Recenze

lazyfucker (muž 40 let) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Fiat Stilo

9.33 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Fiat Stilo, foto 1 Fiat Stilo, foto 2 Fiat Stilo, foto 3 Fiat Stilo, foto 4 Fiat Stilo, foto 5 Fiat Stilo, foto 6 Fiat Stilo, foto 7 Fiat Stilo, foto 8
Fiat Stilo, foto 9 Fiat Stilo, foto 10 Fiat Stilo, foto 11 Fiat Stilo, foto 12 Fiat Stilo, foto 13 Fiat Stilo, foto 14 Fiat Stilo, foto 15 Fiat Stilo, foto 16 Fiat Stilo, foto 17 Fiat Stilo, foto 18 Fiat Stilo, foto 19 Fiat Stilo, foto 20 Fiat Stilo, foto 21 Fiat Stilo, foto 22 Fiat Stilo, foto 23 Fiat Stilo, foto 24 Fiat Stilo, foto 25 Fiat Stilo, foto 26 Fiat Stilo, foto 27 Fiat Stilo, foto 28 Fiat Stilo, foto 29 Fiat Stilo, foto 30 Fiat Stilo, foto 31 Fiat Stilo, foto 32 Fiat Stilo, foto 33 Fiat Stilo, foto 34 Fiat Stilo, foto 35 Fiat Stilo, foto 36
 

Technické info

Přezdívka auta M-stiloš Rok výroby 2004 Koupeno ojeté najeto [km]:211000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1900 výkon [kW]: 59 kroutící moment [Nm]: 200 maximální rychlost [km/h]: 195 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 400 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.5

Popis vozu

nejslabší nafta 1.9jtd, tj. 59kW / 200Nm.
bělouš + tři fofr pruhy

Jak jsem kněmu vlastně přišel?
V 25ti sem si řekl, že nejen motorkou živ je člověk, a tak jsem si konečně částečně i kvůli práci udělal řidičák na autko.
Autoškolu jsem absolvoval v Brně, tudíž hned vysoká škola řízení, tím líp, aspoň je člověk hned otrkanější;-)
jakmile byl řidičák v kapse, začal jsem s tchánem řešit, co kde jak a za kolik...
V rámci rozvoje mého vztahu s dcerkou mi zpřístupnil tohoto Stilouša.
Jako auto do začátku ideálka.
Vzhledem k nulovým zkušenostem to pro mě bylo nadšení bez hranic.
nebyla to sice vysnívaná třílitrová trojka, a trochu mi vadily ty pruhy, ale pořád dost vysoký standart na začátek..
A tak se začalo jezditi.

po zhruba roku docházím k tomu, že stilo byť jsem měl zpočátku strach z toho, že nejslabší naftový motor nebude mít dost páry na tak velké a těžké auto...tak musím uznat svůj omyl.
koní není nikdy dost, ale vzhledem k mému "stilu" jízdy je ten motor plně dostačující, spíš bych ocenil lepší průběh a zátah pod "turbo-otáčkama", kde motor jede a pokud člověk není hovado tak aj celkem kultivovaně a levně.

v průběhu roku a 17ti tisíc najetých kilometrů odešly 2 poziční, jedna zadní dvouvláknovka a jedna přední potkávací H7čka, konrétně ta dovršila svoje působení dnes ráno.

vzhledem k tomu, že bych ocenil silnější projekci světla večer a v noci rád bych osadil night vision phillips, nebo osram night breaker, ale radši ty phillipsy, je u nich otestována delší životnost, zhruba 450hodin namísto 250ti u osramu.
no uvidíme zitra.

po 190ti tisících kilometrech musím varovat labilnější povahy, že interier občas na nerovnostech vrzne;-)nic strašného ale občas se něco ozve, hlavním zdrojem vrzu je podle mojich odhadů ukotvení sedáku spolejezdca, eště to rozeberu a poreferuju jak sem dopadl...


Silné stránky

slušný motor
spotřeba 5 - 5.5/100
vnitřní prostor
design
komfort
výbava
nenáročnost
výbava
zimní starty
hodně odkládacích prostor na předních sedadlech, i když šuplíky pod sedákama by potěšily.
dobrá reprodukce originál radia, škoda, že moje verze neumí mp3, no aux vývod to dořeší..;-)

