický deník. Jako popis zážitků, faktů i pocitů právě proto, protože vnímám, že ve chvíli, kdy je Vám vozidlo určitým podobenstvím "partnera", se kterým měsíčně prožíváte cestami za prací i s rodinou desítky hodin má tato kombinace informací význam. Hlavně pro ty, co zvažují, co se opravdu rozhodují.
Q7, sedmimístné provedení, nový motor 3,0 TDI, 176 kW, 550 Nm.
http://www.audi.cz/q7/ - Tady najdete veškeré dostupné informace. A hlavně, stránky Q7 GLOBE mají skvělou muziku, videa o vzniku Q7, o jeho designu, filmy o vzniku reklamy - část se natáčela i v Praze na Barrandově a další.
Audi Q7 jsme poprvé mohli zahlédnout jako studii PIKES PEAK. Poté, co jej postupně odhalili na stránkách Q7 GLOBE se tento vůz stal mým vozem snů.
Jedna věc je sen, druhá je realita. Rozhodnutí, proč nakonec Q7 přšlo s pohledem do ceníku Audi. Zjistíte, že Audi A6 Avant (3.0 TDI DPF, Tiptronic, AUDI A6 Allroad 3.0 TDI i Q7 3.0 TDI jsou v ceníkových cenách téměř podobné. A Q7 je prostě krásná a velká.
Často jsem při svých pracovních cestách na Slovensku. Tam, v Bratislavě se v závodě VW Slovakia se Audi Q7 rodí. Když projedete kolem, uvidíte tam jednu technickou zajímavost - vozy Audi Q7 i VW Touareg vezené lanovkou, Doppelmayer, jako v Alpách. :-)
Měl jsem možnost továrnu VW Bratislava pracovně navštívit v létě 2005, pár dní před zveřejněním podoby Q7. Bezpečnostní opatření byla na vysoké úrovni, přístup však korektní a pochopitelný. To jsem o voze, který jsem ani neviděl pouze snil.
Nabízím Vám prohlídku a návštěvu ve výrobním závodě alespoň virtuálně: http://www.youtube.com/watch?v=kGrZqL-4k7I
Jako další video nabízím srovnávací test Audi Q7, BMW X5, Mercedes ML, všechny s TDI motory srovnatelného výkonu. Audi je tam představováno ještě s motorem o výkonu 171 kW a 500 Nm, nyní má 176 kW a 550 Nm, výkon nejen parametrově ale i pocitově vzrostl, spotřeba naopak klesla.
http://www.youtube.com/watch?v=xGz-WfZ2TXY&feature=related
Silné stránky
Silný motor - famozní zátah. Po přesednutí ze Škoda Superb výhled jako z rozhledny. 15. - 16.3. Mám za sebou první "cestovatelský" víkend. Díky tomu, že studuji školu v Brně, najezdil jsem celkem 900 km mezi Prahou a Brnem. Jednu cestu jsem jel tzv. na spotřebu, tachometrově na 120 - 130, adaptivní tempomat. Spotřeba 8,8 l/100 km podle palubního počítače. Jinak kolem 9,6. Adaptivní pneumatické pérování v modu komfort skvěle vyžehlí i D1, v modu Dynamic je to "motokára", v zatáčkách však sedí jako přilepené.
