Recenze
Technické info
Přezdívka auta Mazda 323 coupe Rok výroby 1996 Koupeno ojeté najeto [km]:172000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1489 výkon [kW]: 65 kroutící moment [Nm]: 132 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11.8 maximální rychlost [km/h]: 185 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6
Popis vozu
Spolehlivá Princezna z lehkým nádechem svižné jízdy
Tento model se začal vyrábět v roce 1994 kdy přišel na trh společně i s verzí sedan tří dvéřový hatchback moje coupe a také model F který si lidé často pletou z tímto modelem C.
Motory, které se dodávaly:
1.3 16 Ventil
1.5 16 Ventil
1,8 16 Ventil
2.0 6Válec
Nejdoporučovanější jsou, ale 1.5 a 1.8
Silné stránky
+ Design i po 12 letech se tváří furt dost dobře.
+ Spolehlivost nikdy se mi nestalo, že by mě 323 někde nechala nebo naopak že by ani nenaskočila.
+ Další silná stránka je určitě i její příznivá cena dá se pořídit už od 50 000 Kč ikdyž bych stejně rači doporučoval sáhnot o trochu vyše. Také ceny náhradních dílu z druhovýroby nejsou nijak zarážející.
+ Další plusi jsou že pokud cestujete ve dvou je dostatek místa jak pro vás, ale i pro vaše zavazadla kufr je dobře přístupný a poskytuje dost prostoru řekl bych že je větší něž kufr u fábie. A po sklopení sedaček mužeme naložit i rozměrnější předměty.
+ Velice dobrý je motor, který se bez problému nechá vytáčet do vyších otáček né že by zrychlení 11s na 100km/h bylo nák dobré, ale není problémem z dvojky výmačknout 90km/k aniž by to mazdě nák vadilo. Tudíž předjížedění po městě nedělá problémy, ale na dálnici z jednapětkou už na tom tak dobře nebudem dá se sice vyšplhat až na 185 km/h ale doporučoval bych cestovní rychlost 150km/h neni problém jí udržet po celou dobu Trasy Praha Brno.
+ Pod kapotou neni ani náznak že by motor někde kapal vše je suché.
Slabé stránky
slabší brzdová soustava. Na kterou si jistě člověk zvykne, ale je škoda že u takového auta je poddimenzováná, ale od 1998 už je soustava mnohem učínější není tak problém pro někoho kdo má vztah k tomuto autu a i trochu víc v peněžence si jí nechat naistalovat. Další slabší stránkou muže být neprakticky umístěný popelník před řadící pákou čím dochází k blokování odklepnout si :))))...
Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):
standartní běžné ceny nic extra
Příklady:
1 h v servisu se pohyvuje od 350 Kč
čelní sklo: od 4795 kč (druhovýroba)
vzduch filtr: od 300 Kč (druhovýroba)
tlumič: od 2400 Kč (druhovýroba)
dveře: včetně okna: od 2500 Kč (vrakoviště)
Přidat názorDiskuse: Mazda 323
- Re: 2.0 V6??? 31.07.2009 10:19 dochtor
- 2.0 V6??? 20.07.2009 20:50
- poptavka 09.09.2007 13:08
- Re: jojo 04.06.2007 00:58
- jojo 03.06.2007 21:28 jezzy
- Re: Re: Re: 8b 03.06.2007 21:27 jezzy
- Re: Re: 8b 03.06.2007 21:20
- 7b 03.06.2007 19:24
- už jsem tam něco přidal no.... 03.06.2007 17:15 jezzy
- Re: 8b 03.06.2007 10:33
- 8b 03.06.2007 10:14
- No..... 03.06.2007 00:50
Další vozy Mazda 323
-
Mazda 323 (1997) Majitel: L@lek
Přidáno: 13.7.2010 769 Majitel 9.86 Uživatelé
-
Mazda 323 (1994) Majitel: Mates3
Přidáno: 10.12.2009 89 Majitel 9.83 Uživatelé
-
Mazda 323 (1996) Majitel: parkoviště
Přidáno: 31.12.2010 49 Majitel 9.71 Uživatelé
-
Mazda 323 (1997) Majitel: parkoviště
Přidáno: 19.7.2009 3510 Majitel 9.59 Uživatelé
-
Mazda 323 (1995) Majitel: parkoviště
Přidáno: 23.3.2010 109 Majitel 9.58 Uživatelé