Recenze

10 Majitel

Škoda Octavia RS

8.83 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Octavia, foto 1 Škoda Octavia, foto 2 Škoda Octavia, foto 3 Škoda Octavia, foto 4 Škoda Octavia, foto 5 Škoda Octavia, foto 6 Škoda Octavia, foto 7 Škoda Octavia, foto 8
Škoda Octavia, foto 9 Škoda Octavia, foto 10 Škoda Octavia, foto 11 Škoda Octavia, foto 12 Škoda Octavia, foto 13 Škoda Octavia, foto 14 Škoda Octavia, foto 15 Škoda Octavia, foto 16 Škoda Octavia, foto 17 Škoda Octavia, foto 18 Škoda Octavia, foto 19 Škoda Octavia, foto 20 Škoda Octavia, foto 21 Škoda Octavia, foto 22 Škoda Octavia, foto 23 Škoda Octavia, foto 24 Škoda Octavia, foto 25 Škoda Octavia, foto 26 Škoda Octavia, foto 27 Škoda Octavia, foto 28 Škoda Octavia, foto 29 Škoda Octavia, foto 30 Škoda Octavia, foto 31 Škoda Octavia, foto 32 Škoda Octavia, foto 33 Škoda Octavia, foto 34 Škoda Octavia, foto 35 Škoda Octavia, foto 36 Škoda Octavia, foto 37
 

Technické info

Přezdívka auta RS Rok výroby 2014 Koupeno nové najeto [km]:33000 palivo: benzin počet válců: 4 výkon [kW]: 162 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 19 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 8.5

Popis vozu

2,0 162 kW Kola R19"
Paket Chalenge, kožené sedačky s červeným prošitím.
-zkušenosti po 17tis km
zkusil jsem co to dá a na 265jsem pustil nohu z plynu, ještě by šla ale já už ne, takže za rychlost palec nahoru. V D natrhnete prdel všem MB, BMW a Audi s omezovači.
-při větší rychlosti a né uplně hladké silnici je dobré vypnou stabilizaci jinak mluví do řízení a ve velkých rychlostech špatně čte silnici, vy se pak s ním musíte volantem přetahovat. když se to vypne je to cajk.
-s tímto autem nasekáte 99% autům které na silnici běžně potkáte:) a když ne, počkáte na rychlou a táhlou zatáčku a silné zadnokoly předjedete jako nic;)
Motoricky je toto auto nadčasové, alespoň pro mě. jEŠTĚ K VÝKONU, JE OPRAVDU POTŘEBA VYPNOUT VŠECHNY POMOCNÉ SR..KY ABY TO JELO NA 100%

Silné stránky

Motor nemá chybu.
Design spravovaní sedaček, dávám palec nahoru.
Spousta odkládacích prostor, v kufru, sítka nahoře, dole, po bocích, háčky, zarážky na suchý zip. To překvapilo.
Černý tapec stropu
Možnost volby jízdného modu vozu ECO, SPORT, INDIVIDUAL, NORMAL...
Vyhřívané sedačky i v zadu.
odkládací schránka na stropě pro brýle, posuvní loketní opěrka, propracovaný kvalitní volant, dobře se drží, prostor na petku v bočních dveřích, adaptivní tempomat je luxus (můžete řadit a přidávat a furt je tempo-mat zapnutý a auto si samo hlídá vzdálenost před vámi jedoucího auta a brzdí a akceleruje bez nepříjemného cukání, vypne se až po sešlápnutí brzdy! automatické brzdění v případě že je před vámi auto a nečekaně zabrzdí před vámi jedoucí auto a vy to zrovna nemusíte postřehnout, automatické přepínaní dálkových světel je taky příjemné.

