Recenze
BMW řada 3 330Ci
Technické info
Přezdívka auta vrtule Rok výroby 2005 Koupeno nové najeto [km]:313000 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2993 výkon [kW]: 170 kroutící moment [Nm]: 300 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6.1 maximální rychlost [km/h]: 245 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 300 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 13.7
Popis vozu
330Ci, Clubsport, SMG, vše v originále. Po delším užívání a zejména testování ostatních aut jsem nucen zvýšit celkovou spokojenost z 9 na 10, protože lepší auto jsem nikdy neměl. A jediné lepší co jsem kdy řídil byla 911.
Silné stránky
vzhled z jakéhokoliv pohledu
posez v autě a možnost nastavení sedačky
schopnost auta zatočit
schopnost auta se velmi rychle dostat z jakéhokoliv smyku
sametový chod R6 a lineární nárůst výkonu
krásný zvuk R6
plně vypínatelné ASR+ESC
super dávkovatelné brzdy + jejich chlazení
strmé řízení které umí hbitě vytáhnout z kdejaké jízdy dveřmi napřed (když už to ani nečekáte)
SMG funguje na okruhu skvěle
relativně pohodlný podvozek
spolehlivost - auto nemá po 313tis. km žádné zásadní problémy a vydrží ostrou jízdu na okruhu
kvalita materiálu - alu kola vydrží obrovské nárazy a nezkroutí se
v interiéru nic nevrže, tlačítka nejsou ošoupaná
spotřeba na dálku - lze jet klidně od 6,5l
dosavadní podpora od BMW a svolávací akce např. na airbagy, po 12ti letech !!
síla komunity, zdravení se na cestách
kolečko na ryhlou úpravu teploty (mezi výdechy klimy) - nejdřív se mi to zdálo jako zbytečnost, ale v praxi je to naprosto skvělá věc
úložný prostor nad předním tlumičem - na pětilitrovku oleje, nářadí...
rychle přístupné základní nářadí na víku kufru
čitelnost budíků, víte kolik je na otáčkoměru aniž byste se na něj přímo podívali
Slabé stránky
SMG a život ve městě, už jsem se s tím trochu naučil parkovat, ale elektronicky ovládaná spojka ....
dlouhé převody SMG (šestka je dlouhá jako u dieslu - při 160kmh točí 3tis. ot)
žere olej 1l / 1000km
audio "business" - lepší než v Octavii, ale ke kvalitnímu poslechu má hodně daleko
ceny náhradních dílu - světlo za 25tis. Kč apod.
po 313tis. km je znát ztráta výkonu, motor by potřeboval překroužkovat, ale na to má plný nárok
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
kladná zkušenost s autoservisem Rozbound ve Vršovicích, se vším vyjdou vstříc a rozumí tomu
nejhorší zkušenost je s BMW DyCom, při výměně airbagu poškrábali hliník na volantu, o víkendu se tam nepracuje...
Video
Přímý odkaz na video.
Přidat názorDiskuse: BMW řada 3 330Ci
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy BMW řada 3
-
BMW řada 3 (2002) Majitel: !GAS!
Přidáno: 6.7.2012 1610 Majitel 9.96 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2003) Majitel: Petr Škrobáček
Přidáno: 27.7.2014 010 Majitel 9.94 Uživatelé
-
BMW řada 3 (1999) Majitel: Traviss (BMWfans)
Přidáno: 2.11.2008 8410 Majitel 9.93 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2003) Majitel: MarcosBMW
Přidáno: 29.3.2007 8410 Majitel 9.93 Uživatelé
-
BMW řada 3 (2002) Majitel: JaWohl
Přidáno: 8.6.2010 399 Majitel 9.92 Uživatelé