Slabé stránky

sem tam něco vrzne, co taky čekat po těch kilometrech
chybí šestka
"dvojka" moc do rychla naroozdíl od supertahové "jedničky"
ne moc ideální boční vedení sedadel - beru to jako vlastnost
trochu přeposilované řízení, ale daleko lepší, než například u poslední generace corolly, kterou jsem měl v práci a bylo to jak granturismo na pleystejšnu bez nastavené odezvy, děs pro paničky co nejedou víc jak 40 a rády prodírají gumy už před rozjezdem...;-)
potkávačky nezáří ano zdaleka tak jak bych čekal, a to vidím dosti dobře, snad to vyřeší phillips night vision žárovky.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

servis delá takřka rodinný příslušník, takže dobré
fiátek není na servis náročný
výměna zadních žárovek bezproblémová, s přední H7čkou jdu zitra do servisu, tak pak poreferuju, jaký je přístup.
přední H7 mechanik odmítl pro příště dělat :-D
ve 198tkm vyměněny komplet přední i zadní brzdy.
celkem cca 5 tisíc peněz, žádná hrůza.
ve 210tkm vytekly pístky v kufru.

.

fofr pruhy

s pruhama sem koupil, a letos je sundám
v plánu jsou decent lité kola, a kožený volant, dál budou následovat spíš opravy věcí, které napáchal čas, a minulý majitel..

chtěl bych koupit kožený volant, už pro ten pocit, hlavice řadičky mi celkem vyhovuje, i když by mohla být kratší, a s kratšíma dráhama, ale s tím asi nic nenadělám, a žit se s tím dá;-)

 

Novinky v recenzi

10.8.2011 19:59

18.7.2011 stilouš prodán

měl najeto 211 500 km, z toho mnou něco přes 45tkm.
hodnotím ho jako skvělé auto za ty peníze.
víc, než dostatek místa, jak vpředu, tak vzadu ale i v kufru. 4 dospělí a dovolená na jihu není problém.
momentálně se vozím fóbií 1.4 tdi facelift, u které mě sice baví ta agilnost, turboefekt a spotřeba věčně pod 5/100, ale musím říct, že v pár věcech se mi po stilu stýská.
fabia je malá (ve městě je to fajn), lehká a tudíž jízdní vlastnosti oproti stilu bída, plave po silnici, v zatáčce ani zdaleka nedrží jako stilouš, a při delší cestě je to rozdíl jak po přesednutí z kočáru na kozu.
stilo líp brzdilo.
na druhou stranu má fábka na krku 190tkm a je od podvozku tišší, nevržou jí plasty v interieru a nechytá nikde zvenčí lišku...


Přidat názorDiskuse: Fiat Stilo

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Fiat Stilo



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

chytal i po týdnu v -15ti bez problému. olej od výměny k výměně max 2deci odešel zámek kufru, cívky...

praktičnost
9

velký kufr - kombík zatím opravdu netřeba hafo odkládacích prostor vepředu, navíc klimatizovaná přihrádka na velkou petku - letní luxus jediná výtka - chtělo to šuplíky pod sedadlama

prostornost
9

prostor skvělý, kam se hrabe oktáfka f pl vepředu taky hodně místa

jízdní vlastnosti
8

dík vyšší stavbě a komfortnímu naladění se jakoby naklání, když jedete svižněj, ale stopu drží zarytě a bez problémů zpětná vazba od řízení odpovídá typu auta - rodiňák, měkčí, nesportovní, ale netrpím tím nijak, drží dobře

jízdní komfort
8

komfort dobrý, nerovnosti tlumí a filtruje skvěle, jen zadek je dimenzovaný na náklad takže občas odskakuje občas něco někde vrzne, ale má za sebou bezmála dvěsta tisíc, a víme všichni jak dálnicce a cesty vypadají

provozní náklady
8

spotřeba na ten motor opravdu ujde,jezdím normálně, denně těch 60km do práce a zpátky. gumy levné, výkon není žádný trhač, tudíž vydrží dlůho.

náhradní díly
8

dostupnost jak na každé jiné obvyklé auto cenovka nikterak závratná, průměr

výkon motoru
6

vzhledem k tomu, že je to nejnižší výkonová varianta nafty, tak těžko házeet superlativy, a přiznám se, že občas si říkám, že ty s proměnlivýma lopatkama turba asi jedou fakt líp, tak si nestěžuju. aspoň o jednu věc míň, co se může pos*at

spotřeba
8

jezdím dlouhodobě za 5.5 nejhorší jsou jízdy v zimě, než se prohřeje motor

hlučnost motoru
6

za studena mlátí jak cepostroj když se zahřeje, tak se mi začne jeho zvuk a projev fakt líbit. nad 130 uč hučí dost

kvalita sedadel
7

slabší boční vedení, ale po nastavení osazu jsem velice spokojený, pohodlí je u tohoto auta očividně jeden z hlavních cílů při vývoji

brzdy
8

nástup dobrý, ne kousavý, nemají tendence k vadnutí

zavazadlový prostor
8

kufr na hatchback velice slušný, nevím co víc dodat;-)






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…