20. - 21.3. 2008
Postupně přibývají další kilometry, tentokrát i na sněhu a ledu tak, jak jsme jej prožili prvních jarních dnech roku 2008. Projíždění závějí je radost, pomalu vplujete a můžete si jemným pohráváním pedálem akcelerace užívat pocity naprosté volnosti, pocitu, že Vás nic nemůže zastavit. Stáváte se zachráncem, který může vozy zapadlé s lehkostí vytahovat. A že by bylo 21.3. na pár kilometrech co tahat. Vůz v roli zachránce se na chvíli přemění na autobus a přibere posádku auta, co zůstává pod kopcem. Večer pokračuji v testování. Hledám místa, kde je možné leccos zažít. Na volné ploše přišlápnete více a ladným driftovaným obloukem se otočíte - ESP je v relativně nízké rychlosti vstřícné. Jen na Vás v závěru na ploše rychloměru oranžově zamrká - to abyste věděli, že je stále s vámi. Pak opustíte silnici s pevným podkladem, zpomalíte, auto přizvednete do modu OFF Road, stisknete tlačítko ESP což přizpůsobí i ostatní agregáty průjezdu terénem a prostě jedete. Vozidlo se promění ve velkého, silného černého pantera, který proplouvá hlubokými kolejemi, odvážně stoupá a kličkuje cestou mezi skalami stále vzhůru. Zářící "oči" xenonů Vám otvírají pohled do zasněžené rokle před Vámi. Jedete pomalu, jistě, vypínáte audio tak, abyste vnímali každou jemnou nianci souznění motoru, kol, řízení. Je to auto, které Vám dává pocit bezpečí, jistoty a především pocitu svobody.
22.3. návrat z Českého ráje do Prahy, schválně těmi nejzapadlejšími okreskami, sníh na silnicích roztál, krajina v západu slunce famózní, tak fotím. Cestu si užívám, projíždím krajinou, hledajíc hranice nových cest. Cesta je cíl, tomu teď hodně rozumím. Excitující zážitek. Návrat na R10 u Benátek nad Jizerou. Spotřeba v cíli, v Praze 9,7 l/100 km.
O pár řádků výše jsem zmínil audio - auto je vybavené CD měničem, systémem MMI s velkým barevným displejem. Je ještě vyšší typ audia BOSE. Musím však říci, že hraje skvěle, vestavěný subwoofer podává krásně prokreslené, plastické basy - akustická basa je jeko živá, zvonivé tóny kytary jsou rozeznívány přímo před Vámi. Příjmové vlastnosti tuneru jsou vynikající - většina stanic hraje dobře i tam, kde ostatní rádia mají problém (např. kotlina kolem Berouna).
Má řadu dalších příjemných vlastností - 2 tunery umožňují to, že jen stále prolaďuje pásmo a hledá potencionální stanice, které lze poslouchat. Na obrazovce MMI máte přehled, co je aktuálně možné poslouchat, jaký typ vysílání ta či ona stanice poskytuje a jen pootočením a stisknutím ovladače MMI posloucháte to, co vás zaujme.
23.3. dnes jedeme do hor, čekejte další zážitky.
Přidám určitě další fotky, bylo nádherně. Spotřeba při návratu 8,9 l/100 km, cesta tam 11. Cesta tam byla zahájena 20 km po Praze, ...samá červená, kolona na opravovaném mostě na R10 u Brandýsa, pak docela svižně, hodně... Jede dobře.
Zajímavým zážitkem bylo stoupání od Desné na Jizerku, obzvláště partie dále za Horním Polubným. Opět stejné jarní divadlo - auta zapadlá do příkopů, zoufalé hrabání těch, co jeli nahoru bez řetězů, bezmocné klouzání těch, co prostě jeli rychle. Q7 prostě jela, stoupala, zkusmé přidání plynu znamenalo lehké odjetí zádě - pod vrstvičkou sněhu "sklo". V pohodě, bezpečně, v tomto případě pomalu.
27. - 29.3. Přidávám další kilometry cestováním na Slovensko. Uvědomil jsem si několik dalších silných stránek vozidla Audi Q7. Q7 je opravdu velmi komfortní. Komfort zajišťuje výborné odhlučnění, skvělé pneumatické pérování a kvalitní sedačky. Sedačky jsou vůbec zajímavou kapitolou. Jedná se o základní sedačky, tkaninina Cosmo. Přestože jsem asi 9 let prožíval v "kůži", látka je příjemná a tvarování těchto sedaček zajišťuje i dobrou oporu hlavy. To zažívám poprvé.
Doplňky typu Adaptivní tempomat výrazným způsobem snižují únavu a zvyšují bezpečí. Prima věc je i nádrž o objemu 100 l. Pokud jezdíte rozumně, při spotřebě kolem 9,5 l/100 km máte opravdu veliký akční rádius.
Zvláštní zážitek je pocit z dynamického zrychlení. Samozřejmě, oproti zvyku z manuální převodovky, nejde před rozjezdem "natůrovat" a pak pustit spojku, to ne .... předokolka pak stejně hrabe... Tady prostě přidáte plyn a auto "zavrní", strašná síla Vás zatlačí do sedadla a najednou jste kdesi vepředu, kam jste před chvílí koukali. Dvě a půl tuny včetně řidiče, spolujezdce.
Další kilometry, další zážitky, souznění... Jede úžasně.
...zítra mě opět čeká cesta do školy, do Brna...
Přidávám jeden zajímavý zážitek, který souvisí s kapacitou nádrže. V pátek odpoledne jsem natankoval plnou a ráno, po 6 hodině ráno, 5.4. 2008, jsem vyrazil na D1 do Brna. Ráno mlhavé, občas jsem k orientaci využíval obrazovku adaptivního tempomatu - vidí na 190 m. Díky tomu jsem jel v klidu, pomalu, se spotřebou asi 8,6 l/100 km. Když jsem palubní počítač přepnul na akční rádius, ukazoval po dojezdu do Brna 1020 km. SCIFI? :-)
11.4. 2008 V Praze je krásný podvečer a my vyrážíme na krátkou cestu na koncert na Malou stranu. Těch asi 7 km mě ujišťuje, že Q7 je docela běžný vůz - potkávám jich asi 6. To sedmé parkuje vedle mě, na Malostranském náměstí. :-) Q7 7ks na 7km
12.4. Děti, děti, děti - přestavuji vůz na sedmimístnou verzi na přání dětí. Nejprve jsem přemýšlel, kam s roletou zavazadlového prostoru a nakonec se ukázalo, že je vše chytře vymyšleno. Fotodokumentaci vytvořím.
14.4. skládám 3. řadu sedadel a fotím. 3. řadu využívaly o víkendu děti. Dnes jsem se do ní zkusil posadit sám. Nástup - snadné posunutí druhé řady, je spojeno se sklopením opěradla. Nastupování mi připomělo doby, kdy jsem jako řidič začínal ve voze Trabant 601 limousine De Luxe - úžasný název a 25 koní k tomu. Jen je to o trochu výše. Kupodivu místa pro kolena je docela dost. 180 cm výšky ovšem znamená propojit tělem sedačku se stropem :-)
V dokumentaci se uvádí, že je doporučují pro osoby do 160 cm. Myslím, že 170 cm postava se tam docela může vejít. Děcka tam jsou nadšeny - mají svoje soukromí.
Q7 dnes překonává 8000 km. Protože jsem si dnes užil hodně ježdění po městě, v kolonách, z kopce, do kopce, zaznamenal jsem poměrně velkou spotřebu - 13,5l/100 km.
1.5. ráno startuje výprava 9 lidí, Audi Q7 a Mercedes Benz Viano směr Berlin. Připravujeme reportáž.
Chystám se natočit video o funkci adaptivního tempomatu.
18.4. 2008 - po měsíci opět v Českém ráji, po sněhu ani památky, krásný den a Q7 má najeto o 3500 km více. 19.4. se vracím, v Praze na Balabence mám spotřebu 8,1l/100 km, pak se chvíli motám po městě, a skončil jsem na 8,4 l/100 km, fotím.
30.4. Přezouvám na letní pneu - GOOD YEAR F1, 235/60 R18 SUV, směrový design.
1.5. - 2.5. Výlet do Berlína, testuji maximálku na německé dálnici - dostávám ke 200. Při zpáteční cestě nechávám vyfotit rekordně nízkou průměrnou spotřebu - 7,6l/100 km.
Na dlouhé cestě využívám pro velkou rodinu 7 míst - sedí se ve 3 řadách.
A leje a leje. (2.5.)
Naživo poprvé vidíme Bugatti Veyron - je opravdu nádherný. Kde je takhle naživo k vidění? Unter den Linden, Volkswagen forum. To auto je opravdu nádherné. Obrázek přidávám.
Po letech jsem se vypravil do Chorvatska autem. Plný vůz, vytaženo 6 sedadel, plně naloženo... TO AUTO JE PROSTĚ skvělý. Hlavně zpáteční jízda, s přestávkami na spaní (v posteli) za 18 hodin 1150 km... Jede skvěle, sedadla, ve kterých vydržíte, pocit bezpečí, skvělý adaptivní tempomat (do toho určitě investujte), ... radost z jízdy.
Přidávám foto z návratu... večerní návrat po D1, po bouři, navigace TOM TOM 930 (to je na samostatnou recenzi - funguje fakt dobře).
Tak dobrou noc. A nechte si zdát o skvělých autech. Třeba o Q7. :-)
10.9. Dlouho jsem vám nepsal. Píši vám nyní proto, že za:
1) nacházím v tuto chvíli trochu více času
2) Mojemu Audi Q7 bude "20.000 km".
3) Mám spoustu zážitků, o které se s Vámi chci podělit.
Poslední delší cestu jsem obsolvoval v létě na cestě na dovolenou do Chorvatska. Zde se velmi osvědčila navigace TOM-TOM 930. Má hodně aktuální mapy - celé Evropy, což je důležitý fakt. Můj předchozí stroj bylo MIO 520 a to paradoxně nemělo v "Evropě" mapu Slovinska. Což při cestě od nás docela chybí. TOM-TOM má zároveň velmi kvalitní hands free pro telefon, velmi dobře se automaticky spáruje s telefonem. A dobře naviguje. :-) Co mi chybí - ukazatel nadmořské výšky. Ne, že by ty bylo podstatné, ale mám tento údaj rád. A do této navigace nejde nahrát rozumný software, který by to uměl.
Další nepracovní cestu jsem absolvoval na Šumavu, tentokrát s pěti koly na střeše. Na nakládání je to o něco výše, než na Superba. Co však oceníte, to je gigantický prostor pro náklad. Pak už jsem si auta užíval velmi příjemným způsobem. Hodně jsem cestoval letecky po Evropě. Hlavně do Ruska, do Petrohradu, do Moskvy. Náročná práce, dlouhé cestování, únava po pracovním týdnu. Pak přiletíte do Prahy. Parkuji auto na GO Parkingu, proto vždy při čekání na kufr volám GO Park mikrobus a za 5 minut sedím v autě. Věřte mi, že při cestě, dolů po Evropské, z letiště si to Audi, jeho pohodlí, pocit, že už jste vlastně doma ohromně vychutnáte. Královský pocit.
Rusko je kapitola sama pro sebe. O dopravních zácpách v Moskvě jsem zatím jenom četl. Teď jsem je několikrát prožil. Jmenuje se to PROBKA - v překladu "špunt". A přesně to vystihuje situaci. Auta stojí v 6 proudech tam, v 6 zpátky, ... stojí, občas se posunou... Cesta z letiště, pár km zpravidla 2 hodiny. Do centra z hotelu Holiday Inn v Sokolnikách raději jezdím metrem. Vozový park je plný polarit. Ale Maybach za týden vidítě několikrát. Uvídíte také docela hodně čínských aut. Populární jsou auta japonská, Lexus a Infinity je vidět na každém rohu. Z aut, které u nás neuvídíte je častím modelem NISSAN TEANA - zpravidla s motorem V6. Foto z "PROBKY" přidávám.
Teď o víkendu jezdím do Brna do školy. Na tachometru je v tuto chvíli 19.400 km. Takže 20 se blíží.
Mějte hezké řidičské zážitky a bezpečné návraty z cest.
Kilometry nyní naskakují rychle, "letadlo" nahradilo ježdění autem Q7, na tachometru je přes 22.000,- km. A silně si opět uvědomuji, jak je Q7 skvělé... dokonc se přistihuji při myšlence, že až mi za 5 let bude končit leasing (2013) budu chtí zase AUDI, Q7, ... a co všechno bych do něj chtěl.
Pátek 17.10. cestujeme do Frankfurtu nad Mohanem, na výstaviště, ne na autosalon, ale na mezinárodní veletrh knih. Auto je opět přezuté na zimní pneu a je to čistá radost z jízdy. Jede skvěle, je pohodlné, rychlé. Při zpáteční cestě, po novém úseku dálnice A6 z Norimberka k českým hranicím zkouším maximálku. Končím na tachometrových 226. To auto mělo v tu chvíli ještě rezervu. Já ani dálnice ne. :-) 550 Nm dělá své. Cesta tímto tempem ubíhá rychle. A já si uvědomuji, jak je AUDI Q7 skvělé auto.
"Pomalu" a jistě, tedy velmi rychle se blížím ke 30.000 km. Auto jezdí jako hodinky. Tento víkend (22. - 23.11. 2008) jsem najezdil po D1 660 km. První sníh, vánice, úžasné značky "Zimní výbava". Včera, víc než kdy jindy, jsem si uvědomil nesmyslnost této značky. Když jsem se vracel večer kolem půl osmé, v husté vánici od Brna do Prahy s přeškrtnutou značkou u Humpolce zima ani vánice neskončila... Jen šílenců na letních pneu jelo víc než dost...
A 07? ....radost z jízdy. :-)
5.2. 2010 Jsme dosáhli "ďábelské kilometráže" 66.666 ujetých kilometrů, na D1 z Brna do Prahy. Auto šlape jako hodinky. Mám ho prostě rád a moje rodina taky.
17.2. 2011 - Cesta na Šumavu, Sušice, 99.999 km.... 100.000 km - po roce přibylo 33.333 km skvělých zážitků za volantem.
Slabé stránky
Chcete stále někam jezdit.
Cena příplatkových výbav.
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
Auto Jarov představuje v praxi, jak vypadají profesionální služby.
Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)
Auto Jarov
Skvělý prodejní servis.
Profesionální péče servisu.
Starají se fakt dobře.
Novinky v recenzi
Rozloučení a znovuzrození
Audi Q7 je skvělý vůz. Vůz, o kterém byla tato recenze jsem prodal v červnu 2013. Audi, ve kterém teď jezdím je Audi Q7. Je to úžasný vůz. A to je nová kapitola.
Loučení
Více, jak pět let společného života. Více, jak 145.000 společných kilometrů. Moje "černá kočka", Q7, silný černý panter se se mnou pomalu loučí. Za malou chvíli tu bude nová, "černá kočka" Q7, ...o pár kW silnější, vybavenější, ale stále Q7. Vzpomínáte si? V jednom z prvních článků své recenze jsem psal, že si nedovedu představit, že by mé příští auto mělo být cokoliv jiného, než AUDI Q7. Je 20. týden roku 2013. V tomto týdnu se v Bratislavě vyrábí moje nová Q7. (http://www.audi.sk/svet_audi/miesta_vyroby/bratislava/)
Těším se na ni. Protože ji mám stále rád. Je totiž úžasná.
111666 km
Zajímavé číslo se objevilo na součtu ujetých kilometrů.
Jaké bude nové Q7?
Co si o tom myslíte?
http://www.auto.cz/spy-photos-audi-q7-2-61833
Nová kola
Zvětšuji na 19´
Q7 - hrdinka filmu
...asi před 15 lety jsem složil muziku, která se dobře hodila k několika záběrům AUDI Q7 u větrné elektrárny
http://www.youtube.com/watch?v=qEG9_zpksos
100000KM 17,2, 2011
Cesta na Šumavu, Sušice, 99.999 km.... 100.000 km - po roce přibylo 33.333 km skvělých zážitků za volantem.
66666 km, 5.2. 2010, D1, BRNO - PRAHA, 16 hod 10 min :-)
AUDI Q7 stále "šlape jako hodinky". Skvělá cesta s rodinou, končím skvělou školu (www.mba-uk.cz), jedeme z promoce. Prostě náskok díky technice. Pro ty, které zajímá ještě něco jiného než Audi (např. muzika), přidávám odkaz na: http://www.youtube.com/watch?v=sgZ7vVOmiBg
Svatební kočár - viz. fotogalerie
14.11. 2009 Q7 mi skvěle splnila roli svatebního kočáru. 15.11. jste ji mohli vidět v Pařížské ulici v Praze. Dekorace vydržely přesuny rychlostí cca 130 - 140 km/h mezi Prahou a Sychrovem a zpět.
Je nám 60... tisíc kilometrů :-)
Funguje stále naprosto perfektně. Bez jediné závady. Prohlídka na 60.000 km včetně očisty interieru, náplní a hlavně výměny brzdových destiček, atp. stála cca 34.000,- Kč.
Po necelém roce 35000 km.
Je to tak, po necelém roce provozu překonávám na D1 hranici 35000 km. Provozní údaje: palubní počítač udává dlouhodobou spotřebu 11l/100km. Spotřeba oleje cca 3,5l.
Do fotoalba přidávám úlovek, prototyp BMW nového Z4 - pořízeno v rakouském Kaltenbachu.
Nafta za 24.50! To je radost! :-)
Q7 úspěšně zvládlo 30.000 km a má za sebou první servisní prohlídku. Servis Auto Jarov byl precizní, rychlý, profesionální. A cena příjemnější, než jsem čekal.
Dnes jsem absolvoval 640 km na trase Praha - Třinec - Brno, odkud nyní píši příspěvěk. Právě v tak divokých klimatických podmínkách oceníte kvality Q7.
Přidávám nové obrázky od hotelu PUPP v Karlových Varech. Auto jezdí skvěle.
Přidávám foto 226 km/h z dálnice A6 v Německu.
Přidávám pár aktuálních pocitů z cest. Foto z dopravy v Moskvě.
Prožil jsem nyní skoro měsíc v Rusku. V Sankt Petersburg (Petrohrad, pro nás dříve narozené i Leningrad) a dvakrát jsem byl v Moskvě. Po stránce motorismu určitě zajímavý svět. Překvapí Vás množství nových aut, množství luxusních vozů. V Petrohradě určitě potkáte Porsche Caynee tak 7x častěji, naž jakýkoliv vůz Škoda. Maybach se vám v Moskvě bude zdát jako "běžný vůz". A styl jízdy ruských řidičů a zážitky z Moskvy v roli chodce... no tak to je adrenalin. Mám pro Vás nachastánu řadu obrázků. Tak se těště, protože bude na co koukat.
Záruční oprava vyřešena!!!
Q7 je opravdu skvělé auto. Tam, kde nepomůže GOOD YEAR, tam pomůže Auto Jarov. :-)
Viz. pokračování "Silné stránky" vozu.
Přehoupl jsem se přes 12.000 km - viz deník - silné stránky vozu.
Řešení reklamace - vadné pneu GOOD YEAR. Na úterý 10.6. mám dohodnutu schůzku se zástupci Good Year k řešení situace, kdy všechna 4 pneu táhnou vůz silně doprava. Jsem zvědav.
První "závada" a jak se řeší.
Přidávám nové obrázky z výletu do Berlína.
Přidávám další údaje. Fotku na palubní počítač se spotřebou.
Přidávám odkaz na další video - srovnávací test Audi Q7 3.0 TDI, BMW X5 3.0 D a Mercedes Benz ML 320 CDI. (viz. popis vozu)
Překonána hranice 8000 km, fotím 3 řadu sedadel.
Přidávám odkaz na video o výrobě vozu Audi Q7 v závodě Volskwagen Slovakia:
http://www.youtube.com/watch?v=kGrZqL-4k7I
8.4. 2008 - přidávám obrázky Škoda Octavia, se kterou jsem jezdil od roku 2002 do roku 2004 - Škoda Octavia Combi, 4X4, Laurin a Klement. Obrázky pořízené na trase Paříž - Dakar, Sahara. Přebíral jsem ji s najetými 15.000 km. Naprosto skvělý, vychytaný vůz, první zážitky se 4x4, motor 1,8 T, 150 koní, můj miláček.
Tak mě napadlo, že lze recenzi udělat hodně živou, tak se klidně ptejte, co Vás zajímá. Nezávisle na tom budu samozřejmě dopisovat své zážitky a praktické zkušenosti.
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: Audi Q7 AUDI Q7 3.0 TDI
- q7 10.10.2013 23:24 Nomadm
- Re: převodovka 19.02.2011 10:23 Kamaro
- převodovka 17.12.2010 19:11
- Re: 24.02.2010 21:33
- Re: Spotřeba 13.02.2010 15:04 MiraTDi
- Re: praha - brno 07.02.2010 14:49 za-mirec
- praha - brno 07.02.2010 10:19
- Q7 05.12.2009 14:08 Jack1989
- Po roce jsem si tu zas počet.....pěkné! 30.11.2009 01:48 Poustnik
- Re: Re: Spotřeba 11.10.2009 17:17 Mig_35
- Dobrá Adina 29.06.2009 20:40
- Re: Spotřeba 17.06.2009 11:07 Deutscher
- Spotřeba 26.01.2009 03:29 peterpan
- Látka - Tkanina COSMO černá 30.11.2008 22:31 Kamaro
- 1. Q7, kterou vidím bez... 29.11.2008 12:05 Johny.Rico
- Re: Re: Hezký fotky z Puppu!!!! 23.11.2008 21:21 Kubyyyk
- Re: Hezký fotky z Puppu!!!! 23.11.2008 20:58 Kamaro
- Hezký fotky z Puppu!!!! 23.11.2008 19:34 Kubyyyk
- Re: Úžasné auto 01.11.2008 11:03 Kamaro
- Úžasné auto 30.10.2008 21:57 mirastr
- Re: Re: mohol by si ubgradnut 13.10.2008 11:51
- Re: mohol by si ubgradnut 11.10.2008 20:29 Kamaro
- mohol by si ubgradnut 11.10.2008 20:21
- Přidej foto ruských raket pls 09.10.2008 17:57 Johny.Rico
- Fotka probky je dobrá.... 02.10.2008 02:50 Poustnik
- je to za desať 07.09.2008 22:55 spider81
- 10 20.08.2008 21:10
- 10 bodov 20.08.2008 21:05
- Re: Super 12.08.2008 03:31 Poustnik
- Re: aj 11.08.2008 23:34
Další vozy Audi Q7
-
Audi Q7 (2006) Majitel: parkoviště
Přidáno: 25.3.2007 2199 Majitel 9.66 Uživatelé
-
Audi Q7 (2008) Majitel: parkoviště
Přidáno: 3.12.2008 1510 Majitel 9.62 Uživatelé
-
Audi Q7 (2009) Majitel: tvaroh
Přidáno: 4.6.2015 58 Majitel 9.33 Uživatelé
-
Audi Q7 (2010) Majitel: touran
Přidáno: 15.11.2010 710 Majitel 7.52 Uživatelé
-
Audi Q7 (2007) Majitel: kobra11
Přidáno: 7.5.2010 169 Majitel 6.96 Uživatelé