Recenze
Technické info
Přezdívka auta MR2 Rok výroby 1992 Koupeno ojeté najeto [km]:150000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 2000 výkon [kW]: 115 kroutící moment [Nm]: 185 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7.7 maximální rychlost [km/h]: 230 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 pohon kol: zadní
Popis vozu
Na úvod bych asi popsal jak jsem se k autu dostal. Po prodeji MGF jsem měl docela jasně vybráno, že jeho následovník bude právě MR2, ale po několika týdnech/měsících marného hledání, jsem to vzdal a začal se poohlížet po něčem jiném. I tak jsem ale po několika dnech jen tak zkusil zadat "MR2" a čistě náhodou byl přibližně 10km ode mě krásný kousek za super cenu, takže nebylo co řešit...
Teď k mojí MR2, přihlášena byla v roce 1992, ale je to revize 1.(bez posilovače, menší brzdy), tudíž rok pravděpodobně 1991. Celkově je auto serie, pouze kola a volant OMP nejsou origo.
Jízda:
Auto je skvěle vyváženo motorem uprostřed a krásně drží v zatačkách. Na druhou stranu když se ale utrhne, nemusí to skončit uplně dobře...S jizdními vlastnostmi jsem ale naprosto spokojen, je lehká a agilní, a v zatáčkách je opravdu radost jí řídit. Navíc oproti autům jako je MX-5 zvládá slušné tempo i na rovince. Vytknul bych jí dvě věci, první jsou brzdy, opravdu nic moc, ale tento problém asi řeší revize 2....A druhá věc, motor se probouzí až cca ve 4500 otáčkách a do té doby je opravdu mrtvo, takže aby si člověk jízdu užil, musí jí pořád držet po krkem, ale pak to stojí za to! Ale bohužel, má to samozřejmě svou daň podobě spotřeby, klidnou jízdu si člověk neužije, ale zvládá při ní ject za 7,5. Ostrá jízda je opravdu radost, ale spotřebu 2.0 vytočeného do červeného pole si asi dokážete domyslet....
Komfort:
S interierem auta jsem naprosto spokojen. Uvnitř je dost místa, a přesto že jsem původně chtěl pořídit skořepiny, origo sedačky jsou tak povedené že se mi je nechce měnit....Sedačka řidiče má několik nastavení, které zahrnuje i nastavení bočnic, takže drží opravdu skvěle. Targa střecha mi vyhovuje víc než cokoliv jiného, zahrnuje plusy kupé(nemusim se bát vandalů, menší hluk,...) s možností mít z auta dá se říct kabrio. Akorát doporučuji sehnat si kryty střešních panelů, jinak je v autě jak ve skleníku....Kufr naprosto nečekaně opravdu velký a celkově dobře řešený, že není problém naložit tašky na dovolenou.
Abych to shrnul, s autem jsem naprosto spokojený, ale aby to člověka bavilo chce to ho držet opravdu pod krkem. I tak bych ale auto určitě doporučil, a pokud narazíte na pěkný kousek za slušnou cenu, neváhal bych ani minutu protože takových je už opravdu jak šafránu...
Silné stránky
Nizká hmotnost, slušný výkon, krásně drží v zatáčkách, zvuk, zrychlení 0-100km/h za 7,7s je i na dnešní poměry dobrý výkon
Slabé stránky
Spotřeba(očekávatelná u 2.0), když člověk nemá kryty na střešní panely, v autě je na slunci jak ve skleníku
Přidat názorDiskuse: Toyota MR2
Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.
Další vozy Toyota MR2
-
Toyota MR2 (1992) Majitel: parkoviště
Přidáno: 18.6.2009 2410 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Toyota MR2 (1989) Majitel: MiG-21
Přidáno: 6.7.2010 4310 Majitel 9.90 Uživatelé
-
Toyota MR2 (2002) Majitel: parkoviště
Přidáno: 8.6.2007 329 Majitel 9.15 Uživatelé
-
Toyota MR2 (1991) Majitel: parkoviště
Přidáno: 23.8.2011 29 Majitel 9.13 Uživatelé
-
Toyota MR2 (1990) Majitel: Milhousedj
Přidáno: 18.6.2014 610 Majitel 8.25 Uživatelé