Slabé stránky

Vyšší těžiště, auto je na 19" docela vysoké a kola jsou úzká, nad 200 km/hod je cítit nejistotu auta na vozovce. TROCHU SE TO ZLEPŠÍ PO VYPNUTÍ STABILIZAČNÍHO SYSTÉMU.
Od nova vrže guma zadních vrat při otvíraní zadního kufru. PO 30TIS JIŽ NEVRŽE:)
Navigace Amundsen - start navádění je strašně ale strašně pomalý, když jsme byly v německu ve Franfurtu tak jsem projeli několik km než se navigace vzpamatovala a začala propočítávat trasu. PO 30TIS NAVIGACE DVA KRÁT REKLAMOVANÁ 2 X PŘEHRÁVAN SOFT A LADĚNÍ...KATASTROFA
nelibí se mi design zadního kufru, křídlo je malé a linky nebo prolisy karoserie kolem značky působí levným dojmem, přirovnal bych to k Dacii.
Led světlá supr ale Citroen C5 svíti líp
Boční přisvicovaní v zátačkach má také citroen o trochu lepe zmáknuté, u RS je to jen aby se neřeklo ale u Citroenu vidíte fakt všechno kolem Vás.
Čekal byl ostřejší brzdy. Znovu když srovnám s obyč autem C5 2009 tak mi u RS přijdou zvadlejší, ale to se možná rozjezdí, mám to docela nové.
zkušenosti po 17tis km
-brzdy se trochu zajeli, brzdí to dobře ALE JAK ŘÍKAM NA OBYČ C5 TO NEMÁ.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Nové auto, zatím nic takže to asi nebude "špatenka"
zkušenosti po 17tis km
-navigace amundsen, hrůza boží:( někdy ani displej nereaguje, jakoby křičela dej mi čas ještě spím...
-při teplotě pod nulou vrže přední náprava, nejspíš pružiny nebo uložení, je to dost nepříjemné, naštěstí je celkem teplá zima. PO 25TIS ZJISTILI V SERVISU AUTOOPAT ŽE MI V ŠKODA AUTO JIČÍN NEVYTÁHLA DISTANČNÍ SILENTBLOKY KTERÉ JSOU POUZE NA PŘEPRAVU VOZU, TAKŽE KATASTROFA, ZBYTEČNĚ AUTO NEHORÁZNĚ TRPĚLO:(

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Firemní vůz, vybral jsem si dle fin. limitu. Prodejce jsem ani neviděl. ale měl jsem v autě i koberečky i gumové na zimu, takže chválím, jinde dávají za příplatky.
-ZAPOMĚLI VYTÁHNOUT PŘEPRAVNÍ PODLOŽKY 25TIS JSEM NAJEL JAKOBY TO BYLA MOTOKÁRA, JSEM Z TOHO ZNECHUCEN, RÁFKY A TLUMIČE A ULOŽENÍ KTERÉ TROCHU NÁSLEDNĚ OPRAVOVALI DOSTALO ZABRAT:(

 


Další vozy Škoda Octavia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

nové auto, zatím se nic nepokazilo. Ale když byl silný déšť tak jsem na druhý den slyšel skřípání při pružení, asi absence nějakého těsnění... po čase se to vytratilo. REZONÁTOR PO ČASE ZTLUMILI PROTOŽE REZONOVALO ASI VÍCE ČÁSTI VOZU NEŽ MĚLO.

praktičnost
10

Pro mě supr, proto dávam 10, ale pro rodinného típka to nebude, auto je strašně tvrdé, na blbnutí, dálnice a rychlostní silnice supr, nicméně jak se dostanete na rozbité okrsky, babičku a dědečka v tom raději nevozte, nedoplatili by jste se u zubaře.

prostornost
10

místo řidiče supr, v zadu perfektní a kufr jako u všech škodovek Oct. bezvadný. to v mém druhým autě Citroen C5 je poloviční. Blíž umístěné čelní okno než u C5 ve mě s prvu vyvolávalo pocit menšího vozu, chvíli mi trvalo než jsem si na to zvykl.

jízdní vlastnosti
10

krom 6tého rychlostního stupně mají zátah všechny. 6tka je už slabší ale naž ji dáte tak již musíte stejně brzdit.

jízdní komfort
8

DOST DOBRÝ, NENÍ TO ŽÁDNY RELAX, JE POTŘEBA SLEDOVAT SILNICI PŘED SEBOU ALE UJDE TO.

provozní náklady
10

nic nebylo potřeba

náhradní díly
10

nic nebylo potřeba.

výkon motoru
10

Je návykové

spotřeba
10

Dlouhodobá kolem 10ti. umí jít i za 7 ale auto Vás dostane a s umělém dozvučením stejně bude vybízet k sešlápnutí.

hlučnost motoru
10

Motor je tichý, umělé dozvučení je spr, dodá řidiči emoce. PO ČASE MI TO ZTLUMILI BEZ TOHO ABY MI TO ŘEKLI, MYSLÍM ŽE KVŮLI TOMU ŽE REZONOVALO VŠE KOLEM.

kvalita sedadel
10

Jsou krásná, prozatím bez promáčklin či jiných nežádoucích povrchových chyb.

brzdy
8

Bral bych ostřejší, kedže to srovnávám s jinými.

zavazadlový prostor
10

až až...